forseps ile morseps ile

16-surrealism_dali_persistence-of-memory.jpg

zamâna düş ısmarladım,

gelmedi piç!

plânlar yapmaya kalktım,

tutmadı hiç!

döndüm bir aynaya baktım,

dedim ki; kaç!

perdeleri  araladım,

yolculuk güç!

ezberlerimi yok saydım,

unutmak suç!

hababam kafama taktım,

dediler seç!

gece uykumdan uyandım,

elzemdi göç!

8 responses to “forseps ile morseps ile

  1. zaman tamdı, ben yarım…
    aynaya baktı…
    geceye söylemek gerek ormanı…
    sakladığını koyversin…
    düş’me’den

    ayna göz’bebek’lerimi büyüttü
    yorgunum
    zamansız

    ikona

    (gelmişsin, geliyorum bende yorumsuz olsamda az dinlenip gidiyorum… pastanı bırakmıştım oysa…)

  2. -PARAZİT ŞARKI..

    -kurt adamı biyerlerde sıkıştırdımdı da
    ..boynuna sarılmıştım..

    “-seni gidi asalak organizma,” dedim..
    “-teorisyen küstah seni,”

    ..sonra yürüdüm..
    ..çamur kollektörünün orası var ya?
    ..oraya kadar yürüdüm..
    ..etraf metan kokuyordu..
    ..sınırlı masaraf bölgesinde, bu iş bukadar..

    ..muhteşem ve üstü kapalı mezar’ın kapısında,
    ..koli koli bir kütlenin üzerinde uzanıp yattım..
    ..paralel rüyalar gördüm..
    ..derin bir uykuydu hani..derin bir kuyu..
    ..standard yayılıyordu dalgalar ama..
    ..modem’de küçük bir arıza varmış..
    ..yo, kimse söylemedi..
    ..tahmin ediyorum işte..şansımı kullanıyorum..

    ..o biyerden gelen sinyalleri..
    ..istemem filân desemde, kabule zorluyor..
    ..duyum boyutu hem modaya uygun,
    ..hem de üstün derecede şık..

    ..hadi..anlatacağım sadece bu işte..
    ..aklımda kalan..
    ..kurt adamı boğazından yakaladığım..
    ..bide..
    ..metan kokusu..

    ilâveten şiir; hedaye’dir..

    geldiğim yeri
    biliyorum sanıyorum
    anımsıyorum..

    yorum
    anılara uydu
    kızıllığında
    birleşiyorum..

    damarda
    kan üşüyor
    düşü yorum..

  3. İkona_canım,
    pasta bahâne, gelmen şahâne ;)

    başım yarım ağrıyor, hem nasıl, yılda bir tutardı bu meret, ki epeydir uğramaz olmuştu, uğrasınlar inşallah diyorum başka da bir şey demiyorum.

  4. aynı anda yorum fıştırtmak güsel oldu :)
    tesâdüf diye bir şey var mı ki?
    yoksa herşey bir tesâdüf eseri mi?

    ben de bir kâbus gördüm
    ellerinden almaya çalışıyordım kızımı
    ona dokunmayın, ne yapacaksanız bana yapın, diyordum
    alamadım hızımı, uyandım..
    başım çok ağrıyor ama kâbustan da önceydi.

    sarı, yeşil, mâvi ışık gönderir misiniz?
    trafik levhaları niye hep kırmızı?
    bugün bir kadın gördüm,
    simsiyahtı..

  5. ..o kadını..bilirim..
    ..o kadın..
    ..rengâreng’dir..
    ..ebrulî..
    ..bugün..
    ..siyah’a saklanmıştı..
    ..
    ..yarın’ın rüzgârı şimdiden geldi..
    ..yarın güzel olacak..
    ..yarın..
    ..renkler hakiki..siyah..
    ..anlarsın!

  6. evet evet siyaha saklanan kadın, bütün renkleriyle yeniden ortaya çıkacaktır.
    anası değil mi ki siyah tüm renklerin? yavrulayacaktır, belki yarın belki yarından da yakın..

  7. Bu beni anlatıyormuş. Alıp başımı gidesim geldi şimdi..

  8. Kevser’ciğim,
    her bizi anlatan şeyde, alıp başımızı gitmek var mı yav :))

Bir Cevap Yazın

