kör parmağım gözüne

infinity-candles-lg41.jpg

gördüğün gibi

gördüğün kadar

aynalar aynalara

aynalara aynalar

su da yanar suda

suda yanar su da

teessüre dalarsan

dalarsan teessüre

   ya çarpar duvara 

ya duvara çarpar

 gördüğüm gibi

gördüğüm kadar

2 responses to “kör parmağım gözüne

  1. selamlar,

    candan hanım, paylaşıma son sür’at devam ediyorsunuz maşaallah.. Allah kaleminizi kuvvetlendirsin, gönlünüze de ferahlık versin..

    Bir noktaya temas etmek istiyorum.. Ziyaret etmediği vehmedilip, hoş bir sada nam şahsiyete karşı bir ön yargı mı hasıl olmuş da listenizden siliverdiniz.? Yoksa, siz de “zahire perestiş edenlerden misiniz?” Ben pek etmem ve gözüme sokacağıma zihnime yazarım önemli şeyleri. Gerçi, silmiş olmanızın da bir önemi yok şahsım açısından zahire takılmayı pek sevmediğim için.. Ama insan şaşırıyor.. Ben de biraz şaşırdım.. Benim cevherlerim nun şiirlerinden çok, orada yatmaktadır.. Neyse efendim, kolay gelsin..

    Selam ve muhabbetler..

  2. nun şiirleri,
    linklerimi hergün özenle tâkib ettiğinizi anlıyorum bu sözlerinizden, yanlış mı? peki o hâlde şu suâlime de aynı özenle bir cevap ricâ ediyorum : başka kimler silinmiş?
    siz düşünedurun, ben de niyetimi beyân edeyim..

    son zamanlarda buraya girdiğiniz isim altında ve yanılmıyorsam bir başka ve yine yanılmıyorsam bir başka blogda daha yazıyorsunuz ve bu blogların adresine sizin sayfanızdan kolaylıkla ulaşıyorum. listemde tek kişiye âit olup birkaç blog sahibi gâliba 3 kişi var. bunun sebebi de farklı içeriklere sahip bloglar olmasıdır. yakın zamanda kapanmış ya da artık ilgimi çekmeyen bloglarla birlikte size âit olan (şimdikiyle aynı içerikte) bir blogunuzun ismini silmem niye sizi şaşırttı anlayabilmiş değilim. üslûbunuz bana çeşitli çağrışımlar yaptı, ama şimdi kimsenin canını sıkmak istemem, hayâlperestliğime verebilirsiniz. silinen blog isimleri kadar, büyük ve küçük harflerin yerinde kullanımlarına da özen gösterirseniz, sizinle belki anlaşabiliriz. bana bakmayın siz, ben hep aynını yapıyorum, gördüğüm muâmele üzre yâni, kapiş? cevherlerin nerden çıkacağı belli olmaz tabi bu sebeple hiç ziyâretime gelmeyen, hattâ varlığımdan haberi olmayan insanlara da link veriyorum ya da ziyâret ediyorum, sizce sakıncası yoksa :P
    size de kolay gelsin, selâmetle.

Bir Cevap Yazın

