dut yemezse bülbül..

endoftherail.jpg

kelimeler.. ruhsatsız kelimeler kullandım bilmeden. kendi kendimi vurdum. öyle ya başka rakîbim yoktu.. kendimden kaçarken, kendime vuruldum. kendime nişan almışım hep. kurşunlarım gümüşten inciye dönüştü. kendi ölümüme ağlarken, doğumuma güldüm. kaç ben doğurdum bilmeden, nesebi kendinden menkûl. hedefi tam onikiden vurdum hep, ıskalama şansı vermeden kaleme. bir bakıma seviniyorum, yok aslında çok seviniyorum. herkes kendiyle meşgûlken, kim vuracaktı beni..

me’rdânelik tasladım, korkularıma kılıf ararken, mesnetsiz cümleler kurdum; her kuytuda kendime tuzak kurarken. kendi peşime düştüm, bir düşten ötekine düşerken, çok yara aldım, kan kaybettim. öldüm öldüm dirildim kaçarken. belki de görünmüyorum artık, o kadar öldürdüm ki kendimi. unufak ettim dilimi, ne çektimse ondan çektim. er meydanı bu olsa gerek dedim, âr ederken kadın başımla.

paragrafın sonunda cesedimle karşılaştım yeniden. tebrik ettim, takdirlerimi sundum hassaten. çok başarılıydım. kimseden bekleyemeyeceğim ölçüde faydam dokunmuştu kendime. ben yokken kimle dalaşacaktım ki.. birden dank etti bu söz zihnimde. tam bunu derken baktım karşıdan biri geliyor, tıpkı bana benzeyen…

10 responses to “dut yemezse bülbül..

  1. kendinizi öldürüp öldürüp hayat verdiğiniz satırlarda ki gibi nice benler kaybolup kaybolup sonra da kendilerini buluyorlar..lakin hepsi böyle güzel kelimelerle cümle lerde ifade bulmak şansına sahip olamıyorlar herhalde…
    kaleminizi takdir etmek,”ben” ininizinde kendinizde sıhhatle saklı kalmasını dilerim… ;)
    selamlar

  2. Kelimeler ki tank gibi geçer adamın yüreğinden

  3. Emel Hanım,
    hoşgeldiniz..
    yorumunuz biraz geç göründü bir kereye mahsus, ancak bir daha olmayacak.
    benlerimin sıhhatinden endişeliyim, ne olur tekrar bana emânet etmeyin onları :) yine haketmediğim cümleler ama olsun iyi geliyor böyle günlerde, teşekkür ederim.

  4. Hamit Hoca,
    yâni bir cümle lûtfetmişsin de, herhâlde, hasedime binâen edilmiş bu sözler.. öyle ya, tank gibi geçiyor bâzân kadının da yüreğinden ;)

  5. eminim ki benler ait olduğu yerlerde sıhhat bulacaktır…diğer bir tercih bir başkasına emanetten ibaret midir? o da beni aşar:)
    benler arasında boğuldum..nihayete erdirmek en güzeli sanırım:)
    ferahlıklar dilerim…
    yorumun geç görünmesi mühim değil,alakadar olmanız güzellik …selamlar..

  6. Emel Hanım,
    ben size böyle hitâb etmeyi sürdüreyim en iyisi..
    boğulursanız ölürsünüz ama çok dikkat edin. ya da en iyisi mi bir canyeleği bulundurun yanınızda :)
    sizin alâkanız daha bir güzel benimkinin yanında, eksik olmayın..
    ferahlık eksik olmasın hayâtımızdan, kolonya da sevmem ama :P

    selâmlar bizden efenim..

  7. Kelimeler ve Büyü…

    Tek başlarına çok anlam ifade etmeyen kelimeler belli bir düzende yanyana getirildiklerinde bir silaha dönüşebilirler. Kelimelerin dizilişindeki büyüyü, insanın aklını gıdıklamak için kullanmayı bilmek gerek. Hadi aklımızı gıdıklayalım. Bu çok keyifli bir deneyimdir… ehi.. ehi.. Yapmayın lütfen. ehi… (Belli bir süre ehiler ve aniden koşmaya başlar… Aklı gıdıklanınca hep böyle yapar. Adeta manyaktır.)

  8. âklın nasıl gıdıklandı anlatsana biraz.. -hadi gıdıklayalım- deyince gıdıklanıyor mu? koşma öyle hem ayağın bir şeye takılacak diye korkuyorum.

  9. Ayağım takılmaz uçuyorum.

  10. uçarak mı koşuyorsun?! vaaayyy!!! bana da öğretmelisin bunu :)

Bir Cevap Yazın

