görelim Mevlâ n’eyler, neylerse güzel eyler…

12-chile-torres-del-paine-lago-nordenskjold-lake-tree-sky-cerro-paine-grande.jpg

iflâh salâmı bekliyorum, himâyesinde Rabb’ın…                                                                     bana karanlıkta görme gücü vermesini, göremediklerimi göstermesini diliyorum. kayırsın beni. aşkıyla yaksın! nûruyla aydınlatsın! perdeyi kaldırsın, açsın! doğru yoldan ayırmasın beni. evlerin en çürüğünde barınmaktan esirgesin beni. eksik ve haddi aşan lâf’zımdan O’na sığınıyorum.  

                &&&&&&& 

bir fezâ oldu o demde rû-nümâ
ne mekân var anda ne arz ü semâ

kim ne hâlîdir ne mâlî ol mahâl
akl u fikr ermez o hâli fehm ü hâll

süleyman çelebi

2 responses to “görelim Mevlâ n’eyler, neylerse güzel eyler…

  1. -bir fezâ..kurtuluş ölümde-dir!..
    -korku dolu..bir rûya’dan uyanmak..gibi!..

    -o dem-de..ve devam ile..
    ..”to be or notice to be”
    ..her şey tevbe-dir..ve ultimatom-dur..

    -ru-nüma..kalb korku ile titreşir..
    ..akl’ iflas-ta..arzular kurban edilmeli..
    ..bu noktada..yoksa?

    ..işte..böyle bir an-da..
    ..kalır mı bende..
    ..değer olarak..
    ..zaman..mekân..arz ve sema..

    ..son-uç= ilk mısra..E=M.c2
    ..atfen..einstein a..

  2. *son iki mısra..

    ..samanyolu..pırıltılı yol!..
    ..an’dır o..
    ..ve kişiye özeldir o..
    ..kişi, yalanları ile habs oldu..
    ..kendî mahbusluğuna..
    ..samanyolu’na..

    ..aslında bir höyük ki-
    ..tefeül gerektir-
    ..ammâ..
    ..ne idüğü belirsiz bir akl..
    ..ile..
    ..derc edilen görüşler..
    ..a’raf er’i olmayan için..
    ..nâ mümkin..dir..
    ..eylense bile..
    ..batıldır..
    ..gevezeliktir..

Bir Cevap Yazın

