unutmadan..

dr. house sezonu başladı,  dizimax’de p.tesi akşamları saat 21:00’de. amcam ödülleri kaptı diye, yeni sezon bölümleri gıdım gıdım verilecek illâ! gıcık şeyler!

monk diye polisiye bir dizi daha var dizimax’de, hergün 20:00’de. seneye ödül almazsa nâmussuzum, böylece o da haftada bir gün verilmeye başlanır. benden daha obsesif (çok daha!) , bir dedektif mr. monk. ama insanın içine sokacağı geliyor, o denli sevimli. veee ses tonu da hiç mekanik değil, insan gibi çıkıyor yâni, tipik amerikalılara hiç benzemiyor. belki de değildir, o da ayrı mesele. diziyi görünce 70’li yıllarda çekilmiş sanabilirsiniz ama değil.

bir de medium diye bir dizi var; o da saat 19:00’da. ona da bayılıyorum. allison dubois karakterini patricia arquette oynuyor. ölülerle konuşma yeteneği olan allison savcılıkta çalışıyor. hârika bir kocası var, yâni koca dediğin öyle olmalı, evet her bakımdan (seyredin ne demek istediğimi anlayacaksınız, şimdi anlatamam uykum geldi) .

6 responses to “unutmadan..

  1. dizileri gençken trt zamanında takip ederdik sanki 589 yıl yaşayacakmış da bir sürü vaktimiz varmış gibi 85 bölüm dük caddesi düşesi seyrettiğimi hatırlıyorum o yüzden diyorum ki biraz aramak lazım ne verilirse onu almak yerine farklı şeylere bakmak lazım, sen beğendiysen tamamdır… bizimle paylaştığın için teşekkürler… (sana minik bir şey çıtlatayım, önce evdekilere ve işyerindekilere direndim ama sonra dedikleri kadar varmış dedim, LOST isimli diziyi ilk bölümünden itibaren başlayıp bitir (henüz bitmedi ama anca yetişirsin) derim, kime de sorsan herkes biliyor ve her yerde bulunuyor, benden söylemesi)

  2. Uff cahil kaldım ben şimdi. Hiç bilmiyorum ben bunları…

  3. Candanım :))

    http://kafeboard.googlepages.com/google.htm

    Nolursun bu linke bak :)))

    Babaannemle ilgili yazı yazdığımda :) Bana bu linki yollarsın :)))

  4. 16lı46lıcım,
    lost’u başından izleyemedim, ( o dizinin başından tâkip edilmesi gerekiyor öğrendiğim kadarıyla ) o yüzden ilk bölümden başlamam gerekecek. ömür yeterse izlemeyi düşünüyorum. bu önerdiklerimi seveceğinden eminim, özellikle house muhteşem!

  5. Kevsercim,
    yorumlarını hep aynı isimle yaparsan moderasyona takılıp beklemezsin, ben olmasam bile yorumun görüneybıl-okuneybıl olur :)
    cehâletle ne ilgisi var bu dizileri bilmiyor olmanın, yapma lûtfen, end of history değilki bu :P

  6. Sâlihanımcım,
    şimdi koptum az sonra tekrar bağlanırım :))))

Bir Cevap Yazın

