enbiözerkanuzmanından beklenen şarkı pardon yorum

arama motorlarından bloguma gelenler, anlaşılan bir ”popstar alaturka erkan uzmanı” olduğumu keşfetmişler.. geçtiğimiz pazar günü yapılan elemeyle ilgili bir şey söylemediğimin de farkındalar gibi :) evet söylemedim çünki; erkan sağolsun kimseye söyleyecek söz bırakmadı. ”ağız payı nasıl verilir” dersini, cümlesine göstermiş olmasından da ayrıca gurur duydum. hayır yâni duyan da çocuğu tanıyorum falan sanacak. ha tanıyorum tabi ama bu âlemden değil, valla akrabam falan da değil ;)

aramalarda erkan’ın son hafta ne söylediğini merak edenler de varmış, ”üzdünüz beni yıllar” isimli kime âit olduğunu bilmediğim eseri seslendirdi. yok yok konuşturdu. aman işte öyle bir şey, ben kendimde değildim pek, hatırlamıyorum neler olduğunu. şimdi tek endişem, erkan’a nazar değmesi.

not : bu yıl, futbol yorumlama işine hiç girmeyeyim istedim ve öyle de yaptım. yâni susmayı bugüne dek başardım sayılır. tek bir şey söyleyip susacağım : Allah geretz’i gs’ın başından eksik etsin! âmin! yok valla sustum. 

Bir Cevap Yazın

