gözden ırak..

 

   sadness.jpg

 

mümkün mertebe gülmeliyim

 

bana en çok bunun yakıştığını söylüyorlar

 

bilmezler ki

 

ben ağlarken de gülerim

 

akıllarına gelmiyor

 

aptallar

 

bakmıyorlar

 

gözlerime

 

 

22 responses to “gözden ırak..

  1. Bilseler canın gülmek istemeyecek belki :p

  2. Merhaba Candan Hanım;

    Efendim bende gülüyorum ama gözümün içine bakacak olan ağladığımı görecek :D Neyseki bana ağlaman lazım diye söylenen yok :D

    İyi günler…

  3. gözler yalan söylemez
    ayrılık mukadder demektir
    onlar cennete gidecek çünkü

    :)

  4. yalan söylemezse gözler
    ayrılık mukadder
    çünkü cennete gidecekler

    seyy..
    soyle olmaliydi.
    napiyim serbest yazamirem
    :)

  5. merhaba Candan Hanım,
    Victor Hugo’nun bir şiirinde geçen
    “Ağlamak için gözden yaş mı akmalı? Dudaklar gülerken, insan ağlayamaz mı? ” sözleri iki hali de aynı anda yaşayabilen kişiler için gerçekten önemlidir.
    selamlar…

  6. iyiyim gülüm,kendim-deyim çok şükür…

  7. CandanHanım resimdeki bayan sanki aybaşı ağrısı çekiyomuş gibi bir halde oturmuş..yani benim naçizane mütaalam böyle..af buyrun..Diğer taraftan lütfen asmakilit tekiadresinize dönün..her yorumda adres isim yazmaktan inanın gına geliyor burda…lütfen..DH

  8. Cano Hanım,

    Nireden biliyonuz gözlerinize bakmadığımıza , hı? Allallah!

  9. Göz göze değdiğinde beyin de beyine değer…

  10. Kevsercim,
    valla canım ne isterse yaparım ben, bilmeleri ya da bilmemeleri (bu da nigârın ulu şeylerine benzedi :P) pek umurumda olmazdı ;)

    Doğu Bey,
    kim ne hakla size ağlamanız gerektiğini söyleyebilir ki?! o nasıl şey töbe töbeee :)

  11. Müzmin bey,
    vallah ben bu sefer hakkaten bi şey anlamamişem :) serbest yazdığınız için miii, yoksa fosfor kaybından mııı bilemedim ama olsun anlamasam da ölümüne atışacağım, asss soraaaa :)
    evet yarın izinliyim, iş- güç yok ne yaparsınız :))

  12. Muhammed Bey,
    öncelikle hoşgeldiniz.. yorumunuz moderasyonda benim gelmemi bekledi ilk kez olduğu için, bi daha olmaz söz :)
    hugo sevdiğim bir yazar. düşündüm de bu sözleri duymuş olabilir miyim diye, yok duymamıştım. teşekkür ederim..

  13. Gülocan,
    güzel bir haber oldu bu şimdi, en azından birimiz iyi, elde var bir ;)

  14. Derin Hocam,
    n’ettiniz siz öyle?! hadi disleksinize bi şey demiyorum ama bir yorum içinde iki adet hoşlanmadığım kelime sarfedilmiş, cık cık cık.. bayan yerine; kadın/hanım, aybaşı yerine de; muayyen hâl/regl dönemi demenizi tercih ederdim.
    by the way, asmakilit’e dönemem, çünki artık sokakta ” asmakilit ” dedikleri zaman pek etkilenmiyorum ama ne zaman ” candan ” deseler dönüp bakıyorum ;)
    isim ve adresi bir kereye mahsus yazıyorsunuz, sonra burda sizi tanırlar. ben söylüyorum moderasyondaki çocuklara, – kendisi çok sevdiğim bir yazardır – diye :))

  15. Metin Bey,
    amanin! sâhi mi?! nizman baktınız?! ne gördünüz? vallah merak etmişem :)

  16. Osunsen,
    bir beyin olimpiyatlarına daha mı hoşgeldik? vışşş abooov!!! mende fosfor ensüklüğü çıktı :P

  17. Candan hanim,

    Iyi bir tespit. Fosfor kaybindan epeyidir musdaripim. Balik filan da kar etmiyor.

    berbat bir seyler yazmaktan daha berbat olan sey varsa o da onu aciklamak zorunda kalmak olsa gerek. Ama, merkepbi gebertene surukletirler andici geregi gik dememek kararindayim.

    Sunu demek istemistim:

    Madem gozler yalan demiyor. Insan vucunda tek yalan demeyen onlar olmak gerekir. Eger dogruysa, butun gozler cennete gidecek. Vucudun geri kalani da baska yerlere.

    Evet.. kabul ediyorum, biraz zorlama bir metaforizma oldu. Ama, ne yapayim; elden daha iyisi gelmiyor ki.

    Hem eller de cehennemlik.

  18. Müzmin Bey,
    bu cennet ne yana düşer usta..? gözler böylesi bağımsız organlar mı ola ki, tek başlarına hareket ediyorlar? benim bildiğim aslolan başka bir şeydir ama çok klişe olacak şimdi yazdığım pek çok şey gibi. en iyisi ben sözü yine hayyam’a bırakayım: yoksul gâvur , çirkin orospu gibiyim, ne din umrumda , ne cennet , ne dünyâ !

    fosfor konusunda elinize su dökemezler kolayına, öyle demeyin. ben hemen hergün balık yiyorum ama giderek alıklaşıyorum. mukadderat işte..

  19. Candan hanim,

    bu cennet ne yana düşer usta..?

    Yok oyle belecilik.. cennet-i ala’nin adresini oyle lafin arasinda agzimdan alamazsiniz ;)

    gözler böylesi bağımsız organlar mı ola ki, tek başlarına hareket ediyorlar?

    Yalan soyleMEmek sozkonusu oldugunda bagimsiz olabiliyorlarsa, baska zamanlarda da bagimsiz olamayacaklarini farzetmek icin ne gibi bir sebep goruyorsunuz?

    benim bildiğim aslolan başka bir şeydir ama çok klişe olacak şimdi yazdığım pek çok şey gibi.

    He nise anlamamisem.

    fosfor konusunda elinize su dökemezler kolayına, öyle demeyin.

    Yaw, fosfolu olsam, [gerci kimyam pek iyi degil ama, bildigim kadariyla] elime su dokenler beni imha ederlerdi.. :)

    ben hemen hergün balık yiyorum ama giderek alıklaşıyorum.

    Yunus ve balinalarin balik olmadigini hatirlatmamda bir fayda olabilir mi? :p

  20. Müzmin Bey,
    cennetle ilgili bâri yön beyân edin, şuncacık hukuğumuza istinâden :)

    ben kendi gözlerimden sorumluyum, tabi başkalarınınkine aklım ermez, bu bağlamda haklısınız (şu ” haklısınız ” lâfını etmek çok zoruma gidiyor, etimden et koparıyorlar sanki).

    klişe olarak gönülle ilgili birşeyler söyleyecektim, vazgeçtim.

    fosforla ilgili şuradan yardım alıyoruz:
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Fosfor
    aldık, aaa baksanıza zâten herkes nerdeyse sırf fosfor :) yanıcı tür değildir herhâlde bizdeki, ben kimyam iyi miydi onu bile unuttum, ımm nasıldı yav..?

    memelilere eğilimim olduğu doğru ama bu yediğim anlamına gelmez di mi? belki de gelir.. kimbilir..

  21. Candan hanim,

    Cennet konusunda beni konusturamazsiniz, daha gecenlerde hayirsever bri Scientoloji rahibine cuvalla para verip kendime yer ayirttim. Onca para verip yer edindigim bir seyi birada Internette (ya da genel anlamda bedava) ifsa edecek degilim :)

    Hakilsiniz lafinin insanin kanina dokundugunu bilmez miyim. Ama, duymak cok hos oliiir –erkekl milletinin ‘cok guzlesin’ karsiligi ve duymagi en cok sevdikleri laftir bu. Bunu size soylemekte umarim cok gec kalmis sayilmam :)

    Sizin kimyanizi lutfen bana sormayin. Basim zaten dertte sayilir bir de bu cikmasin reca ederim. Metin bey de az kalsin tuy dikiyordu. ;)

    Memelileri sevmeyen mi var. Ben sahsen sut annemi yemisimdir.

  22. Müzmin Bey,
    peki öyle olsun.. ben de hayırsever bir başka tarikate girmezsem namussuzum! moon vardı, bi arayayım bakalım ne diyolar :) ama orda da sigara yasağı vardı yav, tüh! yok kalsın.. dün gece rüyâmda gördüğümle yetineyim ben şimdilik.. son kaça olur?

    şimdi ayıp ettiniz işte, aşkolsun! bunu biliyor olsa idim bunca merkep telef olmayacaktı, gâliba artık çok geç, yâni benden geçti, uğraşamam kanıma dokunacak şeylerle, kolesterol felân meselesi ;)

    yok ben size sormamıştım o soruyu, sesli düşünürüm de.. ama Metin Bey bunu da biliyor olabilir iyi hatırlattınız :)

    hay Allah! ben kimi yemiş olabilirim acep? bence bunu pek kullanmayın, yâni memeliler sınıfına erkek kısmısı da giriyor otomatikman, ıyk :P

Bir Cevap Yazın

