tek_er_le_meden söyle!

– komşu! komşu!

– hû.. hû..

– oğlun geldi mi?

– geldi..

– ne getirdi?

– incik boncuk..

– kime? kime?

– sana bana..

– başka kime?

– kara kediye..

– kara kedi nerde?

– ağaca çıktı..

– ağaç nerde?

– balta kesti..

– balta nerde?

– suya düştü..

– su nerde?

– inek içti..

– inek nerde?

– dağa çıktı..

– dağ nerde?

– yandı bitti kül olduuu…

böyleydi değil mi bu?  yanlışsa düzeltin recâ ederim. hep biz düzeltecek değiliz ya!

– bu da nerden mi çıktı?- söylemeyeyim şimdi ramazan ramazan.. aklımıza esti işte bir vesile ile yazmış bulunduk, fenâ mı oldu!? varsa sizin aklınıza gelenleri de aşağıya alabiliriz, yerimiz bol, âile salonumuz da ikinci katta hizmetinizdedir efem! çaylar yine şirketten!

7 responses to “tek_er_le_meden söyle!

  1. zaman zaman içinde,
    kalbur saman içinde..

    bu sözün önü var,
    arkası yok;
    gömleğimin
    yeni var, yakası yok..

    sabır da bir huydur;
    suyu var, tası yok..
    de gel sabreyle,
    sabreyle..

    iyi ama,
    susuzla sabırsız
    ne yapar?

    ya bir kuyu kazar,
    ya dolaşır
    çarşı- pazar..

    ben de
    aç karın,
    yüksek nalın
    çıktım pazara..

    Mevlam;
    uğratmasın
    iftiraya nazara…

    *çayım!..lûtfen..

  2. buyrun efendim çayınız.. buyrun buyrun.. ıscak ıscak :)
    çok güzelmiş teşekkür ederim.

  3. Mustafa mistik kafa,
    niye ..tin bizim kata,
    kat senin malin mi?
    Esek senin kaaaa—-riiiinnn—miiii ?? :)))
    cayi 7:05’te alabilir miyim lutfen? :)

  4. Bi dene daha hatirladim emme …hmmm..nasildi yaf??

    Portakali soydum,
    bas ucuma koydum,
    ben bir yalan uydurdum
    duma duma dum
    kirmizi mum
    sonra bisey bisey kon :)))

  5. Fatih Bey,
    devam devam giderek açılıyorsunuz hey maşallah!
    oldu mu iftar vakti?
    çay vereceğim, yanında iftariyeliklerimiz mevcut..
    şu saat farkını bi türlü akıl edemiyorum.

  6. Candan Hanim,
    Yaw oldu tabi olmaz mi…
    Bakin ben size basit matematik ornekleri ile aciklayayim durumu…

    Diyelim ki saat orda 9…7 saat cikariyorsunuz ve buradaki saatin 2 oldugunu buluyorsunuz..
    yani biz herseyde ileriyiz ama saattte geriyiz :)

    simdi alayim su cayimi..acik olsun ama…sonra gece uyuyamiyorum walla..

  7. heee demek öyle oluyoooo… ben de diyorum kaçtan kaçı çıkaracaktım ben yahu..? önce bilsem kaçtan kaçı çıkaracağımı gerisi gelecek ama kaçtan çıkan kaç gerçek saat olacak ve kim ileri gidecek kim geri kalacak benim derdim bu.

    açıktı di mi çay? bizde zâten kutuda çay yok abi, hep açık veriyoruz :)

Bir Cevap Yazın

