hata benim, günah benim, suç benim

dancing-into-the-strange.jpg

içinizde en çok ben hata yaptım.. yanlış duymadınız.. ben çok hata yaptım. hatalıyım.. günahkârım.. suçluyum.. hep denedim, hep yenildim ama vazgeçmedim kendimi affetmekten. evrimimi tamamlamakla meşgûlüm, bu yüzden bütün tavsiyelere kulak tıkadım. ben bulamayacaksam doğruyu, bir başkasının doğrusu, benim ne kadar doğrum olurdu ve ne kadar bana âit.. kendi doğrularımı bulmaya çalışırken yaptım bu hataları. dizlerimi kanattım, başımı yardım defâlarca, kolumu bacağımı incittim.. ama beni incitmesine izin vermedim hiçbir şeyin. ben kendi kendimi incittim ve bu yüzden kimseden alacaklı falan değilim. kendi hayâtımdan sorumluydum. bu sorumluluğu başkalarının üzerine yıkmam ne kadar doğru olurdu? ne kadar samimi? eh işte ben de öyle yapmadım zâten. kafamı çok vurdum duvarlara, bu sebeple parkinson olmam çok da uzak bir ihtimâl değil. başımı vururken de biliyordum bunun böyle sonuçlanabileceğini. öyle ise şimdi, kabûllenmeliyim başka çâresi yok. insan kendisini kabûllenemezse, onu kim kabûllenir..?

ah evet, yaşlılığımda elimi tutacak biri olmayabilir, kimse kabûllenmemiş de olabilir beni.. ne yâni bunun için kendimi mi suçlayacağım. yok, doğrusu hiiiç işime gelmez. yalnız öldüğümü hesâba katarsam, yalnız doğacak olmam bir sürpriz değil ki.. neden üzüleyim..? beklentisiz yaşıyorum, ümitsiz değil. böylesi daha kolay.. hem hayat bu, hangi köşeden çıkıp ”CEE!!!”  yapacağı da belli olmaz değil mi ;)

bırakınız çelişkilerimle boğulayım.. müstehaktır bana.. sizin hiç suçunuz yok, inanın. hiç günahınız.. hatanız.. hattâ varsa sevaplarım da sizin olsun. ben dünyâya geri dönmeyeyim yeter.. yeni bir yer istiyorum. yeni bir başlangıç. çok sıkıldım burada. başka bir şey olmalı. daha sâmimi, daha saf.. aklımdan geçtiği gibi tasvir edemedim hiçbir şeyi, dediklerim de hep yetersiz kaldı, bir de yeni bir dil istiyorum. konuşmadan anlatmak herşeyi…

                         &&&

biraz kül biraz duman, o benim işte
kerem misali yanan, o benim işte
inanma gözlerine, ben, ben değilim
beni sevdiğin zaman, o benim işte

ümit yaşar

11 responses to “hata benim, günah benim, suç benim

  1. Yalnızlıkları kim büyütüyor?
    rica ederim.
    ben açıyorum dikenlerini
    bari biraz oksijen lütfen

    negatiflerimi ben sanmayınız
    küserim
    cüzdanında gezdiriyor aslımı
    sadık sevgilim ölüm

    şikayet etmem kimseye
    yemin ederim
    asıl münzevir hayat!

  2. hayat bu
    yapacak elbet
    müzevirlik

    olsun iyidir
    küsmesinden
    süsmesi

    her nefes
    biraz daha
    yalnızlık

    âlâ…

  3. sokak fenerlerinin
    çarpık ışığında
    yoksul çocuklar topaç çevirir
    saat yirmidördü
    bilmemkaç geçer

    ay;
    doğar-doğar batar bulutlarda

    ben;
    ölür-ölür dirilirim
    sayısızca

    sen;
    sonra o!
    uyur-uyur uyanırken
    gözleriniz
    çakmak çakmakken
    yanaklarınız pespembe
    vücutlarınız terli

    sokak köpekleri
    çöplükleri eşer
    kızlar
    düğün dolu düşler görür
    yataklarında

    ben;
    hâlâ o eski denklemi
    kurarım
    uğraşırım
    bir türlü çözemem
    elimde çöp
    gözüm rakamlarda
    aklım
    milyarlık mirastan
    karışık
    sövemem..sövemem

    ..

    asmak isterim kendimi
    can tatlı
    sokaklarda
    kağıtlar
    uçuşur sarhoşça
    anılardan yana
    ıslıkla şarkılar çalarım
    önce
    romantik bir parça
    pervaneler
    vals yapar
    lâmba kenarlarında

    ..

    sokaklar
    çarpık-çarpık aydınlanır
    kimsesizler
    bıkar oyundan
    zaman sabahtır
    günlerden
    belki pazartesi
    belki pazardır

    sen;
    sonra o!
    uyuyorken
    dudaklarınızda
    yorgun bir tebessüm

    ben;
    hâlâ
    şu denklemi çözemem
    elimde çöp
    gözüm rakamlarda
    aklım
    milyarlık mirastan
    karışık

    dövmek isterim
    başımı
    dövemem..dövemem

  4. Bana kimsenin kötülük yapmasına gerek kalmıyo..
    Ben kendi kendime yetiyorum bu konuda..

  5. CANDAN HANIM, CANDAN HANIMMMM…
    HOMO HOMINI LUPUS diyorum ALOOOOOO… :)
    Bakin bu iki manada da dogrudur…yani insan hem kendinin hem baskasinin kurdudur… Baskasinin kurdu olursa asalak da denir ki ben hic sevmem o tur haywanlari :)
    Ha bi de sibirya kurdu var ki o konu disi cok bi super ve asil bi haywandir. Dunyaya bakar mavi mavi masmavi :)

    Yani insan hata yapar, kalkar bi daha duser, biri gelir tekmeler, baska bi dusmus kalkip gider tekmelemisi tekmeler, o duser tekmeleyen gider yardim eder falan :)

  6. ..Fatih Bey..
    ..zat-ı âli’nizde..
    “-humanus determinatus familie..”
    ..vasıfları sezmekte olup..
    ..bu bağlamda..
    ..tekmelere ap açık olduğumu..
    ..window sakinlerine..
    ..deklare ederim..
    ..efendim..
    ..mutluyum..gururluyum..
    ..durum vaziyeti..
    ..vatana millete yarasın efem..

  7. ..afediniz..
    ..üstteki mail’ime dip-not gerekli oldu..

    ..maviş gözlü sabıriye kurtçuku..
    ..semirip te..
    ..kurt olduğunu iddia (iddaa..değil!.)
    ..ettiğinde..
    ..butları gözüme batıyi..batıyi..
    ..efendim..
    ..ama..
    ..bence bir mahzuru yoktur..
    ..halimi arz’dır..
    ..arz-u eden bayılabilir..
    ..burası “wındows”
    ..herkeş..
    ..kendi window’undan bakayi..
    ..doğrusu da budur..

  8. Keşkülem gozelim,
    ne iyi ettin de geldin..

    kişi ne yaparsa kendine yapar, kimseye gerek yok tabi. iyiliği de kendinden bekle ancak, yapmalarına izin verdiğin şey, onların kendisine yapmalarına izin verdiğin şeydir aslında, sana bir şey yapmış olmuyor kimse ;)

  9. Fatih’ciğim canım kardeşim,
    anlamış gibi yapıyorum ok?
    uslanmıyorum yav, heç de uslanmayacağım ben usumun tapusunu alıncaya dek :)) tekme mi dedin? kim kime atmış, ne zaman, kim görmüş, ne demiş :P
    hoşgeldin..

  10. Moortipim, net lokumum :)

    Âşık Hüdâyi der ki :

    Erenler Zehir Getirin
    Balınan Öldürmen Beni
    Bağrıma Diken Batırın
    Gülünen Öldürmen Beni

    Hiçlik Aleminde Mestim
    Varlık Sevdasını Kestim
    Yokluk Benim Eski Dostum
    Malınan Öldürmen Beni

    Yar Diyerek Yana Yana
    Can Teslim Ettik Canana
    En Yakınım Kıysın Bana
    Elinen Öldürmen Beni

    Bir Aşktır Düştü Özüme
    Yanarım Kendi Közüme
    Leyla Görünüp Gözüme
    Çölinen Öldürmen Beni

    Duygular Dönüştü Söze
    Yanık Seda İşler Öze
    Dertli Dertli Vurup Saza
    Telinen Öldürmen Beni

    Hüdaiyim Daldım Gama
    Saldı Beni Demden Deme
    Asın Kesin Yüzün Amma
    Dilinen Öldürmen Beni

    oyyy oy!

  11. ..hüdai daldı gam’a
    ..ihtiyacı var “bal-gam” a..*
    ..interlock çıktı cam’a..
    ..cam kesti ya yüzünü..
    ..ölmedi işte aşa düşünce..
    ..telinen de filân..

    *özel not:
    “bal-gam” ile ilgili mevzuat..
    ..Fatih Demir Bey’in..
    ..block’unda..
    ..derince irdelenmektedir..
    ..ilgilenenlerin..bilgilerine..

Bir Cevap Yazın

