ben benden geçeli

Sevdiğiniz şeylerden infak edinceye kadar asla iyiliğe eremezsiniz. Her ne infak ederseniz, şüphesiz Allah onu bilir.

Âl-i İmran Suresi, 92

QQQ

benden başka

yok vereceğim

belki bâzen

ileri gidiyorum

unutun gitsin

ben unuttum

4 responses to “ben benden geçeli

  1. Muhyiddin Arabiye atfedilen bir hadise’

    Kapısına gelen ve “Allah rızası için bana birşey ver” diyen ihtiyaç sahibine evinin anahtarını vererek, “bundan başka verecek bir şeyim yok”çıkıp gitmesini hatırladım.

    “Canların canı uğruna can vermeyi cana minnet sayan” lar var ki verdikleri karşısında erimemek ve hicab etmemek mümkün mü?

    Allah bizleri herdaim uğrunda verecek bir şeyleri olanlardan eylesin.

    Saygılarımla.

  2. eyvallah Ummân,

    mümkün değil ya..

    nifak tohumlarını bıraksa insan
    infak tohumları ekse
    yüreğine
    ne güzel olurdu
    bu yaşam

    âmin!

  3. ..mutasyon..
    ..veya gen değişnimi..
    ..nasıl anlaşılıyor..sen’ce?
    ..ve..
    ..ehl-i beyt hakkında..ne bilmektesin?
    ..durmak yok..arkadaşım..
    ..durmak..ve..bizâtihi..
    ..münafık..olmaktır..
    ..sen..”nafıka” düzenlerden olma..
    ..Rabbine tabî olanlardan ol..
    ..verecek çook şey var..
    ..ışıklar içinde ol..dilerim..

  4. içimde hepsi..verdiklerim? vereceklerim? evet ama söylememeliyim. ”unutun gitsin” bu yüzdendi. en son canım kalsa yine fedâ.. belki abartılı bulunabilir ama içimden geleni söyleyemeyeceksem ben kim olabilirim?
    O’ndan başkasına tâbi değilim ve inşallah da nâfıka düzenlerden olmam. dileğiniz, dileğimdir,ışığınızdan istifâdeyle..

Bir Cevap Yazın

