kybos

magicube.jpg

öldürerek öğretiyor

zaman

öğretirken öldürüyor

yaman

kaç yüzü vardır ölümün

düzen

bu ne mene kelebektir

bozan

  

13 responses to “kybos

  1. Zamana meydan okuyam dedim
    Tuttu meydanı yoketti zaman

    Görmek öğrenmek bilmek istedim
    Ne hiç arttı ne de yetti zaman

  2. tahrik etsem zembereği
    fırlar mı yerinden

    bir sıfır yenik başladım
    öz dîdelerimden

  3. Çekirdeğin el aldı, kabak yedim serimden
    Taş bastım yüreğime, kıvrandım ülserimden

    :) :)

  4. :))

    ülsere kudret narı,
    biçilmiş kaftan imiş
    kabak boşa patlamaz,
    görülen rüyâ demiş

  5. rakı içtim şarap içtim
    nar yedim nara attım
    kafam o biçim kıyak
    kudretle at oynattım
    eskiden ‘az berbat’tım
    attan hiç düşmemiştim
    nice eşşekle yattım
    itlerden yedim dayak
    ancak şimdi değiştim

    ?) :)

  6. aman dur diyenim, yok
    bana müstehak çifte
    uslanmadım derd ile
    medet belki kötekte
    mendil getirin hele
    gözyaşlarım silmeye
    lâkin eyvallah dedim
    gülmekten de ölmeye

    :))

  7. yoktur hatırı
    gider aykırı
    kapıp satırı
    doğrar katırı

    nushu bir tektir
    çoğu kötektir
    bu o eşektir
    çiftesi pektir

  8. yoktur hatırı
    gider aykırı
    kapıp satırı
    doğrar katırı

    nushu bir tektir
    çoğu kötektir
    bu o eşektir
    çiftesi pektir

    [bir seyleri sevmedi galiba. yeniden gonderiyorum]

  9. gönül dök inci deyim
    kim söyler ben dinleyim
    gâh gülüp eğleneyim
    incindiğim gören yok

    eller duydum üzülmüş
    gâh ellerim büzülmüş
    sabrla koruk üzümmüş
    ben candanım ne’deyim

    sonra duyalar sesim
    katırdan berbat hani
    kimseyi karıştırmam
    nallarım da tastamam

  10. nalbant olmak çözümse
    esirgeme vur nala..

    nal dediğin gözümse
    mıhında ahım kala

    {hadi bakalim.. simdi nolecek acep :) }

  11. vışşş abovvv :) iki filim üzerine biraz zor olacak ama deniyorum..

    zamandan yola çıktım
    dünyada yok ki gözüm
    katır benim, nal benim
    gurban buna mı sözün

    ah diyende iniler
    bu benim asi gönlüm
    hoş görün, tezden söyler
    vallah yufkadır özüm

  12. yorum sayfasında güzel bir kapışma.. çok güzel ya (:

  13. Abdullah Bey,
    beğendiniz mi, yerdiniz mi anlayamadım.

Bir Cevap Yazın

