şey

yin-yang-01.jpg

bir şey var

hep içimde

hem için için

buğulanıyor

bir şey var

hem usumda

hem usul usul

aydınlanıyor

bir şey var

hem kanımda

hem kana kana

yudumlanıyor

bir şey var

hem canımda

hem cana cana

katıklanıyor

bir şey var

her düşümde

hem düşe düşe

ayaklanıyor

bir şey var

her gecemde

hem kara kara

düşündürüyor

bir şey var

her lâfımda

hem boza boza

ezberleniyor

bir şey var

tam şuramda

hep parça parça

tamamlanıyor

. . .

 

10 responses to “şey

  1. Bi şey var …
    Bi şey…
    Bi bilsem ne?

  2. Sevgili Filiznur şiirini bu mısra ile bitirmiş;
    “sönmüş küllerin arasında çıranın işi ne?”
    aklıma efsanevi simurg geliyor ve yazdıklarınız….

    Söylenen söylenmiş zaten….

    Ebedi kardeşlikle….
    Saygılarımla.

  3. Osun sen,
    ne duruyorsun bilsene..
    ben de onu diyorum işte, bir ”şey” var ama ne?

  4. Sevgili Ummân,
    ararken kaybolmayalım dilerim.. ve dağlarda tepelerde değil, ne varsa kendimizde arayalım..

    Filizim hep güzel söylüyor da kendini çok özletiyor bu ara, eh siz de öyle.. çok sevindim gelmenize :) eksik olmayın..
    candan sevgilerimle…

  5. birşey var biliyorum, epeyce yaklaşmışım duyuyorum
    ama hala aynı uykuda uyuyorum

    uyanmak ürkütüyor
    sonbahardan kalan her dem kış üşüyorum

    ikona
    taze baharlarla geldim, geliyorum farkında olmasan da :))))
    sevgiyle

  6. uyy İkonacanım gelmiş..
    yerim seni bennn :)))

    bir şey varsa
    ve biliyorsak
    yaklaşmışsak
    ve uyuyorsak
    birlikte uyanacağız demektir
    korkmadan
    yaşasın!

  7. Uyandığımızda uyuduğumuz yerde olmadığımızı anlayacağız…
    Beden ölümlüdür ama ruhumuz devam ediyor…

  8. Uyandığımızda uyuduğumuz yerde olmadığımızı keşfetmemiz uzun sürmeyecek. Çok şaşıracağız…

  9. ..bu gidişle..
    ..bardağı felan taşıracağız..
    (sadece kâfiye bâb’ında kelâm edilmiş olup,
    ..bağlayıcı bitarafı bilakis yoktur..)

    ..aceba..
    ..biz nerede yatmıştık?

  10. biz ölmeye yatmıştık ya, nerede olduğunu çıkaramıyorum şimdi..
    hâfızamı geliştirmeliyim, hapı felân var mıdır bunun?

    ya da şaşıracaksak (ki en sevdiğim duygudur), sürpriz bozulmasın isterim :P

Bir Cevap Yazın

