that one may smile, and smile, and be a villain!*

 

ne elinizi, ne ağzınızı korkak alıştırın

çevirmem öbür yanağımı,

boşa hayâl kurmayın!

vforvendetta.jpg

bilemedik düşman kim

korku yağdırdılar

üstümüze üstümüze

umudu silmek istediler 

belleğimizden

unuttular

umut hep var

ve yağar

tükenmemecesine

. . .

* yüze güler insanoğlu, gülümser, hem  alçaklığını da yapar (william shakespeare, hamlet) .  

13 responses to “that one may smile, and smile, and be a villain!*

  1. “ne elinizi, ne de ağzınızı korkak alıştırmayın”

    mi

    “ne elinizi, ne de ağzınızı korkak alıştırın”

    mi

    olmaliydi?

  2. ”de” fazla gelmiş anlaşılan.. hmm evet doğru ya, de’yi atarsam, yazdığım kabûl görür sanırım.

  3. Kabul gormek degil de, [esatfurullah] double-negatif sorunu var gibi..

    “NE elinizi, NE ağzınızı korkak alıştırMAyın”

    yerine

    “ne elinizi, ne ağzınızı korkak alıştırın”

    denince negatifler teke iniyor bence.

  4. bu gece pek uysalım, peki öyle olsun..

  5. iyi, de, bir sey degismedi ki :)

  6. remember remember fifth of november!!!
    Yahu ben kendisini kucukken sevdim, kraliceyken sevdim, hamile kaldi walmartlarda dogurdu sevdim, saclarini kisacik kestirdi sevdim … vesselam burda resmini gorunce cok duygulandim….
    Yakininizsa bi telefonunu alabilir miyim?
    Yada Allah rizasi icin biraz tahsidatimi yapin efenim, anlatin , yalanlar soyleyin ama inandirin :)
    Yuva yapmak sevaptir he mi ?
    Pilizzzzz

  7. Bi de yine bunun koylusu Mili Avital var dead man filminden johhny deep abimizin filmin kisacik bir anindaki yavuklusu…. dun ahsam filmi ilk kez izledigim icin 12 yil gec bir tanisma oldu… Ama aksaganina oldum bittim mahvoldum…
    Ya benimsin ya topragin diye bagirasim, arabamin arkasina selvi boylum al yazmalim stikeri yapistirasim geldi…
    onun da masallahi var… O gerci eski generation ama belli mi olur… eger bu secenek olmaz ise obur secenegin de olabilecegini soylemek istedim sizlere…

  8. Müzmin Bey,
    vallahi tarihe geçecek bir an yaşıyorum, kendi tarihime tabi. ben bunu nasıl yaptım, ama yaptım bi kere..
    tamam, bu gece çok haklısınız :))

  9. Fatihcim,
    hah hah haaaa :)) ilâhi çocuk kızacaktım sana sonra vazcaydım, gurbettesin neyim kıyamadım.. ama dur acık çemkireyim hazır buralara kadar gelmişsin :)
    kardeşim sen doğru numarayı aradığından emin misin? alooo!!! kime diyorum?! burda manukyan diye biri yok! allaallaaaa…!

    şeyyy, acaba diyorum sen florida’dasın ya, malkoviç’i filân görüyor musun arada..? şey diycektim, türkiye’ye gelmeyi düşünmüyor muymuş, filim çevirmek için, hayır yâni masraflar benden, yanlış anlaşılmasın :P

    bi de, bir daha ağzından eski jenerasyon gibi abuk bir tamlama duymayayım, fenâ yaparım!
    5 kasım filân halteder..

  10. Simdi soyle bisi var….
    Ben Natalie Portman’i seviyeli bir sekilde seviyorum… Ben onunla evlenecem… O yuzden lutfen kendisi hakkinda dogru konusalim, konusmayanlari uyaralim… Mili Avital’in bunun koylusu oldugunu da ozellikle belirttim cunku oyle goruluyor ki bu koyde bir menbaa var… Eger suyun basini bulabilirsem orada bekleyip daha bunlarin gozu acillip unlu olmadan yani korpeden yakalayip bi tene de kendime alabilirim :)

    Ayrica Malkovici de Malkovic olmak’i da :) hic gormedim… Herhal teni kararmasin diye disari cikmiyiii

    Ama Hulk Hogan wallah komsum sayilir :) Bi kac km asagida oturuyor, SIK SIK garisi ve gizi ile alisverise geliyor bizim oraya…
    Eski ve JIX arabalar gullaniyor..
    Onu gonderem olmaz mi?

    Eski Gusak tamlamasini eskimis gusagimin yerine yeni gusak aldim haric hicbiryerde gullanmayacagim… annastik?

  11. hulk hogan hâriç anlaştık sayılır.. ayrıca bunu bir kenara not ediyorum, hâfızama pek güvenmem, yâni ne zaman ne yapacağı belli olmuyor da o bakımdan ;)

    önce bir sayıda anlaşalım sonra suyun başında beraber de bekleriz, kaçırırız da icâbında gızı/gızları?

    malkoviç abin hakkında doğru konuş bence, açmayayım bayramlık ağzımı :)

    bi de uyumam gerekiyormuş benim, saat öyle diyor : yarın iş var kızım! lâf ebeliğini bırak, yat zıbar!
    sonra gozelliğimden ecük bi eksülme olabilebilürmüş :P neme lâzım tedbirli olayım ben yine.. haydin iyi geceler, yedi cüceler :)

  12. Annastik o zaman…. Ben planlari hazirliyorum… Eyi aksamlar, yastik yorgan yatmalar :)

  13. Bendeniz geceyarıları genellikle kabuslarımdaki dünyamda olduğumdan naşi bu sohbetleri kaçırıyom ve sonra da dövünüp duruyom. Yazık di mi bana?

    Cano Hanım,

    Muzmin Bey son derece haklı. “Ne… ne…” dedikten kelli yüklem asla olumsuz yapılmaz. İlle de öyle yapmaya meyliniz varsa, kör şeytanı dizginlemek içün hiç değelse cümleyi devirivirirsiniz, o zaman az daha az batar gözünüze tümceciğiniz.

    Konstantin Bey,

    “Menbaa” demezler, biynir ekmek yemezler. İki a’dan biri fazla olduğu kibin, n değel m olcek. Dilinizi eşşek arısı sokmasın; yazıktır günahtır, benim değerli ve sevgili kardeşimsiniz, kıyamam size.

Bir Cevap Yazın

