pisilere sahibinden temiz otopsi

ölüyüm ben.. gülmeyin bana, sizi özendiremem. ama konuşurum her dilden, siz duymasanız da. ben yokken siz yoktunuz, alayınızı ben yaptım. iplerinizi görüyorum saklamayın, bir el var üzerinizde. siz kendinizi ne sanıyorsunuz, siz mi? benim gördüğüm kadar varsınız, kâh büyütüyorum sizi, içinizi doldurarak, kâh şişiriyorum egonuz olarak. sizin gözleriniz kara mı? güldürmeyin beni hah hah ha! öyle olsa dokunurdunuz.. sizin korkularınız var, sizin öcüleriniz, sonra ham yapar yerler sizi aman dikkât ediniz. ölesim var diyorsunuz.. neden ölmüyorsunuz? kim tutuyor sizi? hadi atlayın yüksekten, bir eksik bir fazla ne farkeder.. siz en çok kendinize acırsınız yapmayınız, acınırsınız. en içli şarkıları siz bilirsiniz, ama utanır da söyleyemezsiniz. sesiniz de kötü kargalardan hem, bilirim ben. kapı kapı sevgi dilenciliği yaparsınız da, sevemezsiniz inceden. ince, size kalın gelir. benim mezar taşım bile daha sıcaktır sizden, dokunmayın çarpıverir. hergün gelir gidersiniz, tek bir cümle kuramadan. ne buluyorsunuz bir ölüde? ne işiniz var benimle? üşümüyor musunuz burada? konuşması mı tuhaf bir ölünün? bebek o daha, ınga der anca. siz ölü bebekleri sever misiniz? neden susuyor konuşmuyorsunuz? ben mi duyamıyorum yoksa? siz hangi gezegendensiniz, anlamaz mıyım dilinizi.. belki de bir hortlağım ha..? hah hah ha! korktunuz mu? anlıyor musunuz yaptıklarımı? takdir ediyor musunuz bu isteği? şimdi şekillendirmenizi bekliyorum beni, ki bu bir dakikanızı bile almaz. kefenimi kaldırıp bakmaya da sizin gücünüz yetmez, .öt isterim. kategorize edin beni hadi, uçsuz bucaksız listelerinize ekleyin. şimdi ne görüyorsanız oyum. sizim ben yâni kapiş ;) aşk için ölmüş birinden ne beklenir ki zâten..sizin tarihiniz var, kendine hayırı olmayan. uğraşamam yorulurum ölülerle dövüşmekten. sizin güzel kitaplarınız var, ölü birinin aklı ermeyen. benim bir doğasım var, bir daha ölesimi getiren. gerçek diyorum bak. inanmazsan; ger-çek! ger-çek! çek çek valla çekinme sen de çek, hey ordaki sana diyorum çekseneee… lastik gibi uzuyorum gördün mü? ay bu çok eğlenceli :))

14 responses to “pisilere sahibinden temiz otopsi

  1. Lastik gibi tam ben cekerken birakacaksiniz lastigin diger ucunu elimizi acitacaksiniz biliyorum… Biliyorum inceden anlamayiz diye inceden acitmaya calisiyorsunuz… Cocuklari olu sevmiyoruz halbuki…Onlarin buyumesini istemiyoruz belki… kalsalar ya oyle kucucuk…gitmeseler evden hic.. en guzel oyuncaklari alacak firsati tanisalar…
    Guzel oyuncaklar soz verildi bana biliyormusunuz belki onlarca defa… Bir kere olsun o oyuncaklari alamadim belki kucuk kalsaydim belki alabilirdim… Mezar tasinizdan soguk bir mezarda dahi olsam vicdan azabi ile olsun getirilebilirdi o oyuncaklar…
    Ask ise apayri bir aci…acitiyor icimizi acimasizca… Ne olacak yani !! Az bisi acitiyor diye hep huzur mu bozacagiz? Hep birilerini pesimize mi takacagiz? Hep birilerini koynumuza mi alacagiz? Birakalim ask acitsin…askin acisi sevgilinin acisindan daha az acitiyor..Cunku askin gozleri yok, sevgilininkiler cok derin….
    (Yaw bunu biraz genisletip yazi yazayim hem blog ahalim sevinsin hem ben sevineyim :) he mi?? )
    Hormetler…

  2. vah vah vah!!!
    nasıl bilirdiniz meftayı?
    – ölüüü şey pardon iyiii..
    demek aşkı unutturmuş nikaragualar, yazzık! yüz bin kerre yazzık!
    ve bundan kıl koparmak yakışıyor mu hiç bir diriye?

    alın kardeşim alın.. ne yazıyorsanız yazın..
    aşkmış peh! sevgiliymiş peh! gözleri de varmış heee? eccik imânınızı tâzeleyin, bi de abdest alın öyle gelin Fatih Bey Gardaşım evime he ;) hem hemen kıvırtmayın kolları kısa gelebilir :P
    lastikten bu kadar korkuyorsanız şey giymeyin diyecektim bir de :D
    Allah da sizi güldürsün e mi :D

  3. neler döndüğünü açıkcası anlamadım..çok fazla ölüm ve lastik var..bir duygusal trafik kazasımı acaba..

  4. ııh hocam bilemediniz. bu yüzden ödülü bir bilene vermek için bekleyeceğiz.
    dünyâ dönüyormuş tabi, öyle diyorlar ;)

  5. Candan hanim
    Allah huzurunda yalanci sahitlige gerek yok bence :) Oluyu olu bilin efendim iyi bilmeyin… Hem ben aska asik olmustum bir zamanlar ki o zamanlarda hickimsenin yagmurun bile oyle kucuk elleri yoktu… Ben de kuslardan kucuktum ve dahi bir gece vaktiydi… bir derdim vardi sussam neye yarar konussam neye yarar gunlerdendi…
    Efenim oynak cocugun dedigi gibi benim aska inancim kalmadi hic sorma sorma, beni ellere verdiler utanmadan hic yorma…. hopidik dopdurudik :)

    Ha ne diyodum…
    daha once hosunuza gitmedigini deklare ettiginiz bir siire tekrar yervermeli diyodum :) Buyrun :
    Aşk Şiiri

    sen aşk şiiri yazamazsın
    hasan hüseyin
    çünkü aşk
    şiirden önce gelir sende
    oysa şiir
    önünde gitmelidir
    her şeyin

    sen aşk şiiri yazamazsın
    hasan hüseyin
    çünkü aşk
    kavganın içindedir
    çünkü sen
    içindesin kavganın
    elmayı kokusundan
    güvercini biçiminden soyutlamaktır
    yaşamak denilen kavgayı
    aşksız düşünmek

    sen aşk şiiri yazamazsın
    hasan hüseyin
    çünkü sen
    gagasından tutup kuşu
    öt kuşum
    öt kuşum
    demiyorsun
    çünkü sen
    yedirip çiçekleri ineğe
    koklayıp gerisini ineğin
    kok çiçeğim
    kok çiçeğim
    demiyorsun

    öpüşmek başka şeydir
    yiğidim
    öpüşmeyi düşünmek başka
    sevişmek başka şeydir
    güzelim
    sevişmeyi düşünmek başka
    sende yaprak
    -iki gözüm-
    sende dal
    sende yıldız
    -yürek sızım-
    sende su
    sende bu dört boyutlu kaçma tutkusu
    atlıkarıncadan geceleyin
    bakmaktır lunaparka

    sen aşk şiiri yazamazsın
    hasan hüseyin
    çünkü sen
    ilkyaz yağmurlarında çırılçıplak
    dolaşır gibi sıcak morlarda
    yaşarsın aşkı iliklerinde
    çünkü sen
    iki düşman ucun bileşkesisin
    acısının kavuşmanın
    ayrılmanın sevincisin

    sen aşk şiiri yazamazsın
    hasan hüseyin

    çünkü aşkın kendisidir
    senin şiirin
    oysa şiir
    oysa aşk
    oysa sen
    sen
    sen aşk şiiri yazamazsın
    hasan hüseyin

    Hasan Hüseyin Korkmazgil

  6. Yani demem o ki Hasan Huseyin ask siiri yazamadigi surece ben de aska inanmam…oldu mu sincik??

  7. :))
    Fatih Bey,
    Allah layığınızı versin :))
    hârikasınız ve bu şiir de öyle, hay Allah nasıl oldu da ben tongaya düştüm.. oysa o zaman hiç aklıma bu şiir gelmemişti, ne bileyim işte fesatlık yapmışım. çok sevdiğim şâire toz kondurmamak için :)) ayrıca hoşuma gitmeyen Hasan Hüseyin değildi, lütfen çarpıtmayın :P

    Hasan Hüseyin beni duymalıydı, beni dinlemeliydi şimdi.. daha nasıl olsun be adam?! aşk şiiri dediğin..
    çok teşekkür ederim, bu çok güzel oldu şimdi. ben seveceğinizden emin olduğum başka bir şey yazacağım az sonra Fatih Gardaşım..

  8. ..şiir önde gitti..peki..
    ..şair..şiire aşık..peki..
    ..şiir’e şiir yazmak..
    ..nasıl olur peki?

    ..ben fatih’in..ism’ine mi..
    ..ism’inin yüklendiğine mi..
    ..yük vermeliyim?

    ..yük ne sahi?
    ..ben ne diyorum..yahu..sahi..
    ..peki..peki..

  9. ..bu da..bitür..şiirdir..
    ..ve bilinmez ki..
    ..ol şablona yakışır mı?
    ..herne ise..diyelim biz;

    her belâ kim nâzil olur imtihândur mü’mine
    hastalık nîmet durur mevt armağandur mü’mine

    ey cihânda assısın bilmez kişi devşir öğün?
    su’i zan mevlâsı içün key ziyândur mü’mine

  10. Cano Hanım,

    Elinize dilinize sağlık. Çok güzel.

    …Demekle kalmayacağım. Siz bu yazıdan muhteşem bir tek kişilik oyun çıkarabilirsiniz.

  11. Cano Hanım,

    Elinize dilinize sağlık. Çok güzel.

    …Demekle kalmayacağım. Siz bu yazıdan muhteşem bir tek kişilik oyun çıkarabilirsiniz. Yapın bence bunu!

  12. Sevgili Interlock,
    siz ne yaparsınız da yakışmaz efendim :))
    ve bu mısralara bayıldım. denk mi geldi, ne kurban olayım..

    ”her belâ kim nâzil olur imtihândur mü’mine
    hastalık nîmet durur mevt armağandur mü’mine

    ey cihânda assısın bilmez kişi devşir öğün?
    su’i zan mevlâsı içün key ziyândur mü’mine ”

  13. Metin Bey,
    çok teşekkür ederim.
    de, ben oyunu oynayayım mı yoksa yazayım mı orasını anlamadım. tiyatro jargonunda bu dediğinizin tek anlamı var. sahnede değil ama günlük hayatta yaptığım bir şey zaten ve kimseye yabancı olduğunu da sanmıyorum. herkes ne yapıyor sanıyorsunuz :))

  14. Cano Hanım,

    Yazın demek istemiştim. Oyun metni yazın.

Bir Cevap Yazın

