bi’ sâniye bakar mısınız?

bütün gece aradım durdum, bakın ne buldum :  alın size bedâva refleks testi

formula 1’de yarışabilir misiniz? gereken skora ulaşamadınız mı? jet pilotu olmayı deneyin. o da mı olmadı, sizden cacık bile olmaz kusura bakmayın! kaç sâniyenizi çaldıysam, o kadar özür dilerim.

21 responses to “bi’ sâniye bakar mısınız?

  1. Sen kendi skorunu yazsana hain kedi!
    Ben biliyorum zaten reflekslerimin b.mb.k olduğunu,ehliyetimi çantamda bile taşımıyorum.:(

  2. yazsam mı diye, çok düşündüm, sonra vazgeçtim. nazara geliyorum anam ben :)
    bu yorum demin eksik çıkmış, şimdi de ne yazdığımı unuttum :P sorun var wordpress’de ya da yine bi virüs dolaşıyo pc’de.
    gâliba şöyle bir şey demiştim : formula 2 çıkınca haberim olsun ;)

  3. Haksızlık bu bozdum ben oynamıyorum yahuu banane benim faremde sorun var bırakınca imleç kendi kendine bilem dolanıo her yere çarptım işte :D

    Günün güzel olsun canım..

  4. Vecihe,
    yemezler canım! fareyi kendi hâline bırakma sen de
    :P

  5. Ama ben resim koyduuum.:)))
    aman sen yazıyı okuma yine. :(

  6. tatlışım sana can sıkıcı gelen konular neler? Ben hep gırgır yazıyorum genelde.:(
    Sen “telefon anım”yazımı da okumadın ki şaşardın okusaydın bence. (
    Pisileri de okumadın,hepsinde “Maydanoz kızım” yazdığı halde “Maydanoz kız mı,erkek mi “diye sordun. :(
    Ben şiirden pek çakozlamadığım halde hepsini okuyorum oysa. :(
    Hüngüüüüüüüüüür.

  7. he anladım …
    gırgır yazıyı sevmiyorsun zaten..(
    Jeton şimdi düştü.:(
    Ama bana bıraktığın yorumu okuyunca sana dua ettim. sen büyüklerini görememişsin ya,Allah’ım sana hiç olmazsa bol bol torun,torun çocuğu, onunda çocuğunu göstersin inşallah.:)

  8. yav Salihâcım,
    duâ mı ediyon, bedduâ mı, ne diyon sen :))
    ya kabûl olursa..? n’apcem ben yav, kendime nine mine dedirtmem! hmm belki candan abla derlerse olur :P

    aşkolsun hem. gırgır yazı sevmediğimi nerden çıkardın. aksine ben yaşlı insanlara bayılırım ve son yazında da babanneyle diyaloğunuza bayıldım :)) yâni şivesiyle filân da yazmışsın ya, rûhum dinlendi. sâhi söylüyorum.

    maydanoz hanım için bin kere özür! demek o kısmı çabuk okumuşum :( ben bunu çok yapıyorum tekrar tekrar özür dilerim! maydanoz hanım’ın şahsından bilhassa :)) yakın olsaydık dayanamaz isterdim hiç değilse bi geceliğine, izin verirdin di mi annesi :))

  9. yav seni zâten bu yüzden sevdim ben.. doğal davrandığın-yazdığın için.. triplere girip, kabuğunu unutmadığın için.. valla bak! sen böyle yazmaya devâm et. özuzmanaydın yazıları benim canımı sıkan..

  10. ay canikom ben yanlış anlayıp ta seni üzdüm. helal et .
    maydanoz cadıdır,sevdirmez kendini.roka’yı veririm ödünç. o patisiyle yanak okşar çok tatlı.

    paticiklerde kocaman esniyen boynubükük var. onu ameliyat ettirdim bugün.
    yeniyeni ayılıyor.
    o arada yanlış anlamışım işte.
    şimdi de bayağı kendine geldi,daha bir şey yiyemeyip hep kucağımda durmak istiyor.
    tek elimle yazıyorum.onun için herşey küçük harf.
    teşekkür ederim güzel sözlerin için. torunlarının candan ablası.burada güldüm say.

    kısırlaştırdık bu oğlanı.bu doğuştan biraz sorunluydu,çok büyümedi.
    hep pis erkek kediler tecavüz ediyor. kendisi de büyük kızlara yetmediği için küçücük bebelere sataşıyor. bak yine esneyen resmin altında, beyaz bir kedi ile resmi var.zıpzıp adı..
    eşim dedi ki,hamile kalır o,doğuramaz ölür. bende küçük kızları kurtarayım bundan,hem belki erkek kedilere de kendi izin vermez inş. anlayacağın biseksüel bir kedim var.
    burda da üzülme işareti yaptım say.
    çok öptüm seni.

  11. vawwww Allah nazardan saklasın. formula 2 istediğini şimdi gördüm. maşallah maşallah.

    canım, benim bir elimde kedi vardı onun için allalalla ya.
    burada da dil çıkardım ya da göz kırptım say.

  12. ilâhi Sâliha,
    yav sen ne hoş bir şeysin böyle :))
    sen de burada sana uzun uzun cevap verdim say, içimden öyle geliyor ama saat izin vermiyor, hay bin gergedan!
    şeyy, ben yine de maydanoz hanım konusunda ısrarcıyım, severim vahşi şeyleri :) ayrıca ıslah yeteneğim olduğunu hep söylerler ;)

  13. özuzmanaydın yazıları benim canımı sıkan..

    Tahmin etmistim. O yuzden burada phiqir yazilari yazmirem :)

  14. Müzmin Bey,
    olsun ödeştik sayılır. blogspotcular hâriç, sizin orda yorum yazılmasına izin vermiyorsunuz :)
    insan arada bir de olsa enbiözuzmanaydınyorum yapmak istiyor :P

  15. Candan hanim,

    Cok zor degil ki. Kendinize bir gmail hesabi aciyorsunuz.

    Ondan sonra da bir lafolsun blogu yaratiyorsunuz –profil icin.

    Daha sonra da bu profil hikayesini kamuya gorunmez kiliyorsunuz.

    Hepsi o kadar.

    GreenCard almak bile bundan daha zordur.

    Yani.

  16. Müzmin Bey,
    oy oy oy oy! hepsi bu kadar mı? daha ne olsun, Allah aşkına?! hele de benim gibi bürokrasi düşmanına. yâni..

  17. “özuzmanaydın yazıları benim canımı sıkan..” [C]

    “Tahmin etmistim. O yuzden burada phiqir yazilari yazmirem :)” [MA]

    Ben bu gaflete bazen düşüyom efenim…

  18. :) tam bize göre… refleks oyunu muhahaa, zuhahaaa… bizde ne refleks vardır sen bilmezsin, 1980 de ihtilal olur anca 2000 de ne olduğunu anlarız biz sen kalkmışsın saniyenin yüzde birinden bahsediyorsun…. helal… (bak ben bile refleks olarak bu yazıya ne kadar süre sonra tepki verebilmişim:) )

  19. Efenim 12 Eylül’ün bir “ihtilal” değil, apaçık bir faşist “darbe” olduğunu unutmayalım diyerek reflektif bir harekette bulunuverelim! Kaç saniyede bulunmuş olduk acep?

  20. Metin Bey,
    birinci yorumunuz için : estağfurullah! ben sizin yazdıklarınızı seviyorum. böyle bir iddiânız olduğunu da düşünmedim hiç (enbiözuzmanaydın). zaman zaman gafletle yanyana düşmek hepimizin kaderi olabilir. meselâ bakınız ben; epey kafa-göz yardığım olmuştur :)
    ikinci yorumunuz, 1646’nın yorumundan saatler sonra yazıldığı için oldukça geç bir reflektif hareket olmuş diyebiliriz hiç çekinmeden :))

  21. niye özuzmanaydın yazmadığım (ki arada dayanamayıp yazıyorum )anlatacaktım ama geç oldu. :(

    [ayrıca ıslah yeteneğim olduğunu hep söylerler ]
    demişsin ya,ben o yeteneğin için önünde 10 takla atarım.
    Maydanoz senindir,
    bir kaç gece kalabilir. :)

    :) :P :(
    bu işaretleri yapabilmemden belli oluyor değil mi bu akşam iki elle yazdığım?
    Pisilerin hepsi uyudu çünkü.
    İyi geceler :))

Bir Cevap Yazın

