O

O’nu ağlayan

O’nu inleyen

O’nu özleyen değil

O’nu yaşayan

O’na alışığım

O’na barışığım

O’na diken değil

O’na batığım

O’nda varım

O’nda yoğum

O’nda bir değil

O’nda çoğum

O’ndan geldim

O’ndan öldüm

O’ndan yoksun değil

O’ndan âşığım

13 responses to “O

  1. O çok farklı.
    Bilmez miyim.
    Bitişikse katlandıran
    Çarpınca da yok edici
    Ve sıfırdır tek başına

    Not: Bunun bir siir ya da manzum bir sey oldugunu iddia etmiyorum –digerlerini de etmiyorum, ama, bunu daha cok etmiyorum– bu sadece yukaridaki guzel misralara muzipce (oldugunu sandigim) bir kuddum etkisi olmak amaci guduyor. :)

  2. Müzmin Bey,
    bunu dün gece yazdım, iki dakikamı falan aldı, iyi de kuzum siz ne/nasıl bildiniz de öyle dediniz? dört mısra daha vardı onları sildim.
    zekâ, başka türlü bir şeydir. bâzân korkutur.
    e şimdi ben nasıl yazacağım yav bu korkuyla :))

  3. Candan hanim,

    Klavye benden daha atik.

    Zeka-meka dediginiz beni yanlis anladiginizi kabule etmek zorunda kaliiyorum, ben de korkuyorum.

    Goruyor musunuz kac turlu korkuya da zemin hazirliyorsunuz. Oyle yapmayiniz, reca ederim.

  4. Wallahi klavye benden daha atik..

    “Zeka-meka dediginiz ZAMAN beni yanlis anladiginizi kabul etmek zorunda kaliiyorum, ben de korkuyorum.”

    olmaliydi

    [bakalim bunda ne gibi hatalar yapmis olacagim]

  5. Müzmin Bey,
    böyle yaptığımın hiç farkında değildim. yoksa yapar mıydım? e aptalım diyorum ben daha ne diyeyim yav, baksanıza klavyeniz kadar olamıyorum.

  6. Candan hanim,

    Ne diyeyim. Siz de de laf gani yani..

    Allah layiginizi versin.. e mi :)

  7. O’yumben ehi… ( pis pis sırtarır…)

  8. Candan hanim,

    Net’te soyle bir seyle karsilastim; aleyhime delil olarak takdim ediyorum:

    Bir bilgeye sormuşlar:
    – Bir insanın zekasını nereden anlarsınız?
    – – Konuşmasından.
    – Ya hiç konuşmazsa?
    – – O kadar akıllı insan yoktur ki!..

  9. Oyumben bey,

    Gunun mana ve ehemmiyyetini tebaruz ettirdigini tahmin eyledigim ol ulu onderin hadisini sizin blogdan gormemiz mumkun olamiyor. Nedense ilgili jpg dosyasi ya sunucudan kaldirilmis, ya da link yanlis. Ilgilenmek isteyebileceginizi dusundum.

    BTW, tum cagdas turan dunyasinin bayramini kutlar, buyuklerin gozerinden kucukleirn ellerinden operim :)

  10. Müzmin Bey,
    iyi ya konuştukça anlıyorum ben de ama bilge değilim ;)
    hem ne güzel duâ etmişsiniz benim için, bilmukabele efendim..

  11. ..valla..ben..
    ..zaman ve zaman..

    *maliki yevmid din..

    ..okuyorum..
    ..bellek sahifemde daim..
    ..mevcud’dur..

    ..duyurulur:))

  12. Sevgili Interlock,
    ben de hep şöyle diyorum :
    ihdinassıratal müstakim , sıratallezine en ‘ amte aleyhim , ğayrilmağdubi aleyhim veleddallin!

    nedir maliki yevmid din?

  13. ..efendim..
    ..malik..
    ..ikmal..
    ..kemâl..
    ..afedersiniz..

Bir Cevap Yazın

