biLâpervâ düş_eriM, biLââram düş_eliM

 

vakit dar

içine çöken ben

olmalıyım

yıl değil

örtün olmak için

yaratıldım

örtüm olman için

dar vakitlerde

duâ berdevâm

kana_t_malı

tırnaklarla

ayaları

gel diyorsam

sebebi yok

sen varsın

ve

yanmalısın

yakarken

ve

bilmeliyim

söylerken

ki ben

dayak arsızı bu ben

ne ettimse kendi elimden 

başımı döverim sık sık

sol yanımı incitme_sen

şol türküyü söyletme_sen

 

”gitti de gelmedi cânân

buna ne çâre

yandı da ciğerim cânân

buna ne çâre…”

 

Bir Cevap Yazın

