ben bir bokböceğiyim, tesâdüfen adı konulmuş..

adımı seviyorum, hoş bir tesâdüf benim için. tesâdüfen konulmuş bir isim, herşeyin ismi nasıl konuldu ki? tutunmaktan yorulduğum zamanlar, ismim yanımda olan bir şey, bırakıverecektim yoksa çoktan. onu böylesi tutkuyla sevmesem, yanımda olur muydu, sanmam.. yaşam enerjimin çoğunu ondan alıyorum. rûhumu çözmeme yardım eden bir ipucu sanki.. 

kişiliğim iyi-kötü ortada, ama ya rûhum..? o kişiliğimden bağımsız sürdürüyor varlığını, kişiliğime etkisi çok, hattâ değiştirdiğini biliyorum. sanki hep kendisine götürmek ister gibi bir hâli var. aslıma döndürmek ister gibi, tuhaf.. kısa anlar dâhilinde bunu yaşadığım oldu. ona gittim, onu gördüm, ama hatırlamıyorum. evet, işin kötüsü hatırlamıyorum, ne olduğunu, nasıl olduğunu, neye benzediğini bilmiyorum.

plâtonik bir aşk bu! uzaktan sevmek gibi bir şey. hiç bilemezsin, onun da, senin onu sevdiğin kadar, seni sevip sevmediğini..  bir söz vardır: ” seni incittiğini bildiğini, bilen birine asla güvenme ” diye.. bildiğim tek şey; beni hiç incitmediği. aksine, sanki her incindiğimde beni teselli ediyor. onun neye benzediğini hatırlamasam bile, beni sarıp sarmaladığını biliyorum. yalnız bırakmadığını hissediyorum. sevgilim o benim.

sâhi, adı hep söylenir durulur, herşeyi bilenler bunun da cevâbını vermeliler. teknolojinin gücü, rûhun bir nebzesine bile temâs etmeye yetmiyor değil mi.. zavallı ben. ne kadar âcizim oysa, herşeyi çözmüş havalarında turluyorum, bir baştan bir başa.

– anla artık, bir bokböceğisin en fazla! en son ne yedin? patates mi, soğan mı? toprağa karışanlar arasından kimi/kimleri yedin?! patates ne? soğan ne? hiç düşünmez mi insan..?birbirini yemek için savaşmak mı şart? peh! güleyim bâri.. onlar da vizyon; hep kandıran, aldatan, oyalayan. ört ki ölem!

5 responses to “ben bir bokböceğiyim, tesâdüfen adı konulmuş..

  1. Bilmeden incitmesi mi daha guzel? Vurdumduymazliga, dusuncesizlige, umursamazliga delil degilmidir bunlar?
    Insan dusunmez mi? Insan sevdiginin uzulecegini bilmez mi?

    Aslinda bu da iki ucu boklu bir degnege goturuyor bizi… Sizi bilmeden uzenden bilerek intikam almak belki “even” yapar olayi ama “bilerek” yapilmasi olaya seytani bir nitelik kazandiriyor bircok kisiye gore…
    Halbuki benim icin seytani olan umursamayan, dusunmeyen, vurdumduymaz olan dusuncedir…
    Neyse millet beni topa koymadan once hemen ikinci kisiligime donuyorum….

    Kazim : Asil bok bocegi benim…
    Hasan : Hayir Bok bocegi benim…
    Sulo : Gercek Bok bocegi benim…
    Fatih : Oyle mi gelin bakalim benlen size bi test yapacam….
    Fatih-2 : Estagfurullah Candan hanim o nasil laf oyle….
    Fatih -3 : Olmaz oyle sey, benim bugune kadar yedigim pohlarin hesabini versem beni kral ilan edersiniz…
    Suat Abi : NHAHAHAHHAHAH :)

  2. olmaz kardeşim, olmaz!
    karşımdaki beni incittiğini bile bile incitmeye devâm ediyorsa, asıl orda kötü niyet ve vurdumduymazlık vardır. yâni beni umursamayan biri yapabilir bunu ancak. bilmeden incitebiliriz birbirimizi, bu çok mümkün. bilmeden yapan birine güvenebilirim ama bile bile yapan birine asla güvenmem ben! miş gibi yaparım o ayrı.

    bu sefer kalabalık gelmişsiniz, kime lâf yetiştireceğimi şaşırdım desem yeri :)
    ama candan bu, dilini tutamaz: siz kim oluyosunuz da benim titrimi elimden gapmaya çalışeyyosunuz! gapı gaptırmam üleyn! pardon yâniii..

  3. sincik sorunsalin dogus noktasi su :
    Diyelim benim dogum gunum ve seksi sempaze benim dogum gunum oldugunu unutuyor. Ben de gariban Memo anlayisla karsiliyorum….. Sonra bu seksi sempazenin dogumgunu geliyor ben hatirlamama ragmen benim dogumgunumun intikamini almak mahsadi ile buna hecbisi almiyom. Geliyo miz miz (ikileme) agliyo… diyo ki sen nasil unutursun… ben de diyorum ki bak hele meymun sey…sen benimkini unuttugunda ben sana bu gader bisi demedim… olsun sen nasil unutursun…. (burada plak takiliyo, ve acmanin tek yani ozur dilemek..emme regular basis ozur de yetmiyo..okkali cicekli micekli yanar doner yemekli bisi olmasi lazim)
    imdi bu iki kisiden hangusu digerinden daha sucludur…
    Gariban herseyi dusunen Memo mu, yoksa “sozde” iyilik melegi unutkan seksi sempaze raziye mi?
    Ben diyom ki is onemli seylere geldiginde unutmanin yeri bilerek yapmamaktan daha kotudur… cunku bu umursamazlik hepsinden daha cok incitir beni… notr gibi bisi… yani -1 olmak 0 olmaktan daha iyidir… -1’i -1 ile carpar artiya donusturursunuz ama bu sifir beyinli meymuna ne etseniz neyle carpsaniz(elinizin tersi ile bile olsa -ki kadina el kaldirilmasina karsiyim…emme vurana da bisi demem :) (saka saka wallah karsiyim… ya wallah karsiyim dedim alla alla..ne ustume geliyonuz.. yaw bi saka edelim dedik burnumdan getirdiniz.. tamm aha da susuyom) hep sifirdir… kocaman bir dana gozu….
    bilmemkine anlatabildim mi???

    Bi de elinizden bisi gapmaya calistigimiz yok…siz bocukseniz biz de foseptik cukuruyuz o zaman…var mi diyeceginiz???

  4. kardişiiiim! konumuzunan ne ilgisi va bu seksi şempanzelerin felân.. ben yine de cevap vereceğim, aman incinir gırlırsın bi de (bu bi de de bi yerden takıldı dilime). burda tabii ki de unutan değil, bile bile unutmuş numerosu yapan Memo efendi suçludur! ne var yâni, beşer şaşar. onar ne yapar, ne yapmaz bu daha sonraki bi yazının konusu olacaktır, şincik değinmeyeyim.

    ben de el kaldırmaya karşıyım, hele biri bana el kaldırırsa en çok buna karşıyım. acayip bir refleks husûle geliyor bende, misliyle cevap verme arzusu duyuyorum. olmadı kırarım kolunu, olur biter. ama karşıyım tabi bana el kaldırılmasına o ayrı.

    şey diycektim, bu sıfıra fenâ takmışız anlaşılan, o hâlde gelin size şempanze yerine bir orangutan felân bulalım, belli mi olur artıyı buluruz :) +1 olun tabi canım, bir sen, bir ben, bir de bebek gibi ahahaha :))

    foseptik çukuru mu? hmm bunu nasıl oldu da ben aklıma getiremedim.. yok mu artıran?

  5. Orada bir yerde birileri hatlari karistiriyor galiba!!!
    Burasi amerika burda oyle sey olmaz.. garisiklik felan hepsi sizin oralarin yuzundendir…
    Garisiklik sundan olmustur… Bu seksi orangutan da sempaze gibi bu unutkanligi bir defa ile sinirlamamis bir aliskenlik haline getirmistir… otu pohu herseyi unutmaktadir… kendisi unuttugu zaman bisi yohtur cunku unutmustur… siz yaparseniz son derece yannistir…
    bunu bir kere daha belirtmekte fayda goruyorumdur..
    Bi de ben bu hatun gismisinin da siddet gullanmasina garsiyim… benim gordugum bu gari gismisindan da cok ninja turtle kisilikli insan vardir.. hatta cok pis cizerler kimselere de annatamazsiniz..
    her neyse… siddete siddetle garsiyim :)

Bir Cevap Yazın

