anahtari sendedur!..

aşkın işi bu işler

bu işler yürek dişler

sokma akla ne hâcet

êvvel olsa bilişler 

sordum geldim geleli

ne akîlem ne deli

kim bilecek bu sonu

yandım durdum ezelî

acep sen ne söylersin

ezber ettim mi dersin

desem ki geldi ölüm

hep ağlar hiç gülmezsin

sen seni sana bırak

gör kendini öyle yak

şu üç günlük dünyâyı

hiç düşünmeden tez sat

2 responses to “anahtari sendedur!..

  1. ..hiç düşünme..tezden sat..(den tez..yerine..)

    ..misalen..

  2. :(
    ben bunu nasıl yaparım. ama yapmışım bi’ kere. suç üstü yakalandım. görmemezlikten de gelinmez şimdi değil mi örtmenim? ha bu da bağa ders olsun!

Bir Cevap Yazın

