no more bets!

 galatea-of-the-spheres-print-c10054149.jpg

karanlık damdan bütün fenerler yine üzerime çevrildi bu gece. beni işaret ediyorlar durmadan.. iyot gibi açıkta kaldığım besbelli, metalik mordan toprak tonlarına dönmem gerekiyor âcilen.

portakalı soysam, başucuma koysam, ben bir yalan uydursam ama ne..? sanki bütün bilinmezlerim biliniyormuş gibi yüce konsey tarafından. kayırılmayı istiyorum bir defâlığına daha, mümkün mü?

yer yarılsa da, içinden çıksam.. bitse artık, uzatmaları oynamasam. takâtsizliğim değil sebep, sıkıldım bütün olanlardan. herkesin yüzünde aynı ton, sesinde aynı renk, sözünde hep asık bir ifâde. birileri, birilerine düşman, sanki onlarsız da olunamazmış gibi.

yoklama yapıldı mı? beni saydıklarını duymadım. sağımda kimse durmuyordu, solum boştu. sıraya bile girmemiştim belki de, kimbilir. unutulmuş muydum, unutmuş muydum bilmem, şimdi hatırlaması güç.

jackpot yapmış bir kumarbaz kadar mutsuzum. biliyorum âniden kazandığım gibi tümünü yine âniden yitireceğimi.. kazanmak değil, daha fazla kaybetmek ister oldum bu yüzden, peşinden gelecek ufak ama güzel bir el beni daha çok mutlu edecek.

kimse inanmaz ya buna.. ayrıca kimin ne kadar inandığı, benim ne kadar umurumda..! tersten görmeyi seviyorum olanları, hepsi bu. daha mutluluğun bile doğru dürüst bir târifi yapılmamışken, kendimle bir el daha oynuyorum. belki benim mutsuzluk dediğime bir başkası mutluluk diyordur, öyle ya, kim biliyor en doğrusunu..?

benliğimin dışına çıkmayı en çok yazarken, bir de ağır işler yaparken becerebiliyorum. o hâldeyken yakından bir görseniz beni kaçarsınız. ben de korkup kaçmaya çalışıyorum fakât hemen bir el yapışıyor ensemden, oyun bitmemiş daha meğerse. iyi, peki diyorum. son el ama!

9 responses to “no more bets!

  1. Bu gece kar yağdı…

  2. evet ama kimse görmemişti ;)

  3. Funda Arar sever misin..Camdan bir kalpten bahseder en sevdiğim şarkısında ve de şu ara aralıksız dinlediğim…
    Candan bir kalp…
    Cansın…

  4. Sadece bir hiç olmak ,kaybolmak ve yok olmak. İnsan vardan yok olabilir biliyorsun.

  5. Boz bulanık renklerin içine güneş misali sızmak gerek..Toprağın tüm tonlarına bulanmak..

    Buralarda olduğumu bil istedim öptüm canım

  6. yer yarilsada icinden ciksam guzel bir tabir olmus…
    Wallah ben pek begendim…
    Size bundan sonra Candan Erdogan demek istiyorum :)

  7. Manolyam,
    ben de severek dinliyorum o şarkıyı denk geldikçe. aynen öyle işte camdan kalbim; canlara.. geçmez ki bu kırıklar!

    Handancım,
    ola ola bir hiç oldum, yok değilim ;)

    Vecihecan,
    buralarda olduğunu biliyorum-görüyorum-duyuyorum-anlatamıyorum :) vakit yok şu ara ama en kısa zamanda inşallah!

    Fatihcim,
    bana erdoğan’sız bir soyadı lûtfen! yalvarıyorum! diz çöküyorum! darbe yiyorum, yapmayın ama böyle gozel gardaşım :)

    Gıymatlı Yüzükdaşım,
    buğulama mı, tava mı? oğa gore çıkcam ortaya.. yanında muz varsa hayatta olmaz! ama ölüyüm netekim ;)

  8. HA ha ha, kızım ben ilk cümlenin sonuna istiyorum yazmıştım, ona ne yapmışım sonra :) Sen hiç falan değilsin, yok da olma zaten :)

Bir Cevap Yazın

