âvez

  

snow.jpg

sevgili âşinâ

unut söylediklerini

umut söylediklerimdi

düşkırıklarını yak arka bahçede

göğe uçur küllerini

kimse yalnız değil

bir kar tânesinden çok

ve

ellerim soğuk

bir kar tânesi kadar

yağmurlar yağdığında

sadra şifâ yağmurlar

.

.

.

yalnızlık yalanımıza

ağlayacağız kahkahalarla

berhevâymış ihtilâf

anlayacağız 

geçmişi ele veren

anaforda

 

 

8 responses to “âvez

  1. Gönlünüze sağlık.
    “yalnızlık yalanımıza
    ağlayacağız kahkahalarla”
    Mükemmel…

  2. Kalbinize dönüp baktığınızı gördüm.
    “yalnızlık yalanımıza
    ağlayacağız kahkahalarla”

    Candan kelimeler bunlar…

    Saygılarımla.

  3. Cano Hanım,

    Sanmayın ki okumuyom! Okuyom da çıt çıkarmeyom! Kar kristallerinin sesini duymak içün…

  4. “Düş kırıklıklarını yak arka bahçede”

    Candan’ım ben yaktım olmadı.Bir baktım yerlerini yeni düş kırıklıkları doldurdu..Şimdi onlarda benim diyip sahip çıkıyorum kırılmış, kırılmamış her şeye..Çok güzeldi yüreğine sağlık..

  5. sizlere teşekkür etmeyi unutmuş değilim emme eccik utandım ve kızaran yanaklarımın eski hâline dönmesini bekledim :)

  6. Kar kristallerinin şarkısı var burada…Okudum resme daldım gittim sonra şarkısını dinlerken…Benim yanaklarım da soğuktan kızarıverdi sonra:)

  7. Sevgili Kevser,
    hatırlar mısın bir gün, benim için de bir şey çizer misin demiştim.. hatırladın mı? :) o hârika darbelerden nasıl bir düş çıkarırdın benim için, merak ediyorum. evet, bayılıyorum yaptığın resimlere ve sık sık sergine uğruyorum :)

  8. Çok tatlıısn Candan…
    Bu arada bu şablonuna bayıldım. İçim açıloyor artık gelince…

Bir Cevap Yazın

