kırmızı başlıklı yazı

kan kusarım

kızılcık şerbeti derim

ben susarım

lâkin görür gözlerim

geç de olsa

. . .

kuzu postuna bürünmüş

kurtları severim

öldürmesi zevkli oluyor

şiddet genlerimde var

ben ne edim 

8 responses to “kırmızı başlıklı yazı

  1. Tovbe yarabbim tovbe estagfirullah!!!

  2. Kıyımdan opus olmaz
    Kan kızılcık kus olmaz
    Can verir de sessizce
    Kuzular sus pus olmaz.

    Kurt vurmakla şan olmaz
    Kurt ölür kurban olmaz
    Postuna tamah edip
    Kul kesen insan olmaz.

    valla.. bunu hem sizin bu gerçekten fevkalade hoi ve güzel mısralarınız hem de aşağıdaki türkü ilham ettirdi.

    Çiçekten harman olmaz
    Yar derde derman olmaz
    Darılmış güle bülbül
    Gelip dalına konmaz

    Ocakta duman tüter
    Çektiğim acı yeter
    Ellerin derdi vardır
    Benimki daha beter

    OK. Kabul ediyorum; zaten ilerde daha iyilerini filan yazarım ümidiyle yaşıyorum ben de. O yüzden I am keeping my day job. P)

  3. Fatihcim,
    hayırdır? tövbe istiğfar falan.. ne dedik?! içinde ”derin” sözcüğü geçen bir cümle mi kurduk?! cık cık cık…

  4. Müzmin Bey,

    bu bir opus değilki
    kıyımdan vazgeçeyim
    sustuğum görülmemiş
    sebebim zordur benim

    şan olsun diyen de kim
    yürüsün varsın her dem
    kurt vurmaya kalırsa
    işim çok kolay benim

    takiyye takke değil
    başımdan çıkarmayım
    takanlara sözüm zûl
    vallah azaptır benim

    aslına bakarsanız ben de bunu akşam bir sinirle yazıp astım. sonra günboyu, akşama eve gider kimse yorum yazmadıysa kaldırırım diyordum. kısmet değilmiş :) yâni sizin ümidinizi ben hep taşıyorum ama ufukta pek iyi bir haber görünmüyor. olsun n’apalım, sizin yazdıklarınızı okuyup kendime kızıyorum; yazacaksan böyle yaz ya da hiç yazma diye. bu da bir şeydir belki ;)

  5. Candan canım benim iyisin sen demi :) Pek bi sadist gördüm seni :D Kim ne etti tatlım bu ne hiddet bu ne celal :D Öptüm kocaman

  6. Vecihecan,
    yav iyi ki sordun, gören de benim sadist olmadığımı sanacak :) yâni duruma göre değişiyor tabi mazoşist olduğum zamanlar da az değildir.
    bu arada iyi ki böyle bir açılım yaptın, şimdi olur da bâzı aklıevveller bunu sembol olarak kullanan birileri için yazdığımı falan sanır. yok, o görüşte olmasam da onlar için yazmadım. tamâmen duygusal valla :)) ben bir garip işçiyim canım, pardon yâni :)

  7. ”kuzu postuna bürünmüş

    kurtları severim…”

    bende severım…
    birseyleri netleştirip olmaması gerekenlerı yok etmeyı….

  8. Şeyma Hanım,
    hoşgeldiniz..
    kuzu postuna bürünmüş kurtları sevenleri sevelim koruyalım! :)

Bir Cevap Yazın

