medet yâ kâri!

kötü bir kalemden çıkanları okumaktan daha beter bir şey varsa o da; kötü bir kalemle yazmaktır.

bugün elime aldığım bütün kalemler, ‘tükenmez’ dedikleri hâlde tükendiler… mordan laciverte, siyahtan yeşile kadar, hepsini denedim. bir paragrafı bile aynı renkle yazıp bitirmeyi, ne hikmetse, beceremedim. canım çok sıkıldı bu işe.. güzel yazan kalemleri seviyorum ben. yoksa yazamıyorum işte! 

hem okudum hem de yazdım                                  

yalan dünyâ senden bezdim 

                    

4 responses to “medet yâ kâri!

  1. Tukenmeyen kalem?? hmmmm…
    Bitmeyen kitabin kalemi olmali bu….
    Bir de cok yakininizda bir yerde gizli…
    Bulup cikarmasi sizden…

  2. Sevgili Fatih,
    mektubuma başlarken büyüklerin ellerinden, küçüklerin……… :P
    aklıma getirdiğin iyi oldu, ben zâten sizden fikir aşırmak için yazıyorum bunları hah hah haaaa :D

  3. Pek giymetli asirici Candan Hanim,
    O da ne demek :)
    asil ben asirdim onlari sizden habariniz yoh…
    neyse 45 dakka daha susam ben…
    sacmalama moduna girdim de :)

  4. salağım ben diyorum da kimse inanmıyor!
    buyrun ıspatı.. güyâ aşırdığımı sanıyorum :P

    gönlümden koptu 90 dakka olsun, iki devre uzun gelir diyorsanız bilmem :)

Bir Cevap Yazın

