bir nefescik söyleyeyim, dinlemezsen neyleyeyim..

aşk deryasın boylayayım

ummâna dalmaya geldim

aşk harmânında savruldum

hem elendim hem  yuğruldum

gazana girdim gavruldum

meydana yenmeye geldim

. . . . . . . . . . . . . .

şah hatâyi

kopuzun sesiyle uyanırım aşka..  ikinci sınıf kalır kopuzun yanında steinway & sons marka piyano. uyanır da balığa mı gideriz? yooo… aşk deyince; karşıcinse duyulan çekimi anlamam ben, yâr deyince; eninde sonunda ayrılacağımdan bana ne! bütüne duyduğum şey o.  kimsenin kriterlerine mâlzeme olmak istemem.  oyuncak etmem yeniyetme ve kösnül zihinlere  gönlümü.

eksiksiz görmeye çalıştıklarım da oldu. eninde sonunda sırrından taştılar aynanın. yok, beklentilerimin çokluğundan değil, daha fazla saklayamadım kendimden kötü huylarını. hâliyle canbazlık edemedim sirkte. bu yüzden hep istifâmı sundum.

ben çok mu mükemmelim..? ne münâsebet! kötülüğü plânlayamam lâkin, huysuzun, sabırsızın tekiyim. çekilmez biriyim standart insanlar için. niyet okumayı bilmem hiç, biri fısıldar kulağıma olan biteni. kimin fısıldadığını bugüne dek ne bildim, ne gördüm. genellikle yanımda gezer, hissederim. bakalım ne zaman konuşacak diye beklerim. bâzân karşımdakinin hangi hayvana benzediğini filân söyler bana..

başına ”a” gelen kelimelerle başlayan cümleleri de sık kurmaya başladım son zamanlarda. asosyal oldum meselâ. agorafobim var sayılır, işten eve, evden işe bir hayat. iş dediğim de; lüks mezar satmaya çalışıyorum.. işten çıktığımda sanki biri kovalıyor peşimden, git biraz alışveriş yap, ne bileyim en azından bakkala uğra sigara al fazladan, yok, olmuyor.. kalabalığı ve dışarıyı sevmiyorum eskisi gibi. ben mezarımda gâyet huzurluyum. mezarım üç oda bir salon, oldukça geniş sayılır yâni. yılan- çıyan da gördüğüm yok etrafta, bu beni ayrıca memnun ediyor.

öyle işte.. dolmuş içim, boşverin..

7 responses to “bir nefescik söyleyeyim, dinlemezsen neyleyeyim..

  1. Yaw benim mezar iki oda bi salon emme gol manzarali goccaman bi balkonu var….
    Ayrica internetimin kesilme ihtimaline karsin komsudan cekilmis kablosuz hat var :p
    TV var, HBO var, dolapta Arap yapimi ayran, Ermeni yapimi sucuk, Turk yapimi Salca, Kurt yapimi biber , Italyan yapimi ekmek, Japon yapimi play station, Ispanyol yapimi oyun, Amerikan yapimi film var… :p
    Yaw demin mustafaakyol da irkcilarla mucadele ederken nevrimi dondurduler :) herseyi sinifina ayirmaya basladim emme bi kendimi bi yere koyamadim…
    NE guzel ISTANBUL beeeeeee deyip gecelim… :O

  2. aşağıdaki yorumunuza katılıyorum candan hanım ne o öyle git amarikalardan spermetozoid al gel..hem biz de amarikalardan yumurta hücresi alırsak ne olacak…insanlığı bir sperme ve yumurtaya indirgeyip kataloglayanlar kahrolsun emi!..DH

  3. yahu ben de öyleyim aynen ,içimden heç bişeycik yapmak gelmiyor,kalabalığı sevmiyorum,hatta insanın olmadığı bir kara parçası varsa oraya yerleşeyim diyorum.Ben benim mezara mezar deyince bütün aile efradı ayağa kalkıyor,şükret diyor falan..seni unutnadım kardeş ama dedim ya pek çıkmıyorum dışarı uğrayamadım nicedir affet..
    neyse kal sağlıcakla,sıkılmaktasın ben de öyle lakin ne gelir elden bilmem…

  4. Fatihcim,
    seni sınıflandırmak mümkün değil! diğer cesetleri kıskandıracak denli hoş bir manzara döşemişsin. senin için nispet yapıyor diyebilir miyiz? gerçi anlattıklarından hiç canımın çektiği bi’ şey olmadı ama.. dimek bâzılarının gözünü toprak bile doyurmuyormuş, gerisi daha sonra kardeşim! sabret eccük :))

  5. Derin Hocam,
    e valla! heh şöyle, destekleyin beni, gaza ihtiyâcım var şu ara :)

  6. Oglenacan,
    öyle bir yer var aslında. yâni ben isteyince oluyor :) sen canına tak edince bi’ ses ver aldırayım seni de yanıma.
    affedilecek bir şey yok.. sıkılınca atla gel bana, yapacak bir şey buluruz nasıl olsa.

  7. unutmadan söyleyeyim.. şah hatâyi’nin deyişlerinin olduğu bir albüm var benim sık dinlediğim. kalan müzik çıkarmıştı. yukarıda yazdığım deyiş, erkan oğur tarafından çıplak sesle ve sâdece kopuz eşliğinde seslendirilmiştir. youtube’dan baktım bulamadım. bir şekilde mutlaka dinlemelisiniz. muhteşem!

Bir Cevap Yazın

