try it!

absolute-idiot.JPG

üç adet buzla

bir avuç tuzla

fondiiip!

10 responses to “try it!

  1. resim coh guccuk bisi goremiyom!!!

  2. yaw bi de ben bisi diyecektim ondan tikladim geldim buraya ama ne diyecegimi unuttum….
    Alla alla …ne diyecektim ben yaw…
    Walla yaslaniyom mudur nedir?
    ne diyecektim ben yaw???
    Suat abiye bi laf mi atacaktim…yohhh
    Metin abime sevgilerimi mi gonderiyodum?? yoh onu da gonderem emme o da degil…
    bana da ordan bisiler verin on the rock olsun emme hold the rock mi diyecektim??? yoh onu da demeyecektim…
    yok wallah kesin birine poh atacak idim emme demek onemli degilmis…
    diger basliktaki unutma yazisindan sonra boyle bisiyi unutursam milletin gazabindan gurtulabilir miyim?? He walla…acayip givirabilirim…. Molkiyede ogrettiler :)

  3. Hah hatirladim walla….
    Yaw pek giymetli Interlock bey nerdedir onu merak ettim yaw??
    Bayramini gutlayayim ellerinden opup harcligimi alayim istediydim emme gismette yohmus demekki…
    olsun western union son dakkaye gader accik :)

  4. resimde absolut idiot reklâmı yapılıyor ;)
    tanıdık geliyir mi? bu resim büyütme işinden de heç anlamam ki, amaaaan bu kadarına şükür.

    efem size on the milk bişiler verelim bâri, meselâ kaymak, maksat müşteri eli boş çıkmasın tükandan :P

    Interlock Beyefendi biraz ayrı kalmayı uygun gördü bloglardan. ama hesap numeronuzu verirseniz, kendisine iletir, havale makbuzunu da sizin tarafa faxlarım :))

    mölkiye mezunları bu yıl florida plajlarında belly dance türünde çok hoş örnekler sunmuşlar diye duymuşluğum var. tanıdık var mıdır içlerinde acep?

  5. Tanidik geldi geldi de yaw bu absolut bizim ceklerin milli icecegidir… Cek bi arkadas var da ondan biliyom :p

    o dediginiz givirtgan belly dancer da cok yakin arkadasim olur… emme iyi para yapiyomus onu da duydunuz mu kine siz?

    hesap numarami vereyom : Western Union adim soyadim
    florida clearwater…
    hade bakalim amuk eller cebe….

  6. oradaki amuk yamuk eller degil pamuk ellerdir… tamamlamakta problem cikaran, ortaligi gaynatan arkideslere duyurulur :)

  7. Ayrı kalalı ben mi tuhaf oldum yoksa blogun görüntüsünden mi tuhaf hissediyorum sanki başka kapıya gitmişim gibi.Bıraktığım yerden okuyacağım şimdi arayı açınca yetişemiyorum ki hızına maşallah maşallah :) Öptüm kocaman.

  8. Vecihe’ciğim,
    yok ondan değil de, Fatih Gardaşım tekrar blog arenasına döndü, tuhaflığının sebebi bu olmuş olabilir. tabi alışık değilsin sen böyle espri bombardımanına :)
    harçlık almak için yapmayacağı amukluk (!) yoktur kendisinin :P nikaragualı hanımlara ve içli köfteye de dayanamaz. ama sen bunları duymamış ol, yoksa beni herkese sırlarını ifşâ etmekle suçlayabilir ;)

  9. Harclik almak icin her turlu yamuklugu yapacagim iftiradir!
    Pamukluk yapmam mesela… Bu arada Orhan Pamuk’a Pamuk Prenses diyen Alkan’i da buradan bir defa daha tebrik edip ellerinden opup bayram harcligi istiyorum :)
    ha ne diyodum ben? Evet nikaraguali, rus ve capon ayirmadan her turlu hatun kisiyi eger “ortalama” bir guzellige sahipseler, cok zeki olmamalarina ragmen mukemmel icli kofte yapabiliyorsalar, okuduklari yemek tariflerini realiteye donusturebiliyorsalar Allahin emri peygamberin kavli ile istiyorumdur.
    O yuzden Candan hanim lutfen olayi nikaraguaya indirgeyip kismetimi gapatmaya calismayiniz lutfeeeen

    Bi de sirlarimi siz yine de ifsa etmeyin olmaz mi? olmaz mi? olmasin o zaman :)

  10. ama ben, ben yamukluk demedim ki, amukluk dedim. neğen ele söyledim; tabii ki her okuyan kişi kendi açısından meseleyi değerlendirebilsin deyu. lûtfen yânii!!

    banu alkan öyle mi demiş..? allahallah! valla içli köfte yapmayı da biliyorsa, tiz istemeğe gidek, bu hâtun kaçmaz kardeşiim.. hemi de boşnak gızı, ortalamanın üzerinde bir güzelliği olduğu kesin, en azından kırklı yaşlara kadar, sonrası Allah Kerîm! ya da Fatih Terim! ne bilem ben yaa :P

    olur oluuuur, bal kibin oluuur :))

Bir Cevap Yazın

