istatistiğini yiyim ben senin!

  

Blog İstatistikleri

Toplam Gösterim: 26,222

En iyi Gün: 494

Bugünün gösterimleri: 41

Toplam

Yazılar: 122

Yorumlar: 1,304

Etiketler: 13

wordpress bize böyle bilgiler veriyor. ama sorun bakalım ben ne anlıyorum: hiç!  2006 eylülünün 26’sında yazmaya başlamışım buraya, 3 ayı birkaç gün geçmiş yâni. bu istatistikler gece saat 02:00’ı vurduğunda yenileniyor.  şu anda 4 ocak perşembe günündeyiz, saat 03:17.

ulan vereceksen adam gibi bilgi versene! atıyorum; en çok hangi yazım okunmuş? niye okumuşlar? bu kadar okumuşlar da ne demeye bi şey dememişler? kim bunlar? ne arıyorlar benim blogumda? aradıkları şeyler hakkında 10 kriter vermek yeterli mi? 10 tâne kriter için mi geliyorlar buraya kadar? nerden bilicem ben bunları? benim bloga ziyâretlerim sayılmıyormuş, yâni blogumda adam yerine de konmuyorum! ben böyle istatistiğin… töbe töbeeee..!

21 responses to “istatistiğini yiyim ben senin!

  1. Sevgili Candan Hanim..stop… Cok uzucu bir haber almis bulunuyorum …stop… Cok sevgili yoldasim, dusuncedasim, okuldasim Metin Agabeyin eline halen hic bir kavurma gecmemis…stop… Ona kavurma gondermeyenleri kavur kavur kavururum stop…gereginin acilen yapilmasini istirham ederim stop… gardasiniz…stop…konstantin…stop…stop stop…

  2. 26 bin hiç fena değil. maşallah. Nazar değmesin,
    Hem de Candan Hanım’ın ziyaretleri hariç:))
    Muhabet ve Bereketle…

  3. Canım benim ya koptum ben bu yazıda :D Hele son cümle bloğumda adam yerine koyulmuyormuşum diyen kısmı çok hoştu :) Öptüm seni kocaman.

  4. candan hanım 1 hafta kadar internetten uzak kaldığım için mesajınızı bugün gördüm. halid’le olan buluşma gerçekleşti mi?

    selamlar,

  5. :)
    maşaallah.
    anlama diye veriyordur belki.biz bunları pek konuştuk hatta takipde ettik biliyorsun.ama bişi çıkmazzz.
    Canım benim özlemle gözlerinden öpüyorum.yeni yılını ve geçmiş bayramını tekrar kutluyorum.
    zeyl

  6. ana! arkadaşlar müsaadenizle önce Filizime bi şey söylemeliyim..
    daha şimdi bloga geldim ve aklımdan geçiyordun bir şeyle ilgili, küt diye karşımda yorumunu görünce dondum kaldım. şeye gelsene sen bi gulüm bülbülüm, o ağacın altına, çabbuk! ölümü gör gelmezsen!

  7. sevgili de la konstantin gardaşım stop.
    telgraf böyle yazılır stop.
    gavırmalaa crem de la veceteryen usulü hazırlanıp, kargoyunan Metin Bey’e özel ulaklan iletilmiştir stop.
    gondermeyenler düşünsün stop.
    ben vazifemi yaptım stop.
    zaten gavrılmışım, bi de siz gavırmayın stop.

  8. Tâlha Bey,
    hmm, demek iyi diyorsunuz bu rakam için, neye göre, kime göre? Konstantin Gardaşım bi şeycikler dememiş, iyi bi şey olsaydı muhakkak derdi. acebaaa tam tersi mi, bilemedim şimdi :)

  9. ama Vecihecan yalan mı? adam yerine koymuyorlar beni burda, öyle olsaydı ”siz hariç” demezlerdi :(

  10. Sevgili İlber,
    hayır gerçekleşmedi, sâdece plânladık kendi aramızda, hem sizden ses gelmesini bekledik. önümüzdeki hafta (inşallah bir aksilik çıkmazsa) olması muhtemel.
    bizden de selâmlar :)

  11. Filizim,
    gmailini bi kontrol eder misin?
    çok özledim, ya blogunu yorumlara aç ya da maillerine bak, deli mi edecen sen beni, ben nereye yazacam yav :)
    tekrar kutluyorum bayramını ve yeni yılını, kucaklıyorum hasretle, ev ahâlisine selâmlar..

  12. Candan ya ben fena alışmışım senin gece bir iki civarı yazı eklemeni hemen ilk ben okumaya koşa koşa geliyordum :D Allah’tan arşivin genişde yeni bir şeyler yazmadığında taa ilk yazdıklarına dönüp okumaya başlıyorum :) Günün güzel geçsin..

  13. Benim sayfa görüntülenme sayım daha 300 bile olmadı :( Şükredin kardeşim yaff :D Birde hangi yazı kaç kere okunmuş istatistiği var wordpressde. Yoksa her temada yok mu bazı özellikler gibi buda. İyi günler…

  14. Vecihe’ciğim sağolasın, senin de günün güzel geçmiştir umarım :)
    bu ara biraz araştırma yapmam gerekiyor, yazıları savsakladım. aman zâten ne yazıyorum ki, dönüp dolaşıp kendimi anlatıyorum işte :P

  15. Doğu Bey,
    şimdi utandım valla :P
    benim istediğim bugüne kadar en çok ne okunmuş gibi bilgiler, yâni kim niye geliyor buraya bilmek istiyorum, günlük istatistikler benim için çok da anlamlı değil.

  16. Anladığım kadarıyla yazıların okunma sayılarının istatistikleri aylık sadece. En azından benim kullandığım temada öyle. Sizin temanız kodlarına müdahaleye izin veriyorsa sayaç hizmeti veren sitelerden hazır kodları alıp sitenize ekleyip her yazınızın okunma sayısını takip edebilirsiniz. Birde google analysticti yanlış hatırlamıyorsam hem sitenizin hitini tutuyor hemde nereden ziyaretçi aldığınızı tutuyor. Ama yazıları neden okuduklarını ya da hangi yazıyı neden okuduklarını diyeyim ancak yorum yazarlarsa öğrrnebilirsiniz :D Bende yeni bir blog yazarı olarak fena halde ziyaretçi alma ve yazılarımın, şiirlerimin yorumlanması olayına kafayı takmış durumdayım gerçi :D İyi günler…

  17. Doğu Bey, sitenize sürekli giriyorum, yasılarınızı ,şiirlerinizi okuyorum, inanın bana. ha şiirlere yoruma gelince, yazılar tamam da, şiirlerin ne kadar güzel olursa ben o kadar dilim tutuluyor, yorum yapamıyorum.
    şiire şiirle cevap veresim var da, ne yapalım o derinlikte bizde yok.
    vesselam…
    Candan Hanım noldu? İyimiymiş kötümüymüş:))

  18. Sağolun Talha bey :D Beni bağlantılarınızada eklemişsiniz zaten :)

  19. ilahi çok hoşsun:))))
    Allah verede rating cihazı koymasınlar sitene..ne diyeyim ben sana..

  20. bu makinalar bişey bilmiyor ya ben hep okuyorum ve sizi çok seviyorum

  21. Manolyacım,
    de bi şey işte ne bileyim ;)

    Avinar Bey/Hanım?
    ilk defa yorum bırakıyorsunuz, o yüzden moderasyona takıldı, kusura bakmayın. demek beni çaktırmadan okuyorsunuz, tamam işte en azından böyle ses verin, varlığınızı bileyim :)

Bir Cevap Yazın

