vidolu parti

gün doğmadan söylenmez kemliği 

tam 

eksilmiyor gözümde 

budama dallarını yalvarırım

uzat da kanat yapayım kendime

çok kaldım denizde 

dalgaların üzerinde yürümeyi denedim

üstelik

sıcak da değildi

su

dal_a_dım

kaç sefer 

kendimi

kendime getirmek için

baktım yaşıyorum

hâlâ

ölmemişim

bir bedeli olmalı bu hayâtın

bu nefesin bir nedeni 

sevmek tekâmülün diyeti mi  

neyim var, neyim yoksa

serdim

ya herro, ya merro

yok

başka bir şeyim

7 responses to “vidolu parti

  1. ..ölen biri..
    ..suda boğularak..
    ..öldüğünü..nasıl farkeder?
    ..ölmediğini?

    ..sayın “sörf” üstadımız..
    ..bi anlatsanız..

    -sizin sorunuza el-cevâb:
    “sevginin, parlamento ile içbir elâkası yoktur!..”
    ..güçmen olduğum anlaşıldı..tüh..

  2. Sefkili Moortip,
    şincik suya batıyorsunuz, dalgalar sizi alttan da bir süre yüzdürüyor, kumlar gözünüze, kulağınıza ve dahi her bi yerinize kaçıyor, anafora tutuluyorsunuz, eğer kulaçlarınız sağlam değilse zâten ayvayı yediniz. ben anafordan kurtulmak için arkamda irikıyım bir köpekbalığısı olduğunu düşünüyorum hemen. amanin! görmelisiniz o anda bütün serbest stildeki rekorları egale ediveriyorum. öldüğümü böyle anlıyorum.
    ölmediğimi ise ciğerlerimdeki havanın bitmesiyle birlikte gelen o boşluk hissiyle birlikte anlamam aslında pek de zor olmuyor da ölmek için hiç çaba sarfetmiyorum.
    umarım tatmin edici cevaplar verebilmişimdir sayın efendim..

    parlamentonun konumuzla ilgisini inşallah ayılınca çözeceğimdir, umulur ki siz bir âlicenaplık yapıverirsiniz ;)

    herkeş güçmen canım burada, takmayın kafanıza o kadar :)

  3. ..DİYET kelimesi efendim..
    ..hatırladığım kadarı ile..
    ..uyduruyorda olabilirim..
    ..alman parlamentosu imiş..
    ..doğrusunu..
    ..sayın müzmin bilir..
    ..danışabiliriz..umarım efendim..

    ..cevabınız ise,
    ..n’apalım kabul edelim bare..

  4. öyle miymiş? Müzmin Bey biliyordur bunu eminim. benim siyâsetle pek bir ilişkim yoktur ve dahi alman parlamentosunun bu olduğunu bilmiyordum.

    tabi sevgi meselesini sonradan değerlendirince, kişisel kriterlerin devreye girdiğini hesap ederek belki bir şeyler söylemek mümkün.
    orada nedense o sözü söylemek istedim, belki de alışkanlık işte bilmiyorum.

  5. Candan hanim,

    ölmek için hiç çaba sarfetmiyorum.

    Buna emin misiniz?

    Oksijen.. yoklugu ani olum tabii, ama, varligi da azar azar olum demek.

    Mikrobal sebepleri ve kazalari saymazsak, olum hucre oksidasyonu yuzunden oluyor diyebiliyoruz. Tipla ilginiz oldugunu tahmin ediyorum, isterseniz oksidantlar, anti-oksidantlar bahsine bakabilirsiniz. Cok iyi anlasilmis bir mekanizma olmasa bile, oksiyenin fatal rolu biliniyor.

    öyle miymiş? Müzmin Bey biliyordur bunu eminim. benim siyâsetle pek bir ilişkim yoktur ve dahi alman parlamentosunun bu olduğunu bilmiyordum.

    Ben Interlock beyin/hanimin yazdiklarindan esasen hic bir sey anlamiyorum –bugune kadarki tecrubemin ozetidir bu.

    Piyanonun basina gecip ardisik (consecutively) iki-uc nota caldiktan sonra ‘bil bakalim bu hangi parca?’ turunden ansiklopedik (ezber) tarama sayabilecegim sorular karsisinda hic bir zaman basarili olamadigim icin, boyle durumlarda –cevabi bilsem bile– tahminlerle vakit kaybetmegi pek tercih etmiyorum.

    Benim tercih ettigim yontem sudur: Bilen [bildigi kadariyla] cikar parcayi calar (i.e. bildigini soyler/yazar); bilmeyenler ogrenir.

    Baskalari calinan bu eserle ilgili eklemeler ya da itirazlar yapacaksa da yapmak firsati bulur. Herkesin bilgi dagarcigi bir parca daha gelisir.

    Cevabini [kismen de olsa] bildigimiz seyleri sormak yerine, bildigimiz kadarini yazmak, eksiklerinin de tamamlanmasini istemek bana daha anlamli geliyor.

    Diger sekli; sadece 2-3 nota ile yapilan sey ozunde bir sinav, bir ezber sinavi.. Ezber ve ezber uzerinden sinanmak benim ilgi sahama malesef girmiyor.

  6. ..doğru söze hiç br şey söylenemez..
    ..sevgili müzmin bey ; doğrusunu..söylemektedir..
    ..ve bu doğru’yu kabul..şart’tır..

    ..ancak,
    ..amacım küçük bir şaka ve takılma idi..
    ..yerini bulmuş..anlaşılacak..anlaşılmıştır..
    ..ne de güzel olmuştur..
    ..gene bir şeyler söylenmiş..
    ..ne dendiği muğlak kalmıştır..
    ..kalması..
    ..menfaatedir..
    ..bu toz-duman günlerde..
    ..kim’in..kim olduğu anlaşılamamakta..
    ..dolayısı ile..oklar da yerini..yönünü..
    ..dahi hedefini şaşmaktadır..
    ..olsun’dur..
    ..gün gelir..
    ..an gelir..

  7. Müzmin Bey,
    oksijenin varlığıyla azar azar ölüyoruz da bunun için ayrıca çaba harcayan birine rastlamışlığım yok. yâni ölmek için, kimse çaba harcamıyor zâten, bana has bir durum değil bu. fiziksel olanından bahsediyorduk değil mi?

Bir Cevap Yazın

