boşluk, boşluğu yaralamaz..

gourdville-03.jpg

ne sıcak var içeride, ne soğuk. ne yanıyorum, ne donuyorum. dışarısı karanlık, ne hikmetse korkmuyorum kurtadamlardan, odamın içi aydınlık ya, belki ondan. ay, çörek gibi yine, tatlı bir kokusu var. suların üzerinde bir evdeyim, koniye benzer kubbesi var. gecenin örtüsü lacivert atlas, en sevdiğim kumaştan.

kabak çekirdeklerini ayıkladım gündüz gözüyle, şimdi arka bahçede kurumaktalar. kabaklar çok önemli, çünki bana bir tadı hatırlatıyorlar. sevmediğim bir tat; alışamadığım, tatlıya yakıştıramadığım cinsten. genlerinde uyumsuzluk olan herşey gibi. hoşlanmadığım birine, ”cinlerimiz uyuşmadı” yerine, ”genlerimiz uyuşmadı” desem, ne kadar yanlış olur? 

tatsız konuların lüzûmu yok. düşüncelerimi insafsızca ordan oraya sürüklememeliyim, boşa harcamamalıyım enerjimi, kuş tüyünden farklı olmalı istikâmetim. gördüklerime bağlanmamalıyım, her tezâhür benim şuurumun bir yansıması…

adımlar

bir adım attığım yerde
ne vardı ki
gitmemle kayboldu

her adımımda
sonsuz ben’leri koyuyorum
boşluğa
ve yine ben dolmuyorum

geçip gittiğim yerlerden
iç içe
öne
ve arkaya bakan
bir sürü
ben
ler
koymuşumdur
eskileri çocuk
şimdikiler ihtiyar

âsaf halet çelebi

6 responses to “boşluk, boşluğu yaralamaz..

  1. ..gain..
    ..gain..
    ..again and again..

    ..arş’ı yüklenip-taşıyanlar ve..
    ..onun çevresindeki..
    ..şuurlular..
    ..Rab’lerinin hamdi ile..
    ..tesbih..
    ..ederler ve O’na..
    ..inanırlar..”
    40:7

  2. 2 : 201
    ” Yine onlardan : ‘ Ey Rabbimiz! Bize dünyada bir güzellik ve ahirette de bir güzellik ver ve bizi ateş azabından koru!’ diyenler vardır.”

    40 : 19
    ”Allah, gözlerin hâin bakışını da bilir, gönüllerin gizlediğini de.”

  3. sana kocaman selamlar…

  4. nymphia,
    canım benim, hoşgeldin :)
    nerelerdesin sen kaçak?!

  5. hoşbulduk canım.
    internetten uzaklaştım biraz. iyi de oldu. evlendim sonunda 28 günlük taze gelinim. Kızım da yanımda . mutluyum daha ne olsun..

  6. neeeeee :))))
    sahi mi?!
    aslında tahmin etmeliydim. boş yere toz olmadın ortadan anlaşıldı. da.. n’ettin be güzelim, demez miyim şimdi ben sana :P nerde verdiğin sözler, hani sultanlığımız nerdeeee :))

    hmm 28 günlük tâze bir gelin ha? dur yâhu tebrik etmeyi unuttum :))
    bol bol yastık eskitin e mi! çok sevindim, mutlu olmana en çok..
    burayı da sohbet odasına çevirdim, dedikoduları bilâhare özel hattımızdan alırım :))

    cemre’yi öperim.
    dilerim herşey yolunda gitsin, canım benim.. haa, tâze dâmâdımızı da tebrik ediyoruz efem, selâmlar…

Bir Cevap Yazın

