ağyâr da duysun!

micro.jpg

bir ödül verebilme şansım olsaydı eğer, popstar alaturka’nın üçüncüsü olarak yarışmayı tamamlayan erkan’a birincilik, çok daha önce elenen hazan’a ikincilik, yine daha önceden elenen hüsnü’ye de üçüncülük ödüllerini verir, başımı yastığa rahat koyar, uyurdum bu gece.

büyük konuşmayı sevmiyorum ama hiç yapmıyor da değilim. – hayatta kimseye sms filân göndermem ben! – demiş bulunmuştum bir kere.. yapılan şeyi salakça bulduğumdan, gereği gibi değerlendirileceğine inancım olmayışından, zahmet duyduğumdan, ne bileyim işte bu tür sebeplerden. dün gece hayâtımda ilk defâ böyle bir şey yaptım. belki de cinderella man’i yeni seyretmiş olmanın etkisiyle, erkan’a oy gönderdim :) sanıyordum ki; ben inandığım şeyi yaparsam, hak yerini bulacak. haa şimdi bulmadığını kim biliyor, o da ayrı mesele. belki kurtlar sofrasında birilerine paçayı kaptırmaktan kendini son anda kurtardı erkan. bu arada şimdi farkettim, erkan’ın adını ilk günden beri yanlışlıkla hep erken diye yazıyordum, belki de erkendi.. bilmiyorum.

para artık tek güç. köpeğin önüne atsan yemeyeceği bu kâğıt parçası, insanların önüne atıldığında, birbirlerini bile yiyecek hâle getirebiliyor. o güç yine kazandı. ama neyi? asla ve kat’a benim gönlümü değil!

böyle bir sesi dinlemiş olmak bana ne kazandırır; aslında aklıbaşında düşününce hiçbir şey, ama bâzı sesler de vardır ki; aklınızı başınızdan alır :)  daha önce erkan’la ilgili yazdığımda abarttığımı düşünenler olmuş olabilir, sonradan orhan gencebay bile, erkan’ın hâfız burhan’ı hatırlattığını kabûl etti. sesine çok îtibâr etmesem de, müzik bilgisi hakkında pek çoğunun da hemfikir olacağı bir isim de eğer benim söylediğim şeyin farkına varmış ise, ben doğru duymuşum arkadaş!

erkan sen kazandın! dilerim, doğru işler yapar ve sesini duymayanlara da duyurursun, son söylediğin, şükrü tunar’ın hicaz  şarkısında olduğu gibi..

söyleyemem derdimi kimseye                                                                                              dermân olmasın diye 
inleyen şu kalbimin sesini                                                                                                        ağyâr duymasın diye
sakladım gözyaşımı                                                                                                                 vefâsız o yâr görmesin diye
inleyen şu kalbimin sesini                                                                                                          ağyâr duymasın diye

12 responses to “ağyâr da duysun!

  1. saç baş yoldurtacak cinsten bir yarışma daha geride kaldı :)
    sevgiler candanım…

  2. yok valla saç-baş yolmadım ben :)
    pazar günleri beklediğim bir şey hâline gelmişti bu yarışma. kısacık ömrümde erkan gibi bir sese ilk defâ rastladım, bir daha rastlamam zor, çok zor.

    severim seni ganka :)

  3. Popstar ya da hopstar boşverin bunları :D GSM operatörleri SMS’i keşfetti böyle oldu. Yani aslında kimsenin dersi ses ya da yorum değil. SMS :D

  4. ben onları boş verdim de, erkan’a boş veremedim Doğu Bey, işte bütün mesele de bu :)

  5. hımm umarım dediğin gibi olur diğerleri hep fıs çıkmıştı.iyi bi eğitim alması şart gibi gibi ben bir kez dinleme imkanı buldum :S

  6. eğitim şart mı diyonuz yâni vecihanıııım!
    ses eğitimi çok sakattır, bir bakarsınız gitmiş bütün doğallık.. örnek vermeyeyim şimdi, kimseyle uğraşacak hâlim yok :P

  7. hemen youtube yaptim cocuk iyi birine benziyo… 104e yazip 3004e gonderiyomusunuz…

    ne demek annamadim 104 yazip 3004e gondermek ama yapanlara da bisi demem :)

  8. hehehe :) aslan gardaşım benim!
    ben gönderdim, n’olmuş!

  9. Aslına bakarsanız en az oyu alana oy verenler bile SMS atacaklarına aralarında o parayı toplayıp yarışmacının eğitimine, kaset çıkarma ve reklam masraflarına harcasalar rahat rahat bir pop ya da hop starları olur :D Nasıl fikir ama :D

  10. hmm, bunu nasıl da düşünemedim ben!
    tam süper :)

  11. Evet eğitimli olanların,usûlüne göre söyleyeceğiz diye hiç ruhlarını katmadan -bağırmalarına- dayanamıyorum.:(

    Şu bir alttakiresmi sanki ben yaptım…
    Yaniyapsam öyle bişiii yapardım.:)

  12. Salihânımcım,
    aynı fikirde olmasaydık şaşardım zâten, koçuz netekim :)) meselâ bülo, Allah bir dese dinleyemiyorum, tırmalıyor kulaklarımı!

    alttaki resim, evet çok hoş değil mi..
    aa bakın ne diycem; benim iki arkadaşım var, biri Oglena, diğeri Kevser Bânû, (linklerimden göreceksiniz) hem yazılarını hem de resimlerini seveceğinize eminim. bu ikisi müthiştir :)

Bir Cevap Yazın

