(s)ayıklama

”biliyor musun?” diye sordum, ”çok” dedi.. peki nasıl oluyor da çok’un ne demek olduğunu bilmiyordu? ya biliyor numarası yapıyordu, ya da bilmediğinin anlaşılmasına bozuluyordu, sayıklıyordu..

”yanımda mısın?” diye sordum, ”tabi” dedi.. peki nasıl oluyor da, yalan söyleyebiliyordu? ya yanımdaymış numarası yapıyordu, ya da anladığımın farkında değildi, sayıklıyordu.. 

”uyuyor musun?” diye sordum, ”evet” dedi.. peki nasıl oluyor da cevaplayabiliyordu sorumu? ya uyuma numarası yapıyordu, ya da cevap verdiğinin farkında bile değildi, sayıklıyordu..

”görüyor musun?” diye sordum, ”çok net” dedi.. peki nasıl oluyor da, körmüş gibi davranabiliyordu? ya görüyor numarası yapıyordu, ya da körlüğünün ayırdında değildi, sayıklıyordu..

”duyuyor musun?” diye sordum, ”herşeyi” dedi.. peki nasıl oluyor da, sorduğum soruları anlamıyordu? ya beni dinliyor numarası yapıyordu, ya da duymuyordu, sayıklıyordu..

”ağlıyor musun?” diye sordum, ”yok” dedi.. peki nasıl olur da gözyaşlarını saklayabileceğini sanıyordu? ya ağlama numarası yapıyordu, ya da yaşlar kendiliğinden akıyordu, sayıklıyordu..

”ölü müsün?” diye sordum, ”hayır” dedi.. peki nasıl oluyor da biliyordu ölü olmadığını? ya ölü numarası yapıyordu, ya da verdiği cevabın farkında bile değildi, sayıklıyordu..

3 responses to “(s)ayıklama

  1. ..horoz öttü..
    ..topuktan baldıra doğru bir sancı..
    ..ya da ağrı:)
    ..beyaz renkli tavşancıl kuşu,
    ..kanadını çırparak öttürdü..
    ..uçtu gitti güneşe doğru..
    ..maske ne?
    ..maskeli kim?
    ..akasyalar açarken..
    ..güneşin tam tepede olduğu zamandı..
    ..deniz çekilmiş..fırtına dinmiş..
    ..gemi cudi’nin..doruğunda..
    ..hadi hayırlısı..
    ..?

  2. BOS’da sorun var boss !
    aman diyeyim ben size ya da imdat!
    lomber ponksiyon ister mi aceba?
    ağrı duyar mıyım :)
    ya KİBAS ..?
    o zaman lomber ponksiyon da yapılmaz :(
    eyvah!
    ne olacak bu basic programların sonu hocam yav..
    ay ben entelektüel de değilim, ne halt edecem şimdi :P

  3. ..dimek ki..
    ..ortada..
    ..”bos bulanık”
    ..bidurum vardır..

    ..valla..
    ..beni heç ırgalemeyyo..

    ..yine..
    ..türkçe’ye..
    ..bişi yaptım kalba..
    ..kaka bişi..

    ..güzel anadolu’mun..
    ..güzel insanları..
    ..gibi..

    ..ne demekse?

Bir Cevap Yazın

