dert beni ye bitir! ko mezara e mi!..

geceler yârim oldu                                                                                                                                                                 aman aman garibem 
ağlamak kârım oldu                                                                                                                                                                     
anam anam garibem 
her dertten yıkılmazdım                                                                                                                                                     
aman aman garibem 
sebebim zalım oldu                                                                                                                                                                  
anam anam garibem                          

 dans.JPG 

bayram gelmiş neyime                                                                                                                                                         aman aman garibem 
kan damlar yüreğime                                                                                                                                                                   
anam anam garibem 
yaralarım sızlıyor                                                                                                                                                                         
aman aman garibem 
doktor benim neyime                                                                                                                                                           
anam anam garibem

cemil cankat / urfa yöresi

              

                 &&&&&&&&&&&&

 

yavrum ben senin ne’ndim/uzaktan bakan gözlerin oldu/zalım uslanmadı/büktü boynumuzu/ardından sallanan ellerim oldu/n’oldu balam n’oldu

çileyi yastık ettik/ıslattığımız yetmedi/yetmedi/yetmedi/pınarlarım kurudu

babam sen gideli asr oldu/bayram dediğimiz /o sondu/hep çağırdım da gelmedin/ardından damlayan kanlarım oldu/n’oldu babam n’oldu

çileyi yastık ettik/ıslattığımız yetmedi/yetmedi/yetmedi/pınarlarım kurudu

oyyy kader/hâlime akar melekler/durup da arşa karşı/benim türkümü söyler/kader ey!/zalım kader/büker de boynumuzu/yine bildiğini eder…

22 responses to “dert beni ye bitir! ko mezara e mi!..

  1. Bayramınız “bayram” ola Candan Hanım..

    Nicelerine inşaallah.

  2. Suat Bey,
    bizden geçti gayrı, inşallah sizler için dilerim…Allah Kerim!
    el öpenleriniz çok olsun, berhüdâr olunuz efendim :)

  3. birden
    sen
    gelsen aklıma

    seni
    unutsam
    bazı bazı

    meraklansam
    gizlice

    delice kıskansam
    seni

    hep yalnızlık var
    sonunda

    yalnızlık
    ömür boyu

  4. ayrı geçen bayramlardan biri bu da.. ama olsun bize her gün bayram be anacım.. yine de.. bayramın kutlu olsun annem..

  5. ..efendim..
    ..bu arada..ve..mecburen..
    ..başka ulaşımyolu bulamadığım için..

    “..sayın..
    ..müzminANoNİM Bey’e..
    ..saygılar sunar..
    ..huzurlu bir bayram yaşamasını..
    ..dilerim..”

    ..iletimi..sayfanızı kullanarak..
    ..gerçekleştire bildim..
    ..affediniz..saygılar..

  6. canım nihayet buldum seni… hayırlı bayramlar diliyorum.. ailenle sevdiklerinle beraber huzurlu bir bayram geçirmen dileğiyle…

  7. Candan hanim sizin Interlock’un ve diger blog ahalinizin bayramini kutlarim.
    Suat bey benim yerime de ellerinizden opsun…. :)
    ama harcligimi ona vermeyin…pek gozum tutmuyo onu son gunlerde :)

  8. Seni gidi Konstantin,

    Kurdum Rss okuyucusunu nereye gitsen ensendeyim.. Anında haberim oluyor takip ettiğim blogların yeni yazı ve yorumlarından.

    Candan hanım, lütfen, eli öpen harçlığı alır.. :-)

  9. hayırlı bir bayram olması dileği ile..

  10. Candan hanim ve tüm blog halkinin bayramini tebrik ederim. Hatta ekstradan kurban bayramlarinizi da tebrik ederim ))…

  11. Sevgili Interlock,
    ben niye mfö sevmem bilmiyorum.
    ama bu sözler güzel geliyor kulağa.
    burada dilediğinizi yazabilirsiniz efendim ama aff mercii işte o ben değilim :)

  12. Fatih Bey,
    bir an için olsun çekişmeyi bırakır mısınız yâhu :)
    bugün bayram, dinlenin biraz sonra yine devâm edersiniz :P
    harçlığı eli öpen alır, ben anlamam ;)
    oralarda pek buruk geçer bu günler bilirim. ben de sizin bayramınızı cân-ı gönülden kutlarım..

  13. Suat Bey,
    nedir bu Konstantin Bilmececisi Bey’in ettiği zulüm, abla-abi de tanımaz oldu :)
    rss bir köpek cinsi herhal, bi’ gün verin de ava gideyim :P

  14. moremo,
    evet hayırlı bir bayram olsun..

  15. XSI Bey,
    nedir bu yangından mal kaçırır gibi..kurban’a da bekleriz, olmaz öyle şey :) size de güzel bayramlar olsun efendim.

  16. Candan hanim,
    Ben onu bunu bilmem. Parayi isterim. Dua kitalararasindan ulasiyorsa el opme de ulasir… Para da ulasir… Hadi cok bekledim bu buruk bayramda yuzumu guldurun, parami ekstra ekstra gonderin (uff ya bi de duygu somurusu yaptim para icin, yaziklar olsun bana, annem okumasin walla kizar :) )

  17. Fatih bey,
    annenizin ellerinden öperim..
    Allah bana ben size, hattâ ve hattâ anneniz bana ben size :))
    mendil bıraktımdı sofaya, içine de lokum kodumdu. ah bu zamâne gençliği artık paradan başka şey bilmez oldu :P

  18. ..bendeniz olan..
    ..interlock’ta mı..zamâne efendim..
    ..afedersiniz?.
    ..”para”..mızı istedikte..
    ..kızıp..aşağılıyorsunuz..
    ..veriniz..ücreti..
    ..kurtulunuz..
    ..ne demekse!.

    ..ve.hasseten..
    ..sevgili Fatih Bey’in..
    ..bayramını kutlar..
    ..sevgilerimi gönderirim..efendim..
    ..saygılar..

  19. Sevgili Interlockumuz,
    siz elbette zamanüstüsünüz, şimdi ne diye benim bayramlık ağzımı açtırıyosunuz :))
    tamam efendim, boynumun borcu olsun.. ödeyeceğim bir münâsip zamanda inşallah. da, neyle ..? ayol ben banker miyim ;)

  20. Geliyoruz da ucuz yollu bir pazar şekeri mi tutyorsunuz.Fakir mahallenin ramazan davulcusu gibi boşa tokmak sallayıp dönüyoruz. :)

    Latife bir yana
    Bayramınız mübarek ola.

  21. Ebreşeciğim..
    affet, bu blogun filtresi yüzünden geç girdi yorumun ve ben de geç gördüm..
    ben de senin ve ailenin geçmiş bayramını kutluyorum :)

  22. Hamit Bey,
    misâfir umduğunu değil bulduğunu yermiş. bu kural bizim evde hiç bozulmadan öylece kaldı, ama hiç boşa gitmedi ;)

    sizin ve ailenizin de bayramı mübarek ola..

Bir Cevap Yazın

