ya devlet başa, ya kuzgun leşe!

basiretsizliğim mi sebep tüm olanlara..?

bu düğüm, ne zaman atılmış?

çözülmeyecekse,

ne işim var burada?

yaşamak bir fiilse

ve

öznesi ben değilsem

. . .

koy’verin,

gideyim

saf saf dizilenler!

6 responses to “ya devlet başa, ya kuzgun leşe!

  1. Walla dugumu kim atmis bilmiyom ama buna gemici dugumu diyolar… :)
    Ben 30 yillik omrumun bir kismini cozmek icin ugrasarak geri kalan kismini da nasil cozerim diye dusunerek harcadim…
    hicbirsey degismiyo…bi de insanin elleri aciyo…
    sallayin gitsin be Candan hanim…
    Dunya bize guzel… :)

  2. ..sörf tahtasının..üzerinde ustalıkla durarak..
    ..dalgaların üzerinde kayıp-giden..
    ..yaşıyordur..
    ..emin’im..
    ..yaşıyordur..
    ..ve..
    ..hem; fi’l..
    ..hem; fail
    ..hem; mef’ul..
    ..dür..

    ..öyledir..efendim..
    ..saygılar..

  3. Fatih Gardaşım,
    ellerine vazelin sür iyi gelir ;)
    sallayınca gitmiyor ki hem..dünyâ siz gençlere güzel elbet :)

  4. Sevgili Interlock,
    usta kim?
    çırak kim?
    ben kimim?
    sörf tahtası eğlenceli.. öyle bakarsam.. ki çoğunluk öyle.. nanik yapmak istiyorum derken bir dalgayla alabora oluyorum. tekrar çık suyun yüzüne.. tekrar düş denize.. yoruldum çok yoruldum faâliyetten.

    göklere erişti feryâdım, âhım
    bu da gelir, bu da geçer ağlama

  5. Hasan..
    ne kadar çok ben..?
    bir o kadar iyi.
    yine gel e mi..

Bir Cevap Yazın

