modern talkın

ne yapıyorum ben?

– hiç

neye yarıyor?

– bilmem

neyim ben?

– hiç

neden böyle?

– öyle

söyle niye?

– bilmem

nasıl?

– öyle

ne arıyorum?

– sen söyle!

delil değil

– ne peki?

dilimin ucuna geldi

– nedir o?

tanımıyorum

– kimi?

kendimi

– ne olacak şimdi?

bilmem

var mısın?

-yokum

yok musun?

– varım

korkuyor musun?

– evet

kimden?

– kendimden

neden?

– gidersem diye

nereye?

– kendimden öteye

kendin kim?

– hiiiç

e daha ne o zaman?

– öyle ya

nasılsın?

– sâkin

âferin, öyle kal şimdi

– peki

Bir Cevap Yazın

