düşrengi

future_s_.jpg

ben küçük bir kızken

bir sevgili düşlerdim

yakışıklı

güçlü kuvvetli

sımsıcak elleri olan

senin gibi

seni düşlermişim meğer

sen varken

ben küçük bir kızken

 

              &&&

açılır gonca gül yâr

seni sevse bülbül yâr

seni leylâ görseydi

düşüp ölmez miydi yâr

6 responses to “düşrengi

  1. Candan hanım,

    size ” merhaba” diyesim geliyor. kabul eder misiniz “merhaba” desem.

    şiir kadar ince, nazik, nazenin, naif ve latif bir hayat dilerim..

    şiirle ve esenlikle..

  2. Irmak Hanım,
    ne demek istiyorsanız diyebilirsiniz tabi, buna mâni olamam. kabûl etmek ne kelime, o bir selâmdır ve aldım kâbul ettim baş üstüne.
    size de merhabâ..
    dileğinize eyvallah efendim, bilmukâbele…

  3. Güller de dudaklar gibi
    Açılmazlar kış mevsimi
    Bazân hazân yazan hüzün
    Ve.. güller.. dudaklar gibi

    [Bora Ayanoğlu’na nazire denemesi]

  4. ya da

    Güller de dudaklar gibi
    Dökülürler kış mevsimi
    Bazân hazân yazan hüzün
    Ve.. güller.. dudaklar gibi

    [Bora Ayanoğlu’na nazire denemesi]

  5. mâzi denen o bahçede
    derilmemiş gülleri
    kimi gülistan beller
    kimi dudaktan söyler

  6. Yaw iyice çığrından çıkmış bu atışma…

Bir Cevap Yazın

