vakit geçmek bilmiyor..

06:00’da kalkılsın, 06:30’da sigara içebilmek adına yalandan kahvaltı yapılsın, 06:50’de son kontroller yapılsın, 07:00’de taksi gelsin, cümbür-cemaât evden çıkılsın, 07:30’da dış hatlar terminaline giriş yapılsın, 07:50’de check-in işlemleri bitmiş olsun, 08:00’de  ilk kahve, ikinci sigarayla içilsin, sürekli gülecek birşeyler bulunsun, şaklabanlık yapılsın, gerginlik olmasın, ikinci kahveler söylensin, üçüncü sigara yakılsın, yan masadan gelen kesiklere gülümsenilsin, – ne kadar çok öğrenci var, hayırdır inşallah – denilsin, bilumum duygu sömürüleri yapılsın, gözgöze gelmemeye çalışılsın, teyzeye mendil uzatılsın, kızının başı okşansın, kardeşin omzuna yaslanılsın, bir sigara daha yakılsın, sigarayı birkaç gün önce bırakmış kardeş tarafından kınanılsın, pişkinliğe vurulsun, çaktırmadan saate göz atılsın, – bi’ kahve daha içer misiniz? – diye sorulsun, tâlimatlar 657435. kez verilsin-alınsın, vakit gelmiş olsun, her zaman yapılan bir şeymiş gibi usulca annenin koluna girilsin, geçilmez bölgeye varılsın, anne vedâlaşmaya kimden başlayacağını şaşırsın, ablasından başlasın, ağlasınlar, – ağlama, ne var, dönmeyecek miyim..- denilsin garantisi varmış gibi, toruna dönülsün, o – en son ben – desin, oğula âdeta yapışılsın, kıza dönülsün, kız ne olduğunu anlamadan hüngürdemeye başlasın, teselli sözleri duyulsun, durduk yerde helâllik alınsın, sarılan kollar ayrılamasın, toruna dönülsün uzun uzun koklaşılsın, sonra yine kıza dönülsün, bırakmak istenmesin, vedâ sözleri tekrarlansın, ortalık buz kessin, herkes onlara baksın, onlar kimseyi görmesin, tam gidecekken dönüp tekrar kız kucaklansın, öpülsün, öpülsün, annenin gözyaşlarına dokunulsun, yavaşça ayrılsınlar, anne t.c. vatandaşları için olan pasaport kontrol bölümüne geçsin, o işlem de çabucacık bitsin, anne el sallaya sallaya alışveriş yapacak bir dükkân bakınsın, el sallama işinde takıntılar devreye girsin, üçlenilsin, son kez kafası görülen annekadın gözden yitirilsin, çıkış kapısı zor bulunsun, arabaya binilsin, herkes birbirine – Allah kavuştursun! – desin, sonra derin bir sessizlik olsun, eve kadar kimse konuşmasın, evden işe gidilsin, bütün gün salak gibi hiçbir şey yapamadan oturulsun, akşam eve gelinsin, evin küçük kızı ilk ciddi yemeğini yapmış olsun, güyâ neşeyle yenilsin, evi boşluk duygusu kaplasın, her akşam birlikte izlenen medium dizisi seyredilsin ama bir şey anlaşılamasın,  sürekli saate bakılsın, sıkıntıyla bilgisayarın başına geçilsin, telefonun çalması beklensin, beklensin, beklensin…

16 responses to “vakit geçmek bilmiyor..

  1. an îtibâriyle beklediğimiz telefon geldi :) çok şükür!

  2. Derler ki “ölüm ile ayrılığı tartmışlar, elli dirhem ağır gelmiş ayrılık”…

    Allah mesafeleri kısaltsın ve hasretinizi azaltsın.

    Saygılarımla…

  3. Allah –dunya gozuyle– kavustursun.

  4. Ummân,
    çok teşekkür ederim, güzel dileğin için..
    ……..
    ölüm Allah’ın emri
    ayrılık olmayaydı

  5. Müzmin Bey,
    sağolun, eksik olmayın..
    sizin şu elli dirhem’i de buraya alsam, muhâfaza etsem diyorum. her ne kadar, siz başarılı bulmamış olsanız da, ben beğendim.

  6. Candan hanim,

    Can talep eyleseniz veririm derhal, hemen!..
    Ayrılık bana özel, benden onu istemen..

    :)

  7. Candan Hanim, Candan Hanimmmmmm!
    bebe gibi zirlamayin basimda!!!
    Biz de anamizi uzun zamandir gormuyoz ama sizin gibi aglameyoz dimi ama….
    yani demem o ki eger aci cekmek istesem gider zeki muren dinlerim… :
    mazide kalan hatira gibi,
    sefkatli kollarini ac bana anne,
    geceler cok soguk, sessiz ve karanlik,
    usudum ustumu ortsene anne,
    anne, anne, annecigim…

    uyandim uykudan aradim seni,
    sagima soluma bakindim anne,
    geceler cok soguk, sessiz ve karanlik,
    usudum ustumu ortsene anne,
    anne, anne, annecigim…

    yanimda olmani ne cok isterdim,
    dizine yatip da uyurdum anne,
    dilimde dua, gozumde ruyasin,
    seni cok ozledim, hasretim (ikincide hastayim) anne,
    anne, anne, annecigim…

    uyandim uykudan aradim seni,
    sagima soluma bakindim anne,
    geceler cok soguk, sessiz ve karanlik,
    usudum ustumu ortsene anne,
    anne, anne, annecigim…

    Heheheheheheh buna da sadizm deniyo :) Biraz da mazosizm

  8. uyandim uykudan aradim seni,
    sagima soluma bakindim anne,

    bu gece bir kabus gördüm ben yine
    altımı ıslattım değiştir beni

    ;)

  9. yanimda olmani ne cok isterdim,
    dizine yatip da uyurdum anne,

    kalkardin senden yemek isterdim
    bi guzel yapardin yerdik beraber di mi anne? :)

  10. uyandim uykudan aradim seni,
    sagima soluma bakindim anne,

    vallahi taşıyor senin gölgeni
    o kıza o yüzden yakındım anne

    :)

  11. yanimda olmani ne cok isterdim,
    dizine yatip da uyurdum anne,

    manti, borek, icli kofte de derdim
    seksen doksan kilo siserdim anne :)

  12. Allah’ım kavuştursun yine, canım arkadaşım.

  13. he he ,nasıl haber vereyim?
    hem ne dersi çalışıyorsun?
    yok namaz kılmadım. :(
    bende bir yorum görünce şok oldum,Allah Allah bu kim diye.:)

  14. şşşt yaveş ol bacım, enikler uyancek :p

    ımm ders işte, şundan-bundan, felân-filân.

    flaş flaş flaş! blogcu candan her an blogunuza girebilir. tikatli olunzi bitte :))

  15. Ben biliyonmu ki??? ilk önce koltukta bol boool uyurum….
    sonra gece kuşu olurum bazen. :)

    Hem biliyonmu ki anacım temelli gideli 10 sene olmuş.
    Ama nasıl olsa bir gün kavuşacam.
    Ona “niye oğlunu daha çok seviyordun ?” diye soracam…
    Aslında biliyoom,malum gürcüler…:),
    Oğlan olunca akan sular durur.
    Ama hayrettir ki dedem ve babaannem için öyle değildi.
    Çünküüü benden önce doğan -KIZ- diye üzüldükleri ablacım 4 saat yaşamış.
    O gidince “bu bize ceza” demişler. Benim de yaşamam doktorlar tarafından mucizeeee, muciiizeee sayılınca(ne b.k varsa)
    tepelerine yerleşmişim.
    Oh olsun.:P
    Vecihe’nin kocası çatlasın. :P
    Bilirdi de bunu he he he…
    Dedemden bir şey isteyecekse bana
    söyletirdi”seni daha çok seviyor” derdi.
    :( ama annemin kıymetlisi oyduuu..(

    Yav ben senden büyüğüm; de mi?

  16. Ergen gibin gördüm de kendimi …:P

Bir Cevap Yazın

