men talebe ve cedde vecede..

key.JPG

” bir gün bir şeyi ararken, onunla birlikte, aramadığınız başka şeyleri de bulursunuz..”

all the king’s men isimli filimin girişindeki bu ilk cümle, belki de filimle birlikte, hayâta dâir aradığımız ipuçlarından birini daha özetlemekte. tıpkı pandora’nın kutusu gibi.. iyiniyetle hareket edilmiş olsa bile, bilinmemesi gerekenlerin, bilinmeyen olarak kalması ehvendir. ya gördüklerimiz bizi incitirse..? hakîkâti mi arıyoruz? bırakalım da kendi yolunu bulsun. zorlayarak elde ettiğimizle, elimize ne geçecek.. tümden gelirsek, gördüklerimiz bizi acıtmayabilir. tümevarım hep meşakkâtli ve incitici olmuştur. dilerim bu söylediklerimi unutmam. unutmak da kendimizle oynadığımız hileli bir oyun.. kötülük, çirkinlik ve yanlışlar dünde kalmalı.  iyiyi, güzeli, doğruyu bulana kadar aramaya devâm.

kullandığımız ortak bir bellek var ve şimdi bir bebek kadar temiz olmayı talep ediyorum. dileyene verileceğini bilerek, kapıların açılacağına da inanıyorum…

26 responses to “men talebe ve cedde vecede..

  1. Alisveris merkezlerinde koruma oynayan cocuklari deli edeceginizie evinizi toplasaniz onlar kaybolmazdi CANDAN HANIMMMM :)
    Neyse ben buradan hemen mekanima gaciyorum ama geri gelecegim… bundan gayri basinizin etini bol sarimsakli bir sosla yiyecegim..habariniz ola!!!

  2. :)))
    Fatih’ciğim bu ne sürpriz!
    hemen geliyorum, işkembe çorbam hazır olsun (mümkünse şirden :P) :)))

  3. Eskimeyen güzel bir dosta ait mısralar:

    “Zamanın kelepçesini kolumdan çıkardım,
    Aklım şimdide çalışmaya alışır,
    Peşinden koştuğum zamandan hürriyet,
    Varolduğum zamandaymış…”

    Emre Şahin
    http://emresahin.net/

    Sevgi ve Saygılarımla.

  4. Candan’ım,sana gelip cevap vermekte geç kaldım,kusura bakma.
    Tabiki başımın üstünde herzaman yerin hazır.:)
    Ne zaman dilersen beklerim,tanışmayı da arzu ederim.:)

    Ama Vecihe’mde o gün gelemedi,ben de kurabiye yapmadım.
    Oruç tuttum.:)
    Çocuk enikonu hasta.
    Dua et bebeğime,bünyesi ameliyata hazır hale gelsin de,olabilsin.Kurtulalım şu hastalıktan.
    Öpüyorum seni.

  5. Ben geldi :)
    Bakıp gitmiym dedim bu kez..
    Selam ve saygıyla..

  6. Sevgili Ummân,
    Emre Bey’in sitesine bir göz attım sâdece, hoş şeylee var gibi. en kısa zamanda detaylı okuyacağım. teşekkür ederim.

  7. Sâlihanımcığım,
    ricâ ederim, olur böyle şeyler. bakınız ben de ancak cevap verebiliyorumdur :)
    Vecihe’nin evlâdı için eminim herkes gönülden duâ ediyordur benimle birlikte..
    inşallah bir an önce kurtulur yavrucak da, ağız tadıyla ne yapasaksak yaparız artık.. geçmiş gitmiş olsun inşallah..!

  8. e be Keşkülüm, e be Keşkülüm!
    nerdesin sen kurban?! tamam yazmıyorsun belki ama arada bir sesini duyur bâri. demek çaktırmadan gelip gidiyordun, alacağın olsun..
    çok özledim.. hem seni, hem yazdıklarını.
    neyse mektup yazayım ben en iyisi :)

  9. biyerlerden güzel bi yemek kokusu geliyoo :) hmm burdan geliyomuşşş, ehh hatun bütün gündür mutfakta tabi olcek o kadar :)
    ne pişirdin candanım hıı? kokusu bütün bsfgajklgsd’ ne yayıldı vallahi ehehee

  10. Okunacak, yazılacak onca kelimenin arasında buraya ayırabildiğim vakit dostlarla bayramlaşacak kadar kısacık..Dualarına amin tşk ederim candan..

    Hayırlı bayramlar olsun canım..Yeni yıl sana huzur ve sağlık getirsin..Sevdiklerinden ayırmasın..Selam ve dua ile..

  11. candan hanım, bu sefer söz, afife sözü. silmeyecem. pinhânîce davranmanın manası da yok. buyurun efenim, ayân ediyorum, http://misal.wordpress.com adresindeyim.

    selâmlar

  12. Canım,Kurban bayramını ve yeni yılını can-dan kutlarım:)Mail adresin geri dönüyor,iyice salladın bizi :P

  13. Candan Hanım,

    Bu şablonda durun yahu :). Fevrimiz döndü.. Denemeyi geç saatte yapınız efendim :D.

    Kolay gelsin..

    Selamlar..

  14. eyvah! yakalandım..
    yav valla ne yapıyorsam sizin için, acaba beğendiğiniz şablon bu muydu? biri görür diye de hiç aklıma gelmemişti :)
    neyse efendim yeni yıla bu şablonla gireceğiz, sâde ve basit.

  15. Elif ganka,
    ne pişirdiğimi söyleyeyim hemen :) imrendirmek gibi olmasın ama sebzeli-tavuklu börek yaptım koca bir tepsi. senin için dönüşte yapacağım aynından, uydurdum bunu da ama çok beğendim, kendi yaptığımı bile beğenmeyen ben hemi de :D

  16. Vecihecan,
    güzel dileklerin ne hoş geliyor kulağa, teşekkür ederim ve bilmukabele..ben yani yazımda söyleyeceğim söyleyeceklerimi inşallah :)

  17. Irmak Hanım,
    tamaaam, sorun yok merak etmeyin :)
    ekleyeceğim az sonra, Allah dâim etsin..

  18. Gülayım bidenem,
    sen nerdesin yav?! daha dün aklımdan geçtin. valla benim ölmem de yakın, ne oluyorsa böyle son zamanlarda..
    geri dönen hotmaildir herhalde, açtığım yok ki o adresi :P
    yazmak istersen, gmailden asmakilit’e yaz, ona sık sık bakıyorum.
    sen blog falan açtın mı? varsa bildir olur mu canım..
    seni çok öpüyorum, anneciğine selâmlar..
    güzel dileklerin için teşekkür ederim, bilmukabele..

  19. Ben görürüm Candan Hanım,

    Böyle vakitsiz gelirim işte. Temkinli olmanızda fayda var.. :).

    Ben bu şablonu beğenmemiştim, en baştan söyleyeyim. Hangisi olduğunu da şimdi görünümlerde şablonlara bakarak buldum.. Iceburgg veya Fauna nam şablonlar. Haah, bu şablonda karar kılacak diye içimden geçen şablonlardı ismi geçenler. Ama yine de son karar sizin elbette. Mevcut şablon ehven-i şer kabilinden olmuş yani :d.

    Bayramınız mübarek ola. Yeni yılınız güzellikler getire efendim.

    Selamlar..

  20. Defterdâr Bey,
    aman efendim yabancıya yakalanmamışız, n’olucak :) tükan sizin! iceburgg güzeldi evet ama ne bileyim, sanki biraz şatafatlı mıydı neydi? aklımda bir o kaldı, fauna’yı hatırlayamadım, bir bakayım ben şuna..
    mâdem geldiniz, sıcak bir çay ikrâm edebilirim size, yanında börek var (sebzeli-tavuklu), – bu saatte olmaz – falan demeyin, küserim :)

    dilekleriniz için de ayrıca teşekkür ederim, bilmukabele..

  21. olmuşken tam olsun bâri :))
    yeni yıla böyle girelim, sonra yine bakarız..

  22. Evet yabancıya yakalanmamışsınız :). Ama şaşırdım bir an. Anasayfaya her dönüşümde farklı bir şablon. Ne oluyor dedim; iyi saatte olsunlar mı kuşattı beni de halüsinasyonlar görmeye başladım. Meğer, hatların diğer yakasında hummalı bir bakım, onarım, güzelleştirme çalışması varmış. Bu şablon çok isabetli olmuş. Yeni bir şablon zaten. Manifestonuzu da çok belirgin şekilde okuyabiliyoruz bu şablonda.. :).

    Madem ikram var. Geri çevirmeyelim o halde. Fincanda çay ve az da börek verirseniz -malum gecenin bu vakti dokunmasın, az yiyelim- memnun olurum.

    Geceniz hayrolsun..

  23. :))
    efendim ricâ ederim, ne demek her zaman bekleriz, âfiyet olsun..
    valla birden esti aklıma işte, sıkılmıştım da dekorasyondan, bir değişiklik olsun dedim. bu pek bana göre değil ama yeni bir yıl için uygun evet :)
    o manifesto da değişecek, ooo neler değişti bende, o öyle kalır mı.. lâkin uğraşmam gerek.
    çay niye fincanda yav?! kahveci bardağı da mı dokunuyor :P
    neysssee, müşteri her zaman haklıdır, buyruuun :)

  24. Manifesto’nun yeni halini merak ediyorum doğrusu. :). Muhtıra bildirisi gibi birşey olacak herhal..

    Çay niye mi fincanda? Sizi çay bardakları üzerine yazdığım yazıya davet ediyorum tekrar o halde .. :) Fincan da büyük olacak ama, kahve fincanı gibi değil… Ben çaya müptelayım bilmez misiniz? Müşteri her zaman haklıdır ayrıca, dediğiniz gibi..

    Yedik, içtik, varolun.. Şimdi vakti inkıta kılma zamanı. Yarın yapılacak çok şey var çünkü..

    Selam ile.. İyi geceler..

  25. manifestonun yeni hâli ne olacak işte, kırpılacak epey. ama belli mi olur ben kısa yazayım derken, uzatıveririm bir şeyi.
    yarın için kolaylıklar diliyorum, öbür güne daha sonra bakacağım, zirâ burada kuyruk var, hepsiyle tek tek ilgilenmem gerek :))

    efem size de iyi geceler ve dahi yedi cüceler ;)

  26. Bakıyorum yine bir şekil yapmışsınız Candan hanım.Hadi hayırlı olsun.Afilli olmuş bloğunuz.Avrupa işi yani

Bir Cevap Yazın

