bilmemkaçıncıkadans

hep bir yolculuk hâlindeyim;  herkes ve herşey gibi. bu yüzden biraz suskunum, bu yüzden biraz yorgun. kolay değil, sefînemi batırmamaya söz verdim bir kere, vazgeçmek yok. azgın dalgalara, çıkan fırtınalara, köpekbalıklarına rağmen, sefer tamamlanacak.

kara görünene kadar, bana rahat yok. harita önümde, ama o kadar eksik ki bilgilerim; bir işâreti çözmek için sabahladığım çok oluyor.. pusulam arada sapıyor, kerteriz almayı da yeni yeni öğreniyorum. çok zor benim işim, ama ölmek var dönmek yok. hattâ ölüp ölüp dirilmek de var korkudan. kolay değil bâzân, karanlıkta iz bilmeden ve bilinmeyen güçlerin yardımı olmadan yol almak.. 

işin kötüsü, nereye, ne kadar uzak olduğumu bilmiyorum. şu âna kadar ne kadar yol aldığımı da. belli bir rotam yok, nasıl olacak ki zâten..? öyle akışına bıraktım el mecbur, artık nereye götürürse sefînem.. gânimet bulmak da var işin ucunda, rezil olmak da.. ama ne demişler; azimli fâre, duvarı deler!

  

10 responses to “bilmemkaçıncıkadans

  1. Nereye gitmenin ne önemi var Asmam?
    Nereye varmanın ne önemi var?

    Önemli olan pes etmeden devam etmek :)

  2. Görünme..aldanma..çeki düzen verme..karış ama bulanma..bulutların üstünde demlen..susma..elektriklen ama çarpma..gülünesi varoluşumuzun düştüğünü düşün..koyu karanlığı dürüstçe sorgula ama yorulma zor..haklısın ne desen haklısın..

    da ah be iki gözüm var mı şimdi gecenin bu saatinde pınarı yahut sanalın vecihesini böyle boşluğa koyup sabahın ilk ışıklarını sorgulatmak?kaldım iki büklüm kim çıkarır beni boğgunluk veren bu nehirden?

    boşvermeliyim ben bu boğgunluğu da seviyorum sevdiğimi günün en güzel ezanını kulağmda duyduğum anda anlıyorum.yaşadığımı o dakikalarda anlıyorum sabahın ayazına balkonda eşlik ediyorum davetkar o ses Allahu ekber diye arşı inletirken..

    epeyce birikmişim daha yazasım var :( ancak mektupda değil ki bu:)iyi geceler olsun candanıma..

    (imlaya hiç dikkat etmeden yazdım.yorgunum hiç düzeltesim yok ben bu kadar dağılmışken :S)Sevgilerimle..

  3. Handanım canım,
    bu ”nere”, nere düşer usta :)
    pes etmeden devâm ediyorum zâten ve işte tam da oraya gitmek istiyorum, bi yol, yol göstersen be usta ;)

  4. Vecihecan,
    bak o dediğin vakitler var ya.. benim hep uyanık olmak istediğim ve çoğunlukla uyanık olduğum, ben de çok seviyorum seheri..

    ben içimi dökünce oluyor da sen dökünce niye olmuyormuş hem?
    boğulacak gibi olursan tekneyi yanaştırayım senin limana, atla gidelim bir süre öyle götürdüğü yere. hem benim tekne tam teçhizat ;) ne ararsan var, üstelik gündoğumu ayrı bir güzel buradan bakınca.. ama fırtına çıkarsa korkmak yok, tamam mı? canyeleği veririm sana :)

    güzel şey.. yorulma sen küçük anne.. daha göreceğin güzel günler var(dır) inşallah sevdiklerinle birlikte, sığın O’na …

  5. Selam ne güzel yazmışsın. Bakamıyordum ama bu aralar işim pek yoğun değil fırsatım oldukça takip edicem. Kocaman öptüm seni.

  6. Sihayam güzelim..
    hoşgeldin, gelebilmene çok sevindim :)
    ben de sana kocaman kucak yapıyorum şimdi :P
    o yanındakine de :))
    ne zaman geliyorsunuz? bu gidişle yılbaşından sonra gibi görünüyor buluşmamız. olsun daha iyi olur belki..

  7. Sâliha Hanım,
    nire gidiyoz? gorharım ben, bi yol târif idin :)

  8. Canım benim,

    Geliceğiz ama bir türlü denk getiremedik yine. Ben teyze oldum ve bütün boş zamanlarımı yiğenime harcamaya çalışyıorum. Malum ilk kez teyze oluyorum. Ama uordek lede bi konuşayım en yakın zamana ayarlayalım. Geçen seferki gibi araya yıl koymayalım değil mi? :)

  9. canım benim..
    küçük teyze, güzel teyze, araya yıl mecburen girecek gibi görünüyor, ne olsa 2007’ye giriyoruz :) tabi görürsek o günleri :P

Bir Cevap Yazın

