altın vuruş

sen bilmezsin

ben seni o gün gördüm

sen duymadın

sana çığladım düştüm

sen suskundun

sözlerinde boğuldum

sen unuttun

bense yoktan bulmuştum

kimden gittin

sana hep liman koynum

2 responses to “altın vuruş

  1. *enfâl
    -ganem-na’c veya ganimet..
    ..ve final kozalite!.

    final:
    “-gemi tamamlandığında,”

    -merasim
    -tüm’ün katılımı ile
    -başladığında
    -seferin hedefi belli idi..

    resm-i geçit;
    seyr’edenler vardı..
    seyredenler vardı..
    seyrettirenler vardı..

    ..ve var olanlar..
    ..var olmanın telâşında
    ..var olmalarının
    ..gayesini unuttular..
    ..ara kat’ın arşivlerinde
    ..takıldılar..

    ..nuh
    ..nedenlere uyumluydu
    ..ama nuh
    ..nedenlerin nedenini
    ..duyumsuyordu..
    ..bir son olduğunu
    ..um-u yordu..
    ..arşivleri araştırıyordu..

    ..buçuk kat!.
    ..sıkışılan yer
    ..o’nu boğuyordu..

    *burada bitmedi..
    -kim devam eder?..
    ..eder-misiniz?
    ..

  2. buçuk kattan kaçmalı..
    başkasının gözüyle değil de özüyle bakmayı öğrenmeli insan. ki biliyoruz bunu aslında, biz bildiklerimizi unuttuk. biraz fazla kaldık, boğulduk buçuk katlarda .
    ve ne diyordu nuh..?
    siz devâm etseniz..?
    biz gelen çağrışımlarla belki sürükleyebiliriz..hem bir kapı, tünel ya da pencere vardır, buluruz ha?

Bir Cevap Yazın

