can kabı

us.jpg

yakınsan bil

râzıysan öl

çıkar aradan

taşları

bu daha işin

başları

farkında ol

farkı bul

işte sana

can kabı

7 responses to “can kabı

  1. avaçta geziyoy
    biy tıytıl
    yapyak yiyoy
    kıtıy kıtıy

    pis tıytıy
    hain tıytıy
    yapyaklayı yeme
    kıtıy kıtıy

  2. tıytıl şimdik yemek yiyevek
    house seyvedecek pıyıl pıyıl
    sonvadan gevecek yine buvaya
    öytmenisi tağam mı :))

  3. Hay Allah iyiliğinizi versin emi:)Her ikinizde çok hoşsunuz:))

  4. ..ümümü arsu üzerine sise..
    ..hiç biyerde okumadınıs..
    ..en son yeni bi şiirimi sunu-yorum;

    usandım yalancı
    postacılardan
    uçurdum
    sana kuşumu
    mektup sakladım
    kanadına

    ey yâr!
    haberdar et
    üç vakte kadar

    böyle gönderme beni
    yalnızlığıma..

  5. Allah Allah !!!
    ne küsel bi şiiy, ne kaday ben kimin :))
    ben sise özel yeni şiiyimi sunayım bâyi :

    biz heybelide hey geceee
    mehtabısına çıkaydıııık
    mehtabısına çıkaydıııık
    sandallayımıs neş’e dolayyy
    sefk’e dalaydıııık

    aaaaahhhhhh!!!!

  6. ..inanınız, candan hanım..ve..
    ..ciddiyim..
    ..hayatımın bi nısfında..
    ..sandalımıza bi neş’e dadanmıştı da..
    ..batıvermiştik..

    ..demem şudur ki;
    ..bi neş’e..
    ..sandal batırıyorsa..
    ..bilmem ama..

    ..heybeli’de..
    ..mezkur sıfat ile sandal dolunca..
    ..sefk’e mi dalarsınız?
    ..dibe mi dalarsınız?

    ..eh!..
    ..ben, sölledim!..

  7. ilâhi moortipim :)))
    böyüklerimisin görevisi bisi uyarmaktır..
    kâh sopayla, kâh söylemeyle.
    ben çok sös dinlerim örtmenim, sösler bana bir şey söylüyorsa.

    yine de bir şey demeden geçemeyeceğim, şinci yüsme bilenlere n’oluyooo? dalgalar alıp götürmedikten başka..?

Bir Cevap Yazın

