hâne-i keder

kuşlar uçtuğunda sularda

balıklar da yüzecek gökte

gün gelecek

kefâletini ödeyeceğim

kimbilir

ellerim titriyor olacak

dizlerim tutmuyor

silmeyeceğim

kumlu gözyaşlarımın

sesini kulaklarımdan

anlayacaksın

bir nefes kadar sessiz 

yakıcı

ve derin olduğunu

kederin

3 responses to “hâne-i keder

  1. Konsantre keder içiyor ruhum. Seyreltmek için seni okuyorum…

  2. iyi gelmiş beni okumak.. sabahları aç karnına tavsiye olunur ;)

  3. Ne kadar çok içersem o kadar çok seyrelir. Fakat çok işiyorum bu sefer de ehi. Ben höykünmek istiyorum şimdi de…

Bir Cevap Yazın

