tikat! tikat! menecerlik makamından duyurulur!

dostlarım sevgili dostlarım…

ben en çok sizden korkarım. diyacahsınız ki neye? işte ele…

ân îtibâriyle sevgili menecerim tarafından uyarı aldım. lûtfen o cânım yorumlarınızı yaparken, her zaman aynı posta adresini kullanınız! teknik bir sebepten ötürü, menecerim onca filimin çekimin arasında bir de benim blogumun yorumlarını onaylamak zorunda kalıyor. aynı posta adresiyle girerseniz, blog sizi tanımakta güçlük çekmeyecek, ”onayla beni!” şeklinde ünlemeyecektir. sevgili menecerim’in kulakları tahri(k)ş olmuş. bi’ de başıma vizite ücreti çıkarmayınız lûtfen! yalvarıyorumdur, dayanacak gücü ve bankada param kalmamıştır! 

yoksa valla ben sizi çok seviyorumdur, hep O kızıyo’  :)

12 responses to “tikat! tikat! menecerlik makamından duyurulur!

  1. Şİmdi de buradasın…
    Daha önce oradaydın…
    Ondan önce şurada…
    Zıp Zıp bir asma’msın sen…
    Ben de tasarımı bitirebilsek başlayacağım yazmaya ama….
    Zor iş imiş, site satın almak… :(

  2. Merabaaaaaaaaaaaaaaa
    Candan hanim ben geri gelmisem.
    Benim orayi yanniz birahmadiniz icin coh teskur ederem.
    Allah menecerinize de kuvvet ve kudret versin.
    Bu vesile ile onun da gozlerinden operem.
    hadi bana eywallah daha gezecek coh yer var :)

  3. Hasan’ım gozelim hoşgeldin :)
    e hadi aç da şu siteyi linkleyelim bilâder..
    zıp zıp asma ha hahhahhahahaaaa :))))))
    evet valla kendisi ilk gözağrımdır, dadı bi’ başkadır emme burda modaya uyduk yavrim, ab standartlarına daha uygunmuş burası ;)
    gene gel emi ?
    kolaylıklar dilerim..

  4. vay! Fatih gardaşım :))
    hoşgelmişsin..abooov gözümüz yollarda galdıydın yav!
    nedir şimdi son durum? söz-nişan birarada mı yapılacak? düğün nerde olacak? kıza ne takıcaz? istemeye kim gidecek? ay tonla soru var en iyisi gelip orda sorayım :))))
    özlemiştik valla, hoşgeldin tekrar..

  5. Walla bu kiz mevzuunu kim cikardi bilmiyom emme dua niyetine bile gecmedi :)
    hayirlisi turkiyeden gizlari buraya gonderin ben de evlenip 4 dene ev acam onlara…adetli davranam,… ::))))

    bu arada linki duzeltmisim…cocuklar kurcalarken bozmuslar ciragi patahladim o yuzden :))

  6. :)
    tabe yedik biz de he mi :P
    çırakmış! peh!
    artık daha fazla saklayamayacağım Fatih Gardaşım; ben bu ev-mev işlerine sırf senin için girdim. nasılsa biz buna hanım yetiştiremeyiz böylelikle ömür boyu sıkıntı çekmem diye :P
    şe’ettirebildim miki?

  7. Seettirdiniz walla…
    O zaman ilk olarahtan bana atakoyde dayali doseli denize bakan bir ev lutfen… :))
    Oraya ilk kumamizi yerlestirelim…Rahat etsin …
    adaletli olalim :))

  8. pardon anlayamadım..?
    kumamız demişsiniz.. demek erkeklerin üstüne de kuma geliyor artık.
    peeee.. hangi günlere kaldık, yazzıklar olsun!
    ama işin ilginç tarafı erkekler daha hazımlı demek, baksanıza bir de adâletten falan dem vurmuşsunuz :P
    bravo! bravo! alkış! eheh bu cümleyi sizden çaldım, eee körle blogdaş olan hırkıs olarmış ;)

  9. Kummamiz ben ve benim ilk esim olmakla sereflenecek kisiye ait bisi oluyor yaw :)
    Siz niye gattiniz kendinizi iki dakkada olaya :))
    Siz sadece ev bulacaksiniz…geri kalani ben ve gizlar halledecez :)
    oldu mu kine?

  10. oruç çarpmış sizi Fatih’ciğim :))
    heç gendimi gatmış gibi mi gorünüyom?
    aman bana ne! ben evi satayım gitsin, kumaların da ne hâli varsa görsün :P

  11. Nikaragua Fatihi Konstantin Bey’imizi hakkaten oruç çarpmış!

  12. Burası neresi ben kimim?
    Aman tengrim kök tengrim…

Bir Cevap Yazın

