engelli koşu

zor bu kırıklar

yutsan yutulmaz

tutsan tutulmaz

giden atın başı

 tears.jpg

hoştur bana senden gelen
ya gonca gül, yahut diken
ya hayattır, yahut kefen
nârın da hoş, nûrun da hoş
kahrın da hoş, lûtfun da hoş.
gelse celâlinden cefa
yahut cemâlinden vefâ
ikisi de câna safâ
nârın da hoş, nûrun da hoş
kahrın da hoş, lûtfun da hoş.

erzurumlu ibrahim hakkı

9 responses to “engelli koşu

  1. hoş şeyler yaşamak istiyorum.
    herşey boş…

  2. yaşa tabi, kim tutuyor seni :P

  3. Ben de yaşamak istiyorum hoş şeyler. Ama herşeye hoş diyemediğimdn kalıyorum herhalde böyle…

  4. Sevgili Kevser,
    herşeye ”boş” demeden de acaba hoş şeyler yaşamak mümkün olmaz mı?

  5. ..mümkün olmaz..
    ..efendim!
    ..olamaz zahir..

    ..evvel..
    “her şey boştur,”
    ..diyeceksiniz..yetmez..
    ..bileceksiniz..o da yetmez..
    ..yaşayacaksınız..ki..
    ..işte şimdi..
    “hoş yaşamaktasınız..”

    ..işte öyle..(gündemin sloganı..)

  6. herşey boşken de hoş olamaz mı canım aa.. e ben de boş demiyorum işte, ama yaşıyorum bilip bilmeden, belki de bu yüzden yüzüme gözüme bulaştırıyorum, kimbilir ;)

  7. Herşey hoş.
    Boş şeyler yaşamalı birazda. ehi.
    Manyağım evet…

  8. manyaklık hoş bir durum. hele de herkesin çok normal görünmeye çalışması sırasında. ama sormak istiyor insan, -ne kadar?- diye..

  9. aah ah…araya gitti güzelim şiir….

Bir Cevap Yazın

