nun oyunu

anne,

ninni söyledi çocuğa

uyudu.

anne,

oyaladı çocuğunu

susturdu.

baba,

durmadan ikra b

diyordu..

10 responses to “nun oyunu

  1. ..efendim..
    ..doğru tabiî..
    ..doğru da..
    ..anne;
    ..dünya işlerini, âdab’ına uygun..
    ..baba;
    ..manâ işlerini, kitab’a uygun..
    ..öğretebilseler..di..
    ..ne güzel bir yaşam ortaya,
    ..çıkardı..
    ..oysa;
    ..?..

  2. uyutula uyutula bu hale geldik…

  3. Sevgili Interlock,
    analar hissiyatla, babalar ihtiyatla çocuklarına yaklaşıyor çoğunluk ama bütün genellemeler gibi bu da yanlış olmalı. ille doğru uygulayanlar vardır ve dilerim çok olsun.
    sözü diyen kendi kesesinden der, ben öyle yaptım efendim..

  4. Oyumben,
    ne hâle geldiniz efem, merak ettim şimdi..

  5. ..I’m that..
    ..vecd’e daldı kalba efemm..
    ..n’olcek bilemeyyom..da..
    ..sıvı felân almak..
    ..gerekmesin..
    ..vah..vah..yane..

  6. ..sahı..
    ..uzannılarısının..
    ..omurcuk sıfısı..
    ..nasın alınır?
    ..onnarın..
    ..omurcukularısı va mıdır..
    ..ha?..ustası efendim..

  7. :))
    ilâhi moortip!

    aşk bu değiiiil
    yapma güzel
    sen insanııı öldürürsüüüün
    sen insanıııııııııı öldürürsün
    dırınırınım dırınırınım dırı dırı nırınınım

    :))

  8. şincik az önce bi filimisinden geldim ben. orda şölle bişey oleyyodu :
    insancıklar bir denizaltısında uzun vakıtlar kaleyyodula, bi sürü sorunla çıkıveriyodu, soracıma, oksicenleri felan azaleyyodu bunnarın ve hepiciği de garip gurip yaratıkla görmeye başlıyolladı felan fişmekan. annadığıma göre insancık kimseleri, doğal ortamlarından çıktıkları andan itibaren bi tuhaflaşıyolla ya da asıllarına mı dönüyolla ölle bi şey işte.. uzannılarısının omurgasıları ve dahi göslerisi bileme yoktur, yannış görmüş kim gördüyse, onçün sıfı mıfı gerekmes almaya, niresinden alceniz hem canım yok ölle bi şey..

  9. tam ense kökünden..

    beni doktor hause’ a emanet edin
    :)

  10. yalnızçiçek yavrim,

    house amca ham yapar seni, ben seni cuddy’e emanet etcem, o daha bi’ sevecendir :))
    göster bakiiim ense kökünü, sıfı alcez biras :P

Bir Cevap Yazın

