kâtip arzuhalım yaz yâre böyle..

candle.jpg

kelimeler mi yaktı beni..? ben mi kelimeleri, şimdi hatırımda değil. gözlerimi süzsen bu gece.. yormasan beni..?

tende bir kıpırtı hâli.. âşinâ olmadığım bir vakit ve hâl gibi. can özünü getirir mi, ey canımın sâhibi?

kelimeler mi yıktı beni..?ben mi kelimeleri, şimdi hatırımda değil. gönlümü öpsen bu gece.. üzmesen beni..?

bende bir yıkıntı hâli.. âşinâ olmadığım bir vakit ve hâl gibi. kurban hayra sayılır mı, ey canımın sâhibi?

hediyem hazır.. kordelâlar bağlayacağım rengârenk. al katacağım sûretime, renksiz çıkmak istemem hücremden. korkuyorum da kuzu gibi, bir yandan hevesleniyorum sevdiğinden emin olarak beni. teselli buluyorum incilerimde, avutuyorlar çağlanlar gibi.

ey sevgili, bekliyorum, al kollarına.. koru beni, sakla gölgene, uçur esirini. yâsinlerim tutsun ellerimden, eriştirsin ocağına. kirletti dünyâ çoktan, yunsunlar tenimi. kalabalıktı çok, çokluk yordu beni. varlık mıydı, yokluk muydu benliğim, bilemedim.

tekliğinde tükeneyim, yok olayım bir hiç gibi, râzıyım. ses istemem giderken, ben gittiğimi bilmezken, gittiğimi vurmazsanız yüzüme ürkmem. şimdi biraz sessizlik lûtfen…

12 responses to “kâtip arzuhalım yaz yâre böyle..

  1. Şimdi biraz sessizlik lütfen. Evet evet, tüm istediğim bu sanırım .

  2. “özlemekten yorulmuşum -kapında durdur beni,ucu sana dek uzanan bir zincire vur beni”(m.islamoğlu)
    örtme uçlarını
    . . .zeyl

  3. ..kelime;
    ..ölü’dür efendim..
    ..öyledir..

    ..siz yaktınız zavallımı..
    ..da..
    ..unuttunuz ama..
    ..öyle mi işinize geldi?
    ..zannetmiyorum..
    ..bendenize..ve..her ne hikmetse..
    ..ma’sum..
    ..görünüyorsunuz..
    ..işte..ne hikmetse..

  4. Handan, canım benim..
    hoşgeldin çok özlemiştim seni :)
    sesini duymak ne güzel oldu şimdi bilsen, sessizce dinledim. ama arada ses ver olur mu? çok azaldım zâten.
    yorumun sabahberi onaylanmak için beklemiş ama bir daha olmayacak, artık milli oldun ;)

  5. Filizim de gelmiş..
    yıvrim bu ne süprüs :)) ösledim be nerlerdesin! örtmem uçlarımı bilmez misin.. hep açık, gitsin diye çekildiği yere.
    insan iki satır yenilerden yazar şuraya, kimbilir neler birikti kaleminde, meraktan çatlıyorum. bekletme beni sâhilde…

  6. En Bi Sayın Inter Lokum Beyefendi..!
    efet kâtil benim. itirâf edi-yorumdur. filimsinin sonuna kadar beklemeyin istedim. ama bir cinnet ânında oldu herşey. insan neğen dünyâya meyletti sankilim.. unutturulup da bildiklerini yeniden hatıllasın diye olabilir mi acep? bu ne acayiptir.. iştir.. durun hatılleycem gâlibasam, as soraaaa ;)

  7. âlemsin nymphia :D
    ne günlerdi yav, yanlış hatırlamıyorsam bana önermiştin bunu ve ben de ……… :)) nerden de bulursun :P
    senin bloga niye yorum bırakılmıyor şekerim? tengrim yoksam kör mü oldumgh?

  8. Selamlar Candan Hanım,

    Ne yorumlara, ne de hayata yetişebiliyorum. Muhteremin biri “durdurun dünyayı, inecek var” demekle ne kadar haklıymış meğer. Vakitler, günler birbirine dahleyledi. Ucundan tutunabilmek için çok fazla yorulmak gerek. Ya da dünyayı ve bedeni yormamak gerek. Zor zamanda konuşuyor ve yazıyor ve keza düşünüyoruz. Kolay zamanda ölüneceği de kimin uydurması?

    Not: Gerçekten bu baş döndürücü hıza yetişmek pek de zor. İyisi mi bohçayı bağlayıp kenarda ağıtlar yakmak dünyanın hal-i pür melaline.. Harfler, rakamlar, yazılar, insanlar, zamanlar akıp gidiyor. Sahi bugün kaç Aralık?

    Baki selamlar..

  9. “hız”
    ..elan’dır..
    ..şevk ve heyecan’dır..
    ..spirit bişidir..
    ..hevese bağlı bigayret..bigayret..

    ..store-gemini;
    ..bir uzay aracı mıdır?
    ..yoksa?
    ..bu güne kadar biriktirdiğimiz..
    ..kabuller midir?

    ..her bişey;
    ..tahayyül’den…tasavvur’a..
    ..geçerken başlamış..ve..
    ..”hız”
    ..kazanmış olmasın?

    ..kim bilebilir?

  10. Defterdâr Bey,
    uğramışsınız ya kâfi efendim.. gerçekten de bâzân yetişemiyoruz dünyânın hızına, ben gelişine vuruyorum artık toplara da biraz rahat ettim. yâni ya bu deveyi güdeceğim, ya bu diyârdan gideceğim. ortası yok..
    aa aralık mı? ne zaman geldi aralık.. hatırlamıyorum, bana hâlâ daha nîsan gibi geliyor.. selâmlar bizden efendim..

  11. Sayın Inter Lokum,
    efendim valla ne diyeceğimi bilemedim şimdi belki de öyledir, öyledir ya kimbilebilir..? kibariye demiş miydim? demediysem demiş olayım o vakit :)

    gayretler, kabûller
    tahayyül, tasavvur

    tevekkül gelse peşinden ya da peşinen.. nasıl olur acep?

Bir Cevap Yazın

