(z)amansız

 

yolcuyum

düştüm yola 

gittim çocukluğuma

tırmandığım erik ağaçlarından

uçurtmalar uçurdum

kuyruğunda yaşlı bedenim

ağaran saçlarıma tutundum

belim bükülü

rükûda

kuşlarımı besledim

kanatlarında uçtum

kurşun kalemle 

alnıma

işâretler  çizdim

oktum çıktım

yaya döndüm

aynada

zerremi gördüm

zerre mi gördüm

.

.

.

 

 

9 responses to “(z)amansız

  1. Geçen gençlik günlerine yanmayan
    Yok gibidir, bense bakar geçerim.
    Yoku vara, varı hiçe gömerek
    Her solukta bir gam yakar geçerim.
    Neyzen Tevfik

    Sevgi Saygıyla….

  2. bir beyaz lerze, bir dumanlı uçuş,
    eşini gâib eyleyen bir kuş
    gibi kar
    geçen eyyâm-ı nev-bahârı arar.
    .
    .
    .
    gittiniz, gittiniz ey mürgan,
    şimdi boş kaldı ser-te-ser yuvalar,
    yuvalarda yetîm-i bî-efgan
    son kalan mâi tüyler kovalar
    karlar
    ki havâda uçar uçar ağlar.

    cenap şahâbettin

    Sevgili Ummân,
    teşekkür ederim.
    her kar yağdığında aklıma bu dizeler gelir.. yine öyle oldu. handan’ın kulakları çınlasın :)

  3. Sabah annem söyledi şiiri, kar yağıyor istanbul’a diye, ben de senin kulaklarının çınlatmıştım içimden :)

  4. kâlp kâlbe karşı imiş
    arada bir köprü var
    bu yanda yağan karlar
    izmir’e uçuşurlar
    &&&
    handan, çay ıscak, içen he mi :)
    anneciğine selâmlar…

  5. selam..

    tekrar okumak istemedim açıkcası. çevremde yeterince
    peçeteci, yarabantıcı, cicekci… saymakla bitmez..
    kurban hepsi..
    şu kış günü odunu kömürü olmayanlara sabır diliyorum..

    sevgiler

  6. yalnızçiçek,
    hoşgeldin :) nerelerdesin kaçak?
    tekrar okumak istemediğin kibritçi kız olmalı :) bu yazının altına yazmışsın,olsun.. son kibrit işe yarayabilir unutma! masallarda hep mutlu son vardır, görebilene ;)
    ama söylediklerin de doğru. öyle olması gerektiği için belki de kimbilir..

  7. Çayı kaçırmadım di mi:)

  8. yok yok bu tâze yeni demledim.
    o ne? börek mi yapıp getirdin rejimli rejimli, istemem yan cebime koy akşam yerim :)

    bir de iyi ki geldin! anladun sen oni ;)

Bir Cevap Yazın

