sabrın sonu tokluk

puzzle.jpg

mühürlü kaderim ben gibi erir misin
mühürlü kaderim bir yol verir misin
gün olur bu rüyâdan ben de geçerim o gün sen de bitersin
eyvallah der o şarâbı ben de içerim o gün sen de bitersin

(Nev)

ey sevgili!

hiçbir şeysin

ve

herşeysin

bu yüzden

tut elimden geçir beni

tut elimden öldür beni

tut elimden söndür beni

bana gurbet haram

aşkın emir

ve

ben tutamam

bu yüzden

tut elimden geçir beni

tut elimden öldür beni

tut elimden söndür beni

One response to “sabrın sonu tokluk

  1. ..alâkasız gibi bişey..
    ..lirik lirik donarcasına..burada..
    ..işte öyle bir tad’da..

    değmeyin feryadıma,
    figanıma değmeyin..

    eğer,
    sevda bu demekse;
    ben vazgeçtim..
    beni sevmeyin..

    garip deyin,
    kader deyin,
    gecici gün deyin,
    bu kışta efkârlıyım..
    bahara?
    Allah kerim..

    hadi yüreğim ha!
    gayret..

    hele sıkı dur,
    hele
    sabret..
    başını eğme
    dik tut,
    bu bi rüyaydı
    farzet..

    hadi yüreğim ha!
    gayret..

Bir Cevap Yazın

