flaş! flaş! flaş! blogcu candan, hergün bayram’la birlikte kameralarımıza yakalandı!!!

evet sayın blogseverler, yanlış duymadınız.. inikâs blogunun sâhibesi candan, yeni yıla bayram’la birlikte girerken yakalandı. bugüne kadar, blog câmiâsına kimseyle yakalanmayan candan, saat tam 00:01’i gösterirken, mâlikânesinin bahçesinde kara-kışa-soğuğa aldırmadan, bayram’ın içine girmiş bir hâlde dans ederken kameralarımız tarafından görüntülendi. hiçbir şey olmamış gibi davranmaya devâm eden bu salak blogcu, daha sonra mâlikânesinin havuzunun başında saatlerce beklettiği acur muhâbir arkadaşlarımıza şu açıklamayı yaptı: 

– bayram benim çok eski bir arkadaşım, birlikte büyüdük sayılır.. yeni yıla yalnız gireceğimi öğrenince, dayanamamış kalkmış gelmiş. ne yâni geri mi çevirseydim! hem siz kim oluyorsunuz canım, size ne! bu soğukta işiniz gücünüz yok mu kardeşim, beni niye röntgenliyorsunuz, ben zibel çan mıyım! bu devirde kimse sultan değil, hükümdar değil, bezirgân değil, bu kadar güvenmeyin kendinize, kimse şah değil, mat değil falan fıstık, aaa!!!

yorumu, görüntüleri izledikten sonra size bırakıyoruz sayın blogseverler. kısa bir aranın ardından, bayram’ın inanılmaz-şok açıklamalarıyla karşınızda olacağız…

17 responses to “flaş! flaş! flaş! blogcu candan, hergün bayram’la birlikte kameralarımıza yakalandı!!!

  1. Hah hah hayyyy! Cano Hanımımız teknolociye de uyum sağlamış wallaha da… Zibel Çan, aradan çık, çan çalmayı da bırak, salyangozdan da tiskinirim ben hem!

  2. Candan hanımcım ,sizinde bayramınız mübarek olsun.
    Benim orada size şu cevabı yazdımefendim,buraya da kopyaladım:
    Buyurun efendim,lokum,çikolata,tatlı ve hatta (benim bu sene yapmaya niyetim olmadığı için)Kayınvalidemden kavurma bile yürütürüm sizin için. :)
    Yeter ki gelin ve aaa ben candan hanımı gördüm.:)
    (isterik,isterik,eski template isterik,onu çok severik)
    sevgilerimle.

  3. Candan hanim,
    Besiktasli oldugunuzdan suphelenmeye basliyorum…
    blog once siyah idi sincik de bembeyaz olmus…
    Ayrica Bayram ile olan iliskiniz konusunda da sizi dikkatli olmaya cagiriyorum. Duydugum kadari ile bayram yalnizca sizinle degilmis o gece. Sizi nassi atlatli bilmiyom emme sosyetenin unlu isimlerinden hoppagul de yeniyila bayramla girdigini soylemis :)
    Bi de kavurma tarifi vermek isterseniz lutfen benim oraya ugrayiniz… 1,5 saatim kaldi….
    hadi gorem sizi ….

  4. Metin Bey,
    efem bu yıl öyle olcekmişim, vallah men astroloğumun yalançısıyam ;)
    hem baktım olacak gibi değil, cümle âlem tekno takılıyo, e benim neyim eksik kadı kızından?!

    salyangozu da inşallah sabaha doğru çözeceğimdir. buyrun işte! tekno filân takılıyom güyâ emme salaklığım geçen yılın tıpkısının aynısı :P yok ben akıllanmam!

  5. Sâlihanımcığım,
    efendim bu ne izzet, bu ne ikrâm :) eyvallah..

    template için ne desem yalan olur. eskisinden sıkıldım, aslında geç bile kaldım ya, bu wordpress de pek kısıtlı canım, üç-beş tâne şablon koymuşlar. bana kalsa hiçbirini beğenmedim. tez elden haute couture bi şey düşünüyorum. chanel’den arayıp duruyorlar, bir türlü vakit ayıramadım :P

    sevgiler benden de :)

  6. Fatih Gardaşım,
    bu sezon takım tutmuyorum. daha doğrusu bizim takımın tutacak bi yanını bulamadım da ondan tutamıyorum, eric gitmeden de tutmayı düşünmüyorum artık. giyimde renk olarak önce siyah, sonra beyaz hep ilk tercihimdir, lâkin hiç heveslenmeyin kan tonu olarak sarı-kırmızı favorimdir ;)

    bir de, bak gozel gardaşım o gördüğün bayram, kurban bayram’dır, benim hergün bayram’la karıştırmayınız, öyle bir şey olacak olsa önce bayram’ı fenâ yaparım, sonra sizi! – bizim ne suçumuz var? – filân deme şimdi, o anda gözüm bir şeyi görmeyebilir oğa gore! bak şimdiden ellerim titremeye başladı, yav sen beni kâtil mi edecen! bayram içerde televizyon seyrediyo şincik baktım, töbe töbeeee!!!

    kavurmanı da yaptım bloguna koydum. nankör!

  7. Pek Giymetli Candan Hanumefendu,
    Eriklen elmay ilen isimiz olmaz bizim. Sonra disimizin arasina gaciyo malum…
    Bayram abimden de yannis annama icin ozur dilerim. Kendisini birine benzetmisim… yannis oldu…buyukluk ondandir…effetsin artik..
    kavurma konusunda didiklerinizi nasil yaptigimi benim orada annattim…
    bu etler bisti gibi..
    acilen yeni onerilere ihtiyacim var…saygilarimi sunarim :)

  8. Sevgülü Gardaşım Fatih,
    kürdandı, süpürge çöpüydü bilmem emme, gelin bu sezon siz de bi şey tutmaya çalışmayın isterseniz, yâni keyfiniz bilir tabi :P ben şahsen bi kardeşimin madara olmasına dayanamam. fırsat vermeyin derim, annadınız siz onu ;)

    bayram abünüz yüce gönüllü bi kimsedir, heç marah etmeyin. kaldı ki habarı da yok bu dedikodulardan. söyler miyim hiç, şeytan doldurur falan :P

    o etler de kavrulmuştur artık sanırsam. bana et demeyin şu ara daha fazla. istediğiniz kadar sebze yemeği târifi vereyim :)

  9. Candan hanım, alem insansınız vesselamm.. Çok hoş olmuş. :-)

    Bu tema daha güzel. Ben de bunu kullanmıştım bir müddet.

    Hayırlı olsun.

  10. Canoo:))))
    sen yaşlanmazsın seninle yaşayanlar da yaşlanmaz..
    Neşen ve mutluluğun daim olsun..

    sevgiyle

  11. Tema için de Suat abiyle hemfikirim, böyle daha ferah ve daha iç açıcı olmuş..

  12. Eski tema daha eyiydi efendiler hanımlar. Fekat Cano Hanım’ın keyfine uycez mecburen, yoksa o bizi uydurur cebren ve hileylen.

    Ece Kardeş’in şu sözünün kuyruğuna da takılıverem bari:
    “Cano, sen yaşlanmazsın seninle yaşayanlar da yaşlanmaz.”

    Einen!

  13. Suat Bey,
    sağolun efendim, ne yapıyorsam sizler için :) gördüğünüz üzre hokkabazlık bile yapıyorum, unutmak/unutturmak için. üzüntüler yakamızı bıraksın bu yıl inşallah!

    bu temada da kararlı değilim aslında. daha hoş bir şey bulana kadar şimdilik idâre edeceğizdir :)

  14. Ece’ciğim,
    dediğin doğru bir biçimde, ben yaşlanmıyorum ama o bodur tavuk olduğumdandır :P
    benimle yaşayanlara gelince, onu onlara sormak lâzım, dışı sizi, içi onları yakabilebülür :))

    temayı beğenmene sevindim, evet pek bir iç açıcı. yıl güzel başladı ya ondan sebep herhal, sonra gararabülür, garartabülür içinüzü :P

  15. Metin Bey,
    nizman diktatörlüğümü gordüğüz, aşkolsun.. hem timokrasiyi kim bulmuş da biz kaybedeceyik?!

    heil metin-thepoor!
    heil jazetta!

  16. Şaka yapalum dedüktü Cano Hanım! Hemencecik Aryan ırka dahil idivermüşünüz fakiri… Neyse, arbeiten mach frei!

  17. Metin Bey,
    aman n’olcek yâni, ha alman olmuşuz, ha türk. ben ırkımı seçtiğimi hatırlamıyorum, sizi bilemem :P
    ayrıyetten, lieber zweimal fragen als einmal irregehen!
    gute nacht und tschüss :))

Bir Cevap Yazın

