vebâli boynuna ölende ben..

  

 yâr!

 düşürdün dilden

 bekledim, 

 çok bekledim

 ses gelmez senden..

 karanlıkta uyanık

 kurup,

 hep durup

 aklımı senlen..

 . . .

 gel!

 şaka de hadi..

 kime söz verdin gidişini?

 al gönlümü,

 peşin de değil hani..

***

ben bu yıl yârimdan ayrı düşeli
her günüm bir yıla döndü gidiyor
yine zından oldu dünya başıma
gönlüm ataşlara yandı gidiyor

uzaktır yolların dolandım geldim
datlıdır dillerin bağlandım galdım
günahı boynuna işte ben öldüm
gönlüm ataşlara yandı gidiyor
ömrüm boş hayâle kandı gidiyor

neşet ertaş/kırşehir

3 responses to “vebâli boynuna ölende ben..

  1. kimlerin çeşmine ol sîne aceb nûr oldu
    nereye gitti o her-câyi o meh-pare aceb
    kimlerin yâresine merhem-i kâfûr oldu
    kandedir kande o zâlim o sitem-kâre aceb

    meclis-i cem kurulaldan olagelmiş elbet
    câmdan sonra birer bûse verilmek âdet
    bâri sen ey nigeh-i hasret edip bir cür’et
    şunu söylesen olmaz mı kadeh-kâre aceb

    târ olur görmez isem çeşmime sensiz âlem
    gece tâ subha dek ağlattı beni derd ü elem
    fikr ü gam cânıma kâr eyledi bilmem bilmem
    âh hercâyi koculdun mu ki ağyâre aceb

  2. “İnsan çekmecelerini de temizlemeli zaman zaman/kalbini de!/çürüme içerdendir çünkü! Zarf ve kabir sararsa da kunt görünür: Mürekkep/ ve beden kayıptır” Ahmet Oktay

  3. selamlar kardeş…Ya ben bu e-mail falan yazama işini pek sevmiyorum.Sana yorum yazmanın başka bi yolu yok mudur?..
    Dün bütün gün sayfama giremedim.Biri şifreyi mi kırdı ne oldu anlamadım.Şifreyi değiştirip zar zor girdim şimdi bu ne iştir anlamadım….Bi uğrayıp bayramını kutluyayım dedim..

    yâr!

    düşürdün dilden

    bekledim,

    çok bekledim

    ses gelmez senden..

    karanlıkta uyanık

    kurup,

    hep durup

    aklımı senlen..

    . . .

    gel!

    Yine kalbimi okumuşsun hadi iyi bayramlar kal sağlıcakla…

Bir Cevap Yazın

