kısas! kısas! kısas!

başkasının gönencini çalanın gönencini elinden almak ,

tam adâlettir!

marki beccaria/suçlar ve cezâlar

            &&&

ustanın elinde cevher

olabilir ancak mücevher 

8 responses to “kısas! kısas! kısas!

  1. yine yeni bir yer öncelikle sağlıklı yazmalar diliyorum…

    iletenin gönlüne düş
    okuyanın ve yoranın beynine düşünce zerk eylesin

  2. ..eğer;
    ..halâ nedenler ile ilişkide isek..öyledir..
    ..fekat; senkronize boyutta..
    ..ana bellek kayıtlarının..akl’a inmesini
    engelleyen..güncel verileri engelleyemeyen..
    ..eksik/yetersiz bilgi birikimim “neden”..dir..
    ..yorumu..ise..sonuç;

    (orhan abi’miz..ve..severiz..anarız..)
    -kendim ettim..kendim buldum..
    ..ve..bence..işte adalet!..

    ..sevgiler..tüm muzip’lere..
    ..muzip’leri sevene..

  3. Bi şeyler demek istiyorum. Adeta haykırmak… Ama sadece bir fısıltı çıkıyor dudaklarımdan…

  4. İkona_can hoşgeldin..
    işimiz gücümüz bu bizim, bilmez değilsin. düş sâkinlerinden biri de sen değil misin :)
    uzatma arayı, özlüyorum..

  5. Sevgili Interlock,
    bana arada çıkış kapıları bırakmalısınız. yoksa iyiliğimden yanacağım :) işte size muzip bir cevap. yoksa kimseyi mesûl tutmadık yaşadıklarımızdan ve kısas da bir sigortadır bence. oluversin, arada kaynayıversin, insanız nihâyet..bizden de sevgiler…

  6. O’sunsen :)
    haykır korkma!
    burası güvenli bir mecrâ..

  7. şimdi burada bir kıssa aklıma geliyor gelmesine de, tamamı gelmiyor. Ama, alıntıda mahsurlu bir nokta var. Başkasının gönencini elinden alanın gönencini elinden alma hakkı herkese verilmiş gibi bir anlam çıkıyor cümleden. Kimseye bu yetki verilemez. Adalet yerini bulur doğru ama bunu sağlayan Biri var. Gönenci haksız yere ele geçirenden sırf adaleti temin etmek için almanın tek adı var: Gasp. Bu da caiz değil :). Ortalığı biraz karıştırmak istedim akşam vakti. Ama cümle parçalı ele alındığında böyle bir anlam çıkıyor ben ne yapabilirim ki? Bu cümle şuna benzedi zannımca: ….O adamı öldürün…. Evet, bu cümleyi paragrafın bütününden çekip çıkarırsak ne olur? Kaş yerine gözü işaret etmek olur… Dolayısıyla alıntıları alıntılarken dikkat etmek lazım :). Stop.
    selam ve muhabbetler. stop!…

  8. olmadı stop!
    defterdar bey stop!
    şimdi meselâ size, sâdece ‘amerika’ diyeceğim, ok?
    evet lûtfen bunu biraz düşünün, ha ben size düşüncesizsiniz, falan demiyoruuum, sakın yanlış anlamayın :))
    bilirsiniz benim blogumda yazılı olmayan bir yasa var : bu blogda alınmak yasaktır!
    evet bekliyorum, verdiğim ülke ismini, yukarıdaki alıntıyla birlikte anlamlı bir cümle oluşturacak biçimde yazmanızı, bu gece sabırlıyım ne hikmetse :))

Bir Cevap Yazın

