düşkıran

dün söylediklerimi, gerekirse inkâr edeceğim.

onlar yanılgılarımdı belki,

ne bileyim…

belki bunu da  yanılarak yazdım.

belki yarın yine yanılacağım,

kimbilir…

ne yâni ben şimdi ham mıyım?

ha siz oldunuz yâni, öyle mi?

e iyi peki!

11 responses to “düşkıran

  1. bu ellerde gez gayri
    kâtip ol da yaz gayri
    bir kazma al bir kürek
    mezarımı kaz gayri

    zülüf dökülmüş yüze.

  2. artık üşümüyorum. ama geldim.

    .
    .
    .

  3. ..zülüf dökülmüş yüze..
    ..ve..
    ..mavi-gri..
    ..sebebi mi?
    ..kim bilebilir..
    ..incilerini..ve..gökyüzüne döken..
    ..bir küçücük kız’dan..başka?

  4. farkındasınız..
    küçücüğüm iyi değil şu aralar, dalgalı, parçalı bulutlu..bana da geçiyor, içime işliyor, ama geçici olduğunu biliyorum, çıkacaktır yakında suyun üstüne..yalnız bırakmıyorsunuz sorumlu olduklarınızı, vârolun…

  5. ..de..
    ..küçüklük..
    ..ve bazen..
    ..izâfi’dir..
    ..ve..küçücük kızlar..ağlar..
    ..lar..

  6. “Kralın görkemi büyük bir kalabalığın içerisindedir.”
    Eğer değiştiyseniz ve bu değişim bir saniyenizi aldı ise, bir sonraki değişiminiz beş yıl sürerse bu bir sonraki saniyenin 5 yıl devam etmiş olacağı anlamına gelir.

    ve
    sen
    her ahvalinle güzelsin
    hizandaki gölgenim ben

  7. ..ve..
    ..gölge’nin..
    ..gölgesi olur mu?
    ..olsa..
    ..ne güzel olur!..
    ..gölge’nin..gölgesi olmak..
    ..gölge..izin verir mi?
    ..mi?.

  8. Hari Kunzru”nun Gögeler Gölgesini getirdiniz hatrıma şimdi…
    lakin gölgelik yerin gölgesi olmaktır maksadımız

  9. ..geç kaldınız..efendim..
    ..afedersiniz..
    ..üzgünüm..

  10. neye geç kalmışım efendim?

  11. ..siz efendim..
    ..gölge’ye..gölge olmakta..geç kaldınız..
    ..kendî deklarasyon-unuzla..
    ..”gölge”..yim dediniz..
    ..”gölgeler oluştururum”..dediniz..
    ..afedersiniz..

    ..gölgenin..gölgesi olma lütfu..
    ..şahsıma aittir..ve..
    ..üzgünüm..

Bir Cevap Yazın

